giktak 7 #1 Публикувано 3 Септември, 2011 Привет на всички колеги . Имам проблем с моя акорд купе 1999 г. когато запалвам колата . Това , не се получава винаги значи след като няколко пъти е палена и гасена в един момент като дам на контакт неще да запали стартера си върти , но неще да заработи мотора все едно няма бензин в нея , а то има винаги . Първо мислех ,че е възможно от самия ключ за запалване и пробвах с другия ключ , но положението е същото . Възможно ли е от алармата да прави тези проблем тя е фабрична , не е поставяна допълнително . Ако някои знае нещо нека да пише или да даде съвет от какво може да е проблема . Предварително благодаря на всички . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 3 Септември, 2011 А като не ще да запали бензиновата помпа чува ли се? Ако когато не ще да пали не се чува помпата- главно реле. При сивиците е под волана една сива кутийка с букса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #3 Отговорено 4 Септември, 2011 Помпата се чува как подкачва гориво . След като изчакам 1 или 2 минути и сложа ключа тя запалва без никакъв проблем затова незнам от какво може да е проблема . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #4 Отговорено 4 Септември, 2011 Бензинов филтър сменял ли си ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 4 Септември, 2011 Помпата се чува как подкачва гориво . След като изчакам 1 или 2 минути и сложа ключа тя запалва без никакъв проблем затова незнам от какво може да е проблема .Пробвал ли си да дадеш веднъж контакт, изключва помпата, връщаш ключа, втори контакт и дали пали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #6 Отговорено 4 Септември, 2011 Другият път като ти направи съшият проблем, виж дали има ток на свещите. Ако няма - проблема е ясен, и се крие в бубината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #7 Отговорено 5 Септември, 2011 Ами филтъра съм го сменил пред 10000 км. , не съм пробвал да дам на контак да зареди помпата и да изключа и след това да пробвам от ново , но и това ще пробвам . Иначе съм вадил една от свещите и съм пробвал да запали и няма проблем пали . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #8 Отговорено 16 Септември, 2011 Ами филтъра съм го сменил пред 10000 км. , не съм пробвал да дам на контак да зареди помпата и да изключа и след това да пробвам от ново , но и това ще пробвам . Иначе съм вадил една от свещите и съм пробвал да запали и няма проблем пали .Смених филтрите и маслото защото минах 10000км. и проблема с паленето си го има . Пробвах като дам на контакт да зареди помпата и го изключа и след това на ново давам на контакт и да запаля , но неще .Извадих кабела на една от свещите и като завъртя не дава искра ,а свещите са нови и кабелите също . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #9 Отговорено 16 Септември, 2011 Здравей, колега! Според мен проблема може да в комутатора или бубината, но аз лично залагам на комутатора. Успех и да пишеш как си разрешил проблема . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d0gyyy 77 #10 Отговорено 16 Септември, 2011 пич, сменяй релето под волана ти е отдолу и няма да имаш проблеми. Аз я имам същата кола и имах същия проблем с паленето докато един ден реши че въобще няма да запали, и се наложи да го сменя. Става точно за 5 мин. и сега вече нямам никакъв проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
дани 0 #11 Отговорено 16 Септември, 2011 Аз имам същият проблем това е от главното реле под волана една черна плоска кутийка която има студена спойка и понякога не иска да направи връзка и не дава ток на помпатазатова не пали аз все още си карам така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 16 Септември, 2011 Помпата се чува как подкачва гориво . След като изчакам 1 или 2 минути и сложа ключа тя запалва без никакъв проблем затова незнам от какво може да е проблема .Горните мнения - ммНе... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #13 Отговорено 21 Септември, 2011 Помпата се чува как подкачва гориво . След като изчакам 1 или 2 минути и сложа ключа тя запалва без никакъв проблем затова незнам от какво може да е проблема . Горните мнения - ммНе... Свалих релето от под волана и презапоих всички споики които има за сега не ми е правила проблем с паленето е ще изчакам няколко дни и ще пиша . Благодаря на всички за съветите които ми дадохте за проблема предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HAMPII 0 #14 Отговорено 21 Септември, 2011 Здравейте имам същия проблем с Хонда Шатъл 2.2i автоматик , давам на контакт въртя и нищо , бензин има чувам помпата как подкачва но нищоо дали проблема може да е същия )не съм пробвал свещите дали дават искра по късно ще пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 21 Септември, 2011 ... Ако когато не ще да пали не се чува помпата- главно реле. Добре е да пробва искренето някой, който знае как!Колегата с темата едва ли е оправил колата или е чувал нещо като помпа, ама не баш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
giktak 7 #16 Отговорено 1 Октомври, 2011 Помпата се чува как подкачва гориво . След като изчакам 1 или 2 минути и сложа ключа тя запалва без никакъв проблем затова незнам от какво може да е проблема . Горните мнения - ммНе... Свалих релето от под волана и презапоих всички споики които има за сега не ми е правила проблем с паленето е ще изчакам няколко дни и ще пиша . Благодаря на всички за съветите които ми дадохте за проблема предварително . Здравейте на всички . След две седмици карене с презапояването на споиките на релето вече го няма проблема с паленето . Сега всичко си е на ред незнам със сигорност дали проблема е бил от това , но щом проблема го няма за мен проблема е идвал от това реле под волана . Несъм голям специялист по хонди , но съм им голям фен и като има нередности по колата се дразня . Така беше и със сивика купе който имах . Благодаря на всички който ми дадоха съвети за проблема още веднъж . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове