Wardog 25 #1 Публикувано 30 Септември, 2011 Здравейте колеги, решил съм да правя един лек SWAP на двигател и спирачки от английски Сивик VTi. В момента има 2 комбита, които ми предлагат. Едното е 98 година и е на доста мили - 160000. Второто е 2000г на 125000 мили. Разлика в цената е 200 паунда (по старата и на повече мили е по-евтина). Като цяло предпочитам да взема по-старата и когато дойде тук да си отворя двигателя и да му направя ремонт и да започна от 0км Притеснението ми е, че са комбита и имат тегличи, което предполага товарене и теглене. Мотора е ясен - той ще е чисто нов. Това, което ме притеснява е скоростната кутия, защото знам, че е доста скъпичка и рядка. Мисля си, че ако нещо ще е заминало то това ще е съединителя, който не ме притеснява - ще го сменя. Но дали може да има проблем със самите скорости и да се видя в приключение с тях!? Наистина ми е много спешно, защото утре или други ден колата ще се вземе. Моля за бързи, точни и професионални мнения, тъй като работата е на зор. Не че е проблем да взема кола и след някоя друга седмица като ми предложат нещо изгодно, но като цяло не ми се чака много много, пък и вариянта да си отворя и ремонтирам двигателя е перфектен. Благодаря предварително за отделеното време и внимание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 30 Септември, 2011 Здравей работата е на късмет общо взето. Ако някой твой приятел ще купува колата, накарай го да тества кутията пък и самата кола. Нека сменя предавки на високи обороти по възможност във втек, ако има нещо ще се разбере. Но е нормално на тия км да са износени лагери, синхронизатори като се има предвид че маслото на кутиите най-вероятно никога не е сменяно. Това че са комбита, от една страна може и да е хубаво, защото тях обикновено ги карат възрастни хора и рядко ги тормозят с високи обороти, но от друга страна може и да са ползвани като товарни коли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #3 Отговорено 30 Септември, 2011 Лагерите и синхронизаторите не ме притесняват - все пак има ремонтни комплекти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #4 Отговорено 30 Септември, 2011 Самп за протокола :В Англия ( понеже казваш цена в £, предполагам колата ще е от там), комбита карат хора с големи кучета, или малки деца, или и двете, без значение от възраста.Тегличът може и да е, а може и да не е определящ за състоянието на колата. Виждал съм коли с теглич, на който никога не е закачвано ремарке. А такава малка кола с каравана - едва ли. Работните коли в Англия са ванове а не комбита.Успехп.п. От коя част на Англия ще я вземаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #5 Отговорено 30 Септември, 2011 Това за кучетата го чух и от други хора. То че е до късмет - до късмет е, но все пак хубаво е да се обсъдят нещата Колите са в района на Лондон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 30 Септември, 2011 Е то няма какво да се обсъжда, цените на частите за кутията можеш и сам да ги видиш по американските сайтове. Ако ще е от Лондон дано поне не е от циганин, че те са палачори и докато не се счупи не правят. Така като им гледам милите и двете са за смяна на ангренаж, те сигурно затова се продават. Просто трябва да се тества, особено пък ако ще идва на ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #7 Отговорено 30 Септември, 2011 Не... предишната, която гледах я продаваше един Индиец/Пакистанец, но така или иначе вече я е продал. Този си е чист англичанин (акцента им не може да се сгреши). За мен ангренажа не е проблем - аз така или иначе ще си го обслужа без значение каква кола ще взема - ремък, ролки, масло и филтри са си задължителни. А колата ще я докарат с автовоз. Частите за кутията не знам къде да ги търся и коя кутия да гледам въобще... имаше предвид, че са скъпи ли!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #8 Отговорено 30 Септември, 2011 Ако трябва да търсиш зъбчатки, валове, диференциал - да скъпи са дори и от USA. Но не вярвам да е толкова зле. Ако въобще има някакъв проблем ще е или лагера на първичния вал, който е към съединителя или синхронизатор някъде. Лагера е към 30 долара по спомен, за синхронизаторите вече зависи. За търсенето - вадиш номерата от Хонда ЕПЦ и ръгаш в hondapartsnow.com. Ако там не излязат пробваш в acurapartswarehouse.com кутията на англичанката е като на интегра GSR, така че там почти сигурно ще излязат. Но първо пробвай в hondapartsnow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #9 Отговорено 30 Септември, 2011 И аз се надявам да няма проблем, но искам да съм подготвен за всичко Благодаря за уточненията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #10 Отговорено 2 Октомври, 2011 Искай им предишни МОТ тестове според мен.Ако е имало нещо или е сменяно там всичко си го пише.Съвсем скоро минах по същия път като теб Сподели на лични ако не ти е проблем относно автовоза(цени,фирма).И най-вече успех с търсенето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
penchev 11 2 #11 Отговорено 17 Ноември, 2011 Здравеите колеги и аз сам се ориентирал кам 1.8 вти комби за суапа на civic 6 coupe. Притеснява ме единствено тампоните на двигателя.Стават ли стандартните на Д серията?И ако не от кои модел да тарся тампони?За донор имам цялото комби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #12 Отговорено 17 Ноември, 2011 Здравеите колеги и аз сам се ориентирал кам 1.8 вти комби за суапа на civic 6 coupe. Притеснява ме единствено тампоните на двигателя.Стават ли стандартните на Д серията?И ако не от кои модел да тарся тампони?За донор имам цялото комби. Не ,не стават но ти си имаш донор и ще ползваш неговите ,но пак се налага преправяне на стойката отзад и на големия страничен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове