Jump to content
logoH

Признаци за износени тампони на ст. щанги + износени биалетки

Recommended Posts

Здравейте колеги,От известно време имам едно похлопване в прдницата, също така колата ми се люшка по неравности повече от колкото трябва.Кажете какви са симптомите за износени тампони на ст. щанги + износени биалетки? Как да ги проверя ?Последния вариянт са задни аморт. тях не съм ги сменял за разлика от предните.Упссс моля да преместите темата в Технически раздел , явно още спяя :)

Редактирано от logoH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами биелетките би трябвало и с ръка като го хванеш за ябълките и разклатиш да усетиш луфт, вътрешните тампончета на щангата обаче малко по трудно се диагностицират, видимо изглеждат перфекни но тропат доста дразнещо при разлюляване на колата по дупки и неравности с много ниска скорост. Моите задните правеха точно това, а бях почти сигурен че така видимо са перфекни, но като ги свалих вече си личеше проблема с тях, след смяна с нови вече нищо не се чува. Амортесиори са ми тропали на малката кола, ланча ипсилон задните, но тях като я качих на канал и като хвана амортесиора в централаната му част и го разклатя на ляво на дясно си се чуваше отчетливо тракане. Наи добре се качи на канал и разклати тая щанга не само на горе на долу ами и настрани и би трябвало да чуеш тропкането от тампончетата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите не трябва да са повдигнати нали?Има ли нещо по специално при смяната им ?

Редактирано от logoH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите не, ако ги вдигнеш ще се изпъне и ще обере луфтовете и няма да я усетиш.При смяната дебне кур капан :) много добре почисти резбите от прашоляк, ако тряя ги накисни и с нафта, щото тая скапана гаика тръгва да се развива и таман си викаш брех кво лесно било и тя почва да затяга и то доста упорито няколко врътки преди да се развие и подмине критичната точка :) Остава само контрата с която държиш болта ( имбус 5мм по спомен) да превърти и честито, ще играе флекса :) При мен така стана, тая гаика тръгна добре и взе да затяга, няколко пъти я завивах развивах ама на цяло така и не се разви докото накрая не се прецака контрата на болта и аре флекса. Инак тампончетата вътрешни на щангата се свалиха лесно без проблеми. Та зачисти резбите с една телена четка, наплескаи ги с нафта да покиснат 20-30 мин и деистваи, ако гаиката вземе много да се опъва не я назорваи, разкараи я напред назад няколко пъти и може да с еразвие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия тампони на стабилизиращата щанга направо ги сменяй ако не си скоро. Защото са най-евтината част по окачването и най-лесно се сменят. Тогава виж дали е имало ефект. Иначе се проверяват с щанга за съмнителен луфт?! Аз имам някъде тема по подобен проблем - нещо ми хлопаше и се оказа единия тампон. Хлопаше по големи неравности само. Нестабилност на колата нямаше. Биалетки не съм сменял и нямам наблюдения за проблеми с тях за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...