Jump to content
scre

странно поведение на d14a4

Recommended Posts

Здравейте колеги! От няколко дена имам странен проблем,свети ми чек енджин-а постоянно и мотора ми държи 1200-1300 оборота без значение от това дали е студен или загрял,другото което е както си държи оборотите като дам малко газ на празен ход и ги дигна на 1500 започва едно гъгнене ту сваля ту качва с около 50 оборота.Работата маи си е направо за варзване на елкон но това ще стане едва в понеделник за това питам дали на някой му се е случвало подобно нещо???

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти най-вероятно е в авариен режим, затова така държи оборотите. Този режим се харакеризира с изключително обезопасени настройки за мотора, така, че да можеш спокойно да я закараш до сервиз, без опасност да я счупиш. Най-вероятно разхода ти е голям, защото аварийният режим е с богати смеси. Провери грешката, както те посъветва колегата AMD и ще си по-наясно със ситуацията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цял ден си играх да търся споменатата букса и не мога и не мога да я открия! В еку-то влизат 3 снопа кабели и един закачен отстрани на него който представлява една голяма зелена букса която също се откача? Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи-накрая го открих ... голям зор ми беше защото беше наврян да не казвам каде :lol: и така чека индикира 1 дълга светлина с 4 къси което според таблицата ще рече това 14 IAC (EACV) - idle air control valve ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се ровни в полезни технически теми да го видиш кое е и утре тичай за вд 40 и си готов. После имаш обучение. И това го имаше някъде писано :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа ламбда сонда колега. Дано, е контактен проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или втора :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според вас на елкон дали ще се разбере ако е от ламбдите?Наскоро взех колата и не съм погледнал че датчика е изключен на идле контрола,и така сложих го и оборотите ми паднаха на 500 твърдо... като започна да я форсирам леко оборорите играят яко между 1000 и 2000 оборота ... махам датчика и се нормализират на 1000-1200,като пак се получава едно придърпване в наи ниските оборти след смяна на предавка.И това го прави дори и да е изключен датчика,но на празен ход без газ държи 1200оборота. Мислех тези дни да свалям и да чистя идле контрола,но ми казаха че и антифриза трябвало да точа??? Вярно ли е това, или не е проблем да си го сваля и без да точа антифриза???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д14а4 е с една ламбда ;) няма кво да ходиш на елкоМ, за да го разбереш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

упс sorry за грешката с "м"-то :lol: ,интересуваше ме дали на елком ще може да се разбере дали проблема е в ламбдата,а не това да проверявам с колко ламбди е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...