CRX_R 1 #1 Публикувано 6 Септември, 2011 Имам сивик 5ген ВТИ 94г.Имам следния проблем.Блокира ми компресора на климата и сега немога да си намеря същия компресорзащото нали работел с стария фреон R12 които бил вреден и вече трудно се намирал.Та вапросат ми е следния.Мога ли да присадя друк компресор от хонда които да работи на новия фреон R134и ако може какво трябва да подменя за да стане.МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 7 Септември, 2011 Всичките уплътнения по снадките в цялата система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #3 Отговорено 7 Септември, 2011 (Редактирано) С какъв хладилен агент работи компресора няма значение за работата му! R22 е с много по-добри характеристики от R134a, все още може да се намери, но по-трудно и на автоклиматичарите не им се занимава. Просто не могат да го сложат в автоматичната машина... Ето какво аз съм научил от Неволята и колегите от Рено Форум България: 1.Намери си читав сервиз на автоклиматична техника! 2.Купи си компресор точно за твоята модификация автомобил. 3.Основно обслужване на компресора - промивка, ново и точно количество синтетично масло, уплътнения и т.н. 4.Промивка на цялата система преди монтажа на обслужения компресор! За да не остане и следа от старото минерално масло. Той R22 сигурно вече е разрушил озоновия слой... 5.Смяна на филтър-дехидратора с нов. 6.Сглобяване на системата, надуване с азот с цел проверка за утечки. Ако искаш, можеш да смениш и всички уплътнения, но според мен ще си създадеш само проблеми! 7.Зареждане на системата с R134a, синтетично масло и оцветител. Задължително преди това вакуумиране поне 30мин., ако машината не го прави автоматично! 8.Проверка на температурата в централните "духалки" при 2500об/мин, вътрешна циркулация, горно положение на струята (не на стъклото или на краката) и 1 степен на вентилатора. Трябва да е между 4 и 7 градуса според външната температура. Трябва да са ти закачили манометри и да следят поне 5-10мин наляганията в системата. 9.Ти проверяваш дали са ти завили "игличката" на ниското налягане и дали клапана на високото не изпуска, след като откачат манометрите и машината. Ако е така, всичко се вижда с просто око, защото маслото обикновено е с някакъв цвят и се вижда, като кипене. Моето примерно е зелено. 10.Караш спокойно колата на климатик и ако усетиш разлика в температурата, веднага го спираш и отиваш при "майстора". Не им се връзвай на приказките за 250км пробег! Дотогава хладилният агент ще си е заминал напълно, а е скъпичък! 11.Успех! Редактирано 7 Септември, 2011 от gena_bs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX_R 1 #4 Отговорено 9 Септември, 2011 (Редактирано) Благодаря за изчерпателния отговор gena_bs. Редактирано 9 Септември, 2011 от CRX_R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове