enchev87 59 #1 Публикувано 17 Септември, 2011 (Редактирано) Здравейте колеги, налага ми се да сменям външните карета на civic-ка.Та въпросът ми е има ли разлики в оригиналното каре и посоченото по горе, пълна взаимозаменяемост ли има?Рових се доста във форума, видях че GLO е може би по добрия вариант но за HDK ми дават много добра цена.Другия ми въпрос е при скъсан маншон и вече леко потракване, може ли да се мине само със почистване и смяна на маншона или е заминало карето вече?Civica е от потписа, хечбек японка D15Z6 E-VTEC ( в няколко сервиза ми казаха че двигателя не е v-tec ) Редактирано 17 Септември, 2011 от enchev87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 17 Септември, 2011 (Редактирано) Аз 1,5 год.карах с чукащо каре,и на ляво и на дясно,демек доста разбито.Не съм мислел че ще ме остави някъде,защото не въртя гуми,карам нормално,но си беше редно да се смени.Не съм опитвал да го чистя и смазвам,щото нямаше да се оправи.По каталога на HDK за моята D15Z8 ,HDK HO-35A50 не стана,шлиците не са 26/28 ,а повече отвътре,май 32.Така че само сваляне ,мерене на дължини,диаметри и бр.шлици те спасява от връщане след това.А мотора ти е баш Втек ,и то икономика.Колко добра цена,за нещо което няма да пипнеш вече при положение че вземеш по-доброто? Редактирано 17 Септември, 2011 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #3 Отговорено 17 Септември, 2011 Точно затова пуснах темата, за да разбера дали пасва точно, и ако някой е сменял същото на същия civic да пише.Благодаря за бързия отговор, ми цената е добра защото ще трябва да взема 2 и ще ми доидат някъде 160 лв. Ако беше само едно нямаше да го мисля изобщо и щях да взема GLO-то.А за тракането, вече няколко месеца карам така, и аз не въртя гуми, но тракането се засили доста а ми предстои едно пътуване и ме е страх да не ме остави на пътя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #4 Отговорено 17 Септември, 2011 Ей сега броих шлиците на смененото каре-26 външни/32 вътрешни,виж на ХДК номера колко му са те. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #5 Отговорено 17 Септември, 2011 Ей сега броих шлиците на смененото каре-26 външни/32 вътрешни,виж на ХДК номера колко му са те.Ами ето това са дадените параметри http://www.euro07.bg/catalog/scheme.php?id=1554Ще потърся някъде другаде за повече инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 17 Септември, 2011 Ей сега броих шлиците на смененото каре-26 външни/32 вътрешни,виж на ХДК номера колко му са те.По HDK - HO-35 е с 26 външни и 28 вътрешни щлици ..Това за което говориш ти 26/32 е НО-18 и НО-20 .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #7 Отговорено 17 Септември, 2011 Ей сега броих шлиците на смененото каре-26 външни/32 вътрешни,виж на ХДК номера колко му са те.По HDK - HO-35 е с 26 външни и 28 вътрешни щлици ..Това за което говориш ти 26/32 е НО-18 и НО-20 ..Да ама тия НО-18 и НО-20 са без гривна за ABS.А и трансмисията на D15z6 и D15Z8 еднаква ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #8 Отговорено 21 Септември, 2011 Никой ли не е сменял каре на d15z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове