Jump to content
martins

Хондата спря да пали

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес се получи нещо много неприятно. Докато вадих конектора за диагностика се получи късо съединение между два съседни пина, +12V и маса. Единият пин се беше измъкнал от буксата и се е допрял до другият. След което колата спря да пали. По таблото всичко си свети както преди. Проверява си ECU-то за грешки, SRS, ABS, масло, вода. Светва си имобилайзера и си изключва точно както преди, но двигателят не може да запали. Единствено което ми направи впечатление е че преди да стане проблема светеше лампата за резервата на горивото, а след това вече не /то това едва ли е от значение но само то ми направи впечатление/. Проверих бушоните които са за ECU, бензиновата помпа и замерих главният бушон - 50А, но са си наред. Ще съм благодарен на всякакви съвети, тъй като утре мисля да проверя всичките бушони и релета, и ако не намеря проблема ще правим диагностика и ще се ходи в сервиз. Също така да ме насочите къде точно се намира главното реле, това което управлява бензиновата помпа. Колата е произведена 2001 г. с двигател 1,6 - D16B6. Благодаря предварително.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не сипеш 15 кила бензин и да видим после какво ще стане?Колко пинова ти е буксата за диагностика-не трябва ли да е с два които при окъсяване изкарват грешките на таблото с мигане на лампи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата е с 5 с пина, от които първите два за маса и +12V /имам и такава с 2 пина но проблема не стана от нея/. Именно те са дали на късо, най-вероятно. Едва ли е от бензина тъй като лампата светна точно преди да спря колата и да стане аварията /принципно има бензин да се изминат поне за 40-50 км. след като светне лампата/.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен. Оказа се изгорял бушон, но тъй като на самата кутийка пишеше че се използва за друго не го бях проверил вчера. Темата е за триене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши кой е бушона и за какво друго е вързан за да е от полза темата и на други колеги в нужда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушон N46, отпред при двигателя. Интересното е че по схемата този бушон захранва главното реле и ECU-то, но въпреки че беше изгорял ECU-то си работеше.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай рама колега и ще ти пратя пдф къде стои:bye:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата знае къде стои и неще да му пращаш PDF-и... :P Много информация, много нещо... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси все пак. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...