Jump to content
buleka vti

Свети чека!?

Recommended Posts

Вьзможно ли е да свети чека поради проблем в ламбда сондата?Така казаха на един приятел в сервиза и той се втурна да си поръчва!Аз лично до сега не съм срещал изгоряла сонда при Хонда.Каква евентуално би могла да бъде друга причина за да свети?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен така се оказа, но за всеки случай иди при електричар да я провери дали има някакво съпротивление и ако няма /както се оказа и при мен/ - нова ! :) Успех !

Редактирано от Dragi4
�е цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може да е една от многото причини! Първо си направи диагностика да ти кажат защо свети чека и тогава се занимавай според конкретната причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вьзможно ли е да свети чека поради проблем в ламбда сондата?Така казаха на един приятел в сервиза и той се втурна да си поръчва!Аз лично до сега не съм срещал изгоряла сонда при Хонда.Каква евентуално би могла да бъде друга причина за да свети?

На скоро си реших и аз този проблем ако е от катализатора - щото чека може и да свети за нещо друго.1. Отиваш в Хонда и ти правят диагностика каква грешка ти дава точно - 20 лева струва. Само там на оригиналния софтуер ще ти кажат дали ти работи ламбдата и дали ти работи подгряването - на други софтуери извън Хонда е по трудно. Като видиш, какъв ти е точно проблема т.е. имаш правилна диагностика ще подходиш както трябва. Е има вариант и с мултицета да мериш съпротивления и токове ама си е играчка и цапанка :o.:ph34r:Катализатора ми е с две ламбди с по четири жици .Едната ламбда на входа на катализатора другата на изхода или ЕВРО 3. И пушек от аспуха няма , и е абсолютно чист .Аз направих диагностиката и излезе че всичко е ок- лабдите работят също и подгряването, само дава недостатъчна работа на катализатора т.е. има повече вредни емисии - т.е или катализатора е задръстен или наистина е за смяна. Но какво направих аз - налях 100 октана бензин от Шел - въпреки че не ги обичам хич и покарах 100 км по магистралата със 120 км и ОЛЕ - след откачане на акумулатора или бушона на компютъра чека ми изгасна. :blink::blink::blink::lol::lol::lol: - т.е. при продължителната работа на двигателя и достигане на оптимална работна температура на катализатора същия успя да се самопочисти ида влезе в работен режим.не съм слагал разни добавки, почистващи и т.н. само 100 октана бензин в него имам някъкъв висш алкохол,който спомагал за по доброто изгаряне на саждите - това ми го разтяга един химик.А пък ако катализатора е за смяна - търсиш веднага метода с поставянето на ламбда сондата в тръбичка - звучи странно но чека спира да свети въпреки че катализатора не работи.Успех и да пишеш как се е развил проблема при теб. Редактирано от btu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...