martins 41 #1 Публикувано 13 Октомври, 2011 (Редактирано) Здравейте колеги, днес се получи нещо много неприятно. Докато вадих конектора за диагностика се получи късо съединение между два съседни пина, +12V и маса. Единият пин се беше измъкнал от буксата и се е допрял до другият. След което колата спря да пали. По таблото всичко си свети както преди. Проверява си ECU-то за грешки, SRS, ABS, масло, вода. Светва си имобилайзера и си изключва точно както преди, но двигателят не може да запали. Единствено което ми направи впечатление е че преди да стане проблема светеше лампата за резервата на горивото, а след това вече не /то това едва ли е от значение но само то ми направи впечатление/. Проверих бушоните които са за ECU, бензиновата помпа и замерих главният бушон - 50А, но са си наред. Ще съм благодарен на всякакви съвети, тъй като утре мисля да проверя всичките бушони и релета, и ако не намеря проблема ще правим диагностика и ще се ходи в сервиз. Също така да ме насочите къде точно се намира главното реле, това което управлява бензиновата помпа. Колата е произведена 2001 г. с двигател 1,6 - D16B6. Благодаря предварително. Редактирано 13 Октомври, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 13 Октомври, 2011 Що не сипеш 15 кила бензин и да видим после какво ще стане?Колко пинова ти е буксата за диагностика-не трябва ли да е с два които при окъсяване изкарват грешките на таблото с мигане на лампи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #3 Отговорено 13 Октомври, 2011 (Редактирано) Буксата е с 5 с пина, от които първите два за маса и +12V /имам и такава с 2 пина но проблема не стана от нея/. Именно те са дали на късо, най-вероятно. Едва ли е от бензина тъй като лампата светна точно преди да спря колата и да стане аварията /принципно има бензин да се изминат поне за 40-50 км. след като светне лампата/. Редактирано 13 Октомври, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #4 Отговорено 14 Октомври, 2011 Проблема е решен. Оказа се изгорял бушон, но тъй като на самата кутийка пишеше че се използва за друго не го бях проверил вчера. Темата е за триене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 14 Октомври, 2011 Пиши кой е бушона и за какво друго е вързан за да е от полза темата и на други колеги в нужда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #6 Отговорено 14 Октомври, 2011 Бушон N46, отпред при двигателя. Интересното е че по схемата този бушон захранва главното реле и ECU-то, но въпреки че беше изгорял ECU-то си работеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dikra 1 #7 Отговорено 1 Ноември, 2011 дай рама колега и ще ти пратя пдф къде стои Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 1 Ноември, 2011 Колегата знае къде стои и неще да му пращаш PDF-и... Много информация, много нещо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #9 Отговорено 2 Ноември, 2011 Мерси все пак. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове