ivelin85 116 #1 Публикувано 2 Септември, 2011 Здравейте колеги скоро свалих картера на Хондата си защото беше доста раждясъл.Изчистих го почистих и боядисах.Гарнитурата беше доста изпечена и си викам да взема една нова така и така сам го отворил.Купих си нова за която дадох 17 кинта,старата беше залепена за картера.Като я свалях се скъса на доста места.Когато слагах новата и сложих малко силикон(червен)няколко дни нямаше проблеми днес реших да я разкарам малко извън градът.Настъпах я малко и като спрях гледам една локва с масло под колата.Погледнах отдолу на две места гарнитурата беше се скъсала и маслото избило.Та въпроса ми е дали гарнитурата е менте според вас или грешката ми е ,че не съм залепил гарнитурата за картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 2 Септември, 2011 Почисти ли добре остатъците от старата и като стягаше колко силно я стегна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #3 Отговорено 2 Септември, 2011 почистих я много добре,а за стягането само на ръка съм я стягал и то равномерно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #4 Отговорено 2 Септември, 2011 А спази ли реда на затягане или ги стегна наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 2 Септември, 2011 Ти моо си стягал равномерно но гаранция е пренатегната ,тая гарнитура се стяга мноо внимателно и леко . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #6 Отговорено 2 Септември, 2011 (Редактирано) Мисълта ми беше да не би да си попрекалил с натягането... от какъв материал е новата гарнитура и как разбра, че е скъсана всмисъл вижда ли се или само предполагаш, че е скъсана?п.п. мноо ме превариха ... или си я пренатегнал, или се е "изплъзнала" заради силикона с който си я намазал. Каквото и да е обаче ще ти се наложи да повториш упражнението. Редактирано 2 Септември, 2011 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #7 Отговорено 2 Септември, 2011 само на ръка съм я стягал с отвертка и камък 10.редът е спазен.аз даже си викам дане малко да съм я стегнал.направо на места е 'изплюта'.нищо не казахте лепи ли се тази гарнитура за картера.а относно пренатягане мисля,че доста трудно ще стане защото картера има едни ограничители които не позволяват пренатягане,а и самата гарнитура има едни метални втулки които явно са за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #8 Отговорено 2 Септември, 2011 Металните втулки са алуминиеви т.е. прави сметка колко носят на стягане а "изплютата" гарнитура познай от три пъти на какво се дължи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #9 Отговорено 8 Септември, 2011 металните втулки са си метални щом така е написано ама както и да е.въпроса бе решен с гарнитура на'VICTOR REINZ' и лепило 'REINZOPLAST'цялата схема 43 кинта благодаря за отговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #10 Отговорено 14 Октомври, 2011 (Редактирано) Предстои ми и на мен смяна на гарнитура на картер при следващата смяна на масло, която ще е скоро, щото взе нещо много да го пие. Та отдолу имам намасляване още откак си я взех колата и ме съмнява че може и там да го губи, а не през така известните при губенето на масло сегменти. Странното е че си е умаслено по ръба на картера и между него и скоростната, но никога не капе, дори и с дни да стои на едно място. Последния път нивото от над средата между маркерите на щеката падна до под минимума за пробег от 600км за един уикенд, което ми се вижда множко. В момента карам с масло 5W-30, но мисля сега да сипя 5W-40. Купил съм си оригинална гарнитура от поръчките от САЩ и мисля първо нея да сменя с маслото и да видя как ще е, преди да се отваря мотора за сегменти. Та по този повод имам няколко въпроса:Двигателя е б16а2!1. Трябва ли да се сваля/разкача скоростната кутия, за да се свали картера за смяна на гарнитурата му?2. Трябва ли задължително да се свали изпускателния колектор за да се свали картера? 3. Ако не се налага сваляне на скоростната кутия, мога ли да мина тази операция без динамометричен ключ и какви могат да бъдат последствията. 4. От къде мога да видя последователността на затягане на болтовете и силата на затягане, както за картера, така и за колектора ако се наложи да се сваля?5. Мога ли да ползвам от тоя червения силикон, дето уж е термоустойчив за подсилване на гарнитурата на картера.И последен въпрос:Може ли изобщо операцията да се направи в домашни условия с канал и сам или да ходя на сервиз.Благодаря Ви! Редактирано 14 Октомври, 2011 от zarrick Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #11 Отговорено 14 Октомври, 2011 на д серията не се сваля кутия, не мисля че и ти ще сваляш, не съм виждал до сега кола да се сваля кутия заради картера. виж, генерация ще разкачаш, ще си вземеш ч`ерен силикон/уплатнител на виктор реинц-12-14 лв тубата. той е точно за гарнитури. аз винаги си мажа гарнитурите от двете страни на много тънко, просто да има за всеки случай. на мойте коли никога не съм ползвал динамометричен за стягане на картер, нито съм спазвал поредност на стягане. просто си ги обирам и стягам на кръст. стягаш си на ръка, нормално. почисти добре от старата гарнитура, прегледай ограничителите, щото ако е пренатягана преди тебе се сплескват и може да ти направи проблем( ще намажеш малко по надебело силикон. ако са ти прецакани ограничителите нито килата за стягане нито поредноста щи са от полза. можеш да си я смениш у вас, не е проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове