Jump to content
Mkilla

Придърпване на 1ва и 2ра скорост

Recommended Posts

Колеги , колата е прелюд 5.Имам леки ако може да се кажат проблеми с придърпване на ниска предавка.Най-вече на 1ва и 2ра предавка при тръгване особено като е студена.Нямам проблеми с прекъсване на двигателя , обороти и тн..Само когато е в движение се проявявят симптомите.Тествах до 7 оборота да задържа педала на газта на 1 място няма проблеми.В движение при рязко подаване на газ също няма проблеми.Има само когато се подава плавно газ.Много странно , дайте съвети.Сменил съм свещи , капачка и палец все оригинални хондовски.Кабели не съм още а и вече не ми се сменят , че по този метод може и цялата система да сменя малко по малко.Компа не дава грешка , имам катализатор.Идеи ? :)) Педала на съединитела има малък луфт , празно както се казва при началното натискане но момчетата от Юби Ко казаха че това си е съвсем нормално.А да и дросела и чистен.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Забравих да допълня да не би да карам на ниски обороти и да се тормози колата от това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро имаш скъсан тампон ДВГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на преглед в Бултрако на ходова част.Там освен 1 шарник с лек луфт друго не казаха да има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходова част и окачване на ДВГ са две различни неща. И ме съмнява да са проверили тампоните....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Забравих да допълня да не би да карам на ниски обороти и да се тормози колата от това ?

 

Твърде вероятно. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм ще видя и ще пиша тогава.Записах си час в Бултрако идната седмица пък да видим какво ще кажат комповете там.Може и нищо да не е и в мен да е проблема но пък не карам бавно принципно незнам вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти се стори странен въпроса ми, но от колко време си шофьор?Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 години колега и незнам какво общо има с проблема :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам само, щото жена ми е младши шофьор и на нея и придърпва колата на 1 и 2-ра ;) И ми беше интересно да не е от начина ти на каране ;)По темата:

Mkilla, on 09 септември 2011 - 10:25, said: П.С. Забравих да допълня да не би да карам на ниски обороти и да се тормози колата от това ?

Посочи какво значи ниски обороти за теб?! Може да са много неща - може да имаш нещо запушено....Трябва да почнеш по метода на изключването и да отмяташ нещата едно по едно. Така да очакваш някой да ти назове проблема няма как да стане.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И АЗ МИСЛЯ ЧЕ Е СКЪСАН ТАМПОН НА ДВИГАТЕЛЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Петър Петров :) Опитвам се максимално да улесня хората от форума които са се сбълсквали с проблема и ти благодаря и на теб , че взимаш отношение.На 2ра примерно с 40 като отпусна педала на газта т.е си махна крака от него и се чувства леко лашкане което като е загряла колата е по малко , отколкото като е студена.Най-вече се усеща като е студена , след това намалява но пак го има.Сменил съм доста неща т.е пълно обслужване на автомобила , всички филтри , масла , антифриз , свещи и тн..но без кабели.Не ми се иска да купувам кабели за едната проба а за жалост нямам от къде да взема др.за проба но ме съмнява да е от там , колата пали от четвърт оборот винаги.Доста ми е странно а и да ти кажа се надявам момчетата от Бултрако да разрешат проблема или поне да кажат какъв е той.Не е болка за умиране де , но пък обичам всичко да ми е наред по автомобила и ме дразни определено.Аз лично залагам на съединител , защото когато не я бях карал 3 дни и влязох в нея , педала като че ли беше без луфт някак си от самосебе си и нямаше лашкане.Не си измислям а така усетих автомобила.След 70 км въртене в София градско пак така стана в крайна сметка но да видим компетентните лица какво ще кажат :) П.С добре а ако сте прави и има скъсан тампон на двигатела , не би ли трябвало да се поклаща леко при работа на едно място ? В момента като си оставя кафето в/у него когато работи не се поклаща дори за миг.Работи доста равномерно.Относно оборотите , забравих да допълня , сменям ги различно, на 1ва 2000 до 2500 , на 2ра пак там някаде.Днес след работа закарах колега до тях и пробвах да карам на по-дълга скорост.Сменях предавките до към 3000 оборота и беше доста по малко това ми усещане за претрисане но пак го имаше макар и малко :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е съединителя! Нормално е да има свободен ход.Не мога да те разбера - първо казваш, че се лашка на 2-ра с 40км/ч. като пуснеш педала - ми лашка се, когато ЕКУ-то спира принудителния празен ход и включва инжекторите / на малките предавки се усеща повече... ;) /.После пишеш, че при ускорение претриса - ми зависи как пускаш съединителя.Обясни по-добре как лашка, тресе и т.н., в момента на пускане на съединителя ли / ако е това е от шофьора / или след това - като го пуснеш. Нзн... :)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото те разбирам имаш усещането, че мотора"рита". Като е на 1500-2000 об/мин. и отпуснеш газта все едно някой те подритва. Двигателя спира, но не и купето. и като дадеш газ пак всичко се размества. Това е тампон на мотора. С времето омекват и го правят тоя номер. Кофтито е, че като смениш единия, който е най-мек и друг почва да те ебава. По около 40-50 кинта са, но си е нервещо. 3 са успокоителните. Един при ангренажа/отдолу обаче над гумата/, един от другата страна на нещо като греда и един при скоростите. 2 от тях се късат, но тоя на скоростите омеква. :huh:

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. На 100% съм убеден, че лашкането на 1-ва и 2-ра предавка е от скъсан тампон на двигателя. При мен също го има прелашкването, което описваш и знам, че е от износен тампон на двигателя. За сега нямам финансовата възможност да го/ги сменя ;). Вече съм свикнал и не ми прави впечатление, дори знам колко газ да й подам за да не прелашка. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно колега , е а дано да си прав.Странно как при проверката на ходовата част , хем и споменах за въпросното ритане не обърнаха много внимание миналият път :) 1 бира от мен ако действително е от това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , колеги след обстоен преглед в Бултрако и замерване на всичко по двигател , проверка на съединител и тн..не се откри проблем.Най-вероятно е било лошо гориво , май ще се сипва само от точно едно , две места.Няма тампони скъсани за моя радост а най-големият майтап е , че след замерване на налягането на цилиндрите мисля ( не съм толкова навътре с техническата част ) , всичките показаха 13.5 което е добре според хората.Питах ги специално за маслото с което се кара прелюда и хората казаха 10w40 което ми стана странно.Бях чел , че го дават 5w30/40 но остава но...:) Незнам на кой да се доверя честно казано.Благодаря на колегите които писаха по темата и нека по-малко посещаваме сервизите :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли че, като ти казах най-вероятно си имал нещо запушено?

Редактирано от Petar Petrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам същата кола и имам същия проблем...или поне в началото беше така. Сега обаче се усеща като давене и дори понякога колата толкова започва да придърпва, че ако не натисна съединител гасне. Това ми го прави след като я запаля и преди достигане на 3000 оборота, без значение от предавката. Стигне ли един път 3000 и се оправя. Напоследък почнах да си мисля да не е от свещи. Ако ги сменя скоро ще споделя резултата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея наистина колега Петров.То се гледаха кабели , свещи , закачи я на пц-то да я види и няма проблеми.Странна му работа..И да е имало нещо не излезе нищо на компа в Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...