Jump to content
Wardog

МНОГО СПЕШНО

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

 

решил съм да правя един лек SWAP на двигател и спирачки от английски Сивик VTi. В момента има 2 комбита, които ми предлагат. Едното е 98 година и е на доста мили - 160000. Второто е 2000г на 125000 мили. Разлика в цената е 200 паунда (по старата и на повече мили е по-евтина). Като цяло предпочитам да взема по-старата и когато дойде тук да си отворя двигателя и да му направя ремонт и да започна от 0км :) Притеснението ми е, че са комбита и имат тегличи, което предполага товарене и теглене. Мотора е ясен - той ще е чисто нов. Това, което ме притеснява е скоростната кутия, защото знам, че е доста скъпичка и рядка. Мисля си, че ако нещо ще е заминало то това ще е съединителя, който не ме притеснява - ще го сменя. Но дали може да има проблем със самите скорости и да се видя в приключение с тях!?

 

Наистина ми е много спешно, защото утре или други ден колата ще се вземе. Моля за бързи, точни и професионални мнения, тъй като работата е на зор. Не че е проблем да взема кола и след някоя друга седмица като ми предложат нещо изгодно, но като цяло не ми се чака много много, пък и вариянта да си отворя и ремонтирам двигателя е перфектен.

 

Благодаря предварително за отделеното време и внимание

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей работата е на късмет общо взето. Ако някой твой приятел ще купува колата, накарай го да тества кутията пък и самата кола. Нека сменя предавки на високи обороти по възможност във втек, ако има нещо ще се разбере. Но е нормално на тия км да са износени лагери, синхронизатори като се има предвид че маслото на кутиите най-вероятно никога не е сменяно. Това че са комбита, от една страна може и да е хубаво, защото тях обикновено ги карат възрастни хора и рядко ги тормозят с високи обороти, но от друга страна може и да са ползвани като товарни коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагерите и синхронизаторите не ме притесняват - все пак има ремонтни комплекти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самп за протокола :В Англия ( понеже казваш цена в £, предполагам колата ще е от там), комбита карат хора с големи кучета, или малки деца, или и двете, без значение от възраста.Тегличът може и да е, а може и да не е определящ за състоянието на колата. Виждал съм коли с теглич, на който никога не е закачвано ремарке. А такава малка кола с каравана - едва ли. Работните коли в Англия са ванове а не комбита.Успехп.п. От коя част на Англия ще я вземаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за кучетата го чух и от други хора. То че е до късмет - до късмет е, но все пак хубаво е да се обсъдят нещата :) Колите са в района на Лондон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то няма какво да се обсъжда, цените на частите за кутията можеш и сам да ги видиш по американските сайтове. Ако ще е от Лондон дано поне не е от циганин, че те са палачори и докато не се счупи не правят. Така като им гледам милите и двете са за смяна на ангренаж, те сигурно затова се продават. Просто трябва да се тества, особено пък ако ще идва на ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не... предишната, която гледах я продаваше един Индиец/Пакистанец, но така или иначе вече я е продал. Този си е чист англичанин (акцента им не може да се сгреши). За мен ангренажа не е проблем - аз така или иначе ще си го обслужа без значение каква кола ще взема - ремък, ролки, масло и филтри са си задължителни. А колата ще я докарат с автовоз. Частите за кутията не знам къде да ги търся и коя кутия да гледам въобще... имаше предвид, че са скъпи ли!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да търсиш зъбчатки, валове, диференциал - да скъпи са дори и от USA. Но не вярвам да е толкова зле. Ако въобще има някакъв проблем ще е или лагера на първичния вал, който е към съединителя или синхронизатор някъде. Лагера е към 30 долара по спомен, за синхронизаторите вече зависи. За търсенето - вадиш номерата от Хонда ЕПЦ и ръгаш в hondapartsnow.com. Ако там не излязат пробваш в acurapartswarehouse.com кутията на англичанката е като на интегра GSR, така че там почти сигурно ще излязат. Но първо пробвай в hondapartsnow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се надявам да няма проблем, но искам да съм подготвен за всичко :) Благодаря за уточненията ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искай им предишни МОТ тестове според мен.Ако е имало нещо или е сменяно там всичко си го пише.Съвсем скоро минах по същия път като теб :) Сподели на лични ако не ти е проблем относно автовоза(цени,фирма).И най-вече успех с търсенето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги и аз сам се ориентирал кам 1.8 вти комби за суапа на civic 6 coupeПубликувано изображение. Притеснява ме единствено тампоните на двигателя.Стават ли стандартните на Д серията?И ако не от кои модел да тарся тампониПубликувано изображение?За донор имам цялото комби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги и аз сам се ориентирал кам 1.8 вти комби за суапа на civic 6 coupeПубликувано изображение. Притеснява ме единствено тампоните на двигателя.Стават ли стандартните на Д серията?И ако не от кои модел да тарся тампониПубликувано изображение?За донор имам цялото комби.

 

Не ,не стават но ти си имаш донор и ще ползваш неговите ,но пак се налага преправяне на стойката отзад и на големия страничен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...