fast_ghost 31 #1 Публикувано 16 Септември, 2011 Здравейте колеги Новак съм и не разбирам много от хонди. След три годишно ходене по мъките с моят фиат тотално се отказах от марката...Решил съм да взимам хонда 5 ген. 1.5 90коня дочух много добри мнения относно здравината на марката и специялно 1.5 двигателя попаднах на една обява обаче собственика казва, че е духнала гарнитура на главата и гумички на клапаните... иначе нямала други проблеми. За да духне главата на гарнитурата не трябва ли да е прегряла колата? Искам да попитам каква е цената на един такъв ремонт (без парите за майстор, защото смятам сам да я правя)Ако е прегряла има опасност да има изкривена глава? (евентуално шлайф)лошото е че ако я взема трябва да я взема "на сляпо" защото колата не пали. Моля някой да си изкаже мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #2 Отговорено 16 Септември, 2011 Гарнитура на главата около 100лв, а гумичките струват между 20 и 100лв, зависи от коя част на Тайван са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #3 Отговорено 16 Септември, 2011 Здравейте колеги Новак съм и не разбирам много от хонди. След три годишно ходене по мъките с моят фиат тотално се отказах от марката...Решил съм да взимам хонда 5 ген. 1.5 90коня дочух много добри мнения относно здравината на марката и специялно 1.5 двигателя попаднах на една обява обаче собственика казва, че е духнала гарнитура на главата и гумички на клапаните... иначе нямала други проблеми. За да духне главата на гарнитурата не трябва ли да е прегряла колата? Искам да попитам каква е цената на един такъв ремонт (без парите за майстор, защото смятам сам да я правя)Ако е прегряла има опасност да има изкривена глава? (евентуално шлайф)лошото е че ако я взема трябва да я взема "на сляпо" защото колата не пали. Моля някой да си изкаже мнение.А нещо за възможните щети? Спукан блок? как може да се познае... след, като колата не е в движение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #4 Отговорено 16 Септември, 2011 Не няма как да ти е спукан блока, но може да се е умешило маслото с водата и не е добре за карантийте в блока ако е карана дълго време с заминала гарнитура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #5 Отговорено 16 Септември, 2011 Здравейте колеги Новак съм и не разбирам много от хонди. След три годишно ходене по мъките с моят фиат тотално се отказах от марката...Решил съм да взимам хонда 5 ген. 1.5 90коня дочух много добри мнения относно здравината на марката и специялно 1.5 двигателя попаднах на една обява обаче собственика казва, че е духнала гарнитура на главата и гумички на клапаните... иначе нямала други проблеми. За да духне главата на гарнитурата не трябва ли да е прегряла колата? Искам да попитам каква е цената на един такъв ремонт (без парите за майстор, защото смятам сам да я правя)Ако е прегряла има опасност да има изкривена глава? (евентуално шлайф)лошото е че ако я взема трябва да я взема "на сляпо" защото колата не пали. Моля някой да си изкаже мнение.А нещо за възможните щети? Спукан блок? как може да се познае... след, като колата не е в движение?Ахам, демек... риск печели, риск губи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 16 Септември, 2011 Искам да попитам каква е цената на един такъв ремонт (без парите за майстор, защото смятам сам да я правя)Ако е D15B2 гарнитура на Елринг е 30 лв.Ако е D15Z1 - 55 лв.Гумичките са 46- 48 лв. комплекта ..Само че е грехота да отвориш такъв мотор и да не му сложиш едни нови сегменти и ако има нужда, биелни лагери .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 16 Септември, 2011 Не няма как да ти е спукан блока, но може да се е умешило маслото с водата и не е добре за карантийте в блока ако е карана дълго време с заминала гарнитура.Не само в блока... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове