Jump to content
Mkilla

ниски обороти при климатик

Recommended Posts

Колеги , на някой да му се е случвало да му падат оборотите при включен климатик.Под падат искам да кажа при подаване на газ и отпускане на педала със съединителя спадат до 200 и после се нормализират до следващо подаване на газ + натиск на съединитела.Ако някой се е сбълсквал нека сподели :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , на някой да му се е случвало да му падат оборотите при включен климатик.Под падат искам да кажа при подаване на газ и отпускане на педала със съединителя спадат до 200 и после се нормализират до следващо подаване на газ + натиск на съединитела.Ако някой се е сбълсквал нека сподели :/

малко неможах да разбера но,при пускане на климатик просто няма как да не ти паднат оборотите още повече че на японските оборотите са по ниски от на другите коли,моята даржи 700-800 като пусна климатикйа 400 500 и не се учудвай и ако падне мощнста :) щом не гаснее си 6 точки поздрави от сливен !!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как разбра, че са 200 като първото деление е 500. Пък и е нормално да падат. На моята само като пусна фаровете и бутат със 100-200 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не съм много сигурен, че е нормално да падат така, но за протокола - и моите пропадат гадно на включен климатик при връщане на газта. Освен това усещам повече вибрации в купето на празен ход - вижда се и по скоростния лост.Замислям се за чистене на дросел, интейк, IACV и всички останали гадости по реда, но не ми се занимава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то чистенето на дросела отнема 10 мин.Пък той е най-честия причинител за пропадане на оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при дизела няма никакъв проблем с оборотите, може би заради по-големият въртящ момент 220Nm. Също така не се усеща никаква разлика при набиране с включен и изключен климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при бензина е същото, моментното падане на оборотите не се брои - ЕКУ-то знае. Който има проблем - има проблем! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...