Jump to content
takenaka

ПРОБЛЕМ с люка!

Recommended Posts

Колеги здравейте!Става вапрос за сивик англичанка(1996-5врати-хеч.) Проблема ми е следния:Наскоро люка ми взе да се ебава и като го отворя назад нямаше проблем,но като го изправя нагоре заяждаше,сега от няколко дена си седи отворен нагоре и няма прибиране.Бушоните са ми добре-гледах тез вутре и тез при двигателя здрави са...Разглобих и копчето за лука и почистих писти всичко и пак няма резултат......Чува се само едно цъкане зад люка в тавана,явно там е моторчето за него....Та ако някой има идей ще му бъда безкрайно благодарен!Благодаря....Поздрави...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега. И аз имам същия проблем само ,че аз съм с 5-ца хеч.Според мен проблема е в самия механизъм , нещо се износило или по някакъв начин се е получило някаква кривина.Моя люк, за да го отворя нагоре, трябва да го бутна първо с ръката и след това от копчето ,иначе само цъка моторчето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това с бутането става когато уплътнението е залепнало и моторчето няма силата да отвори люка. Един съвет почисти си уплътнението добре, за да не ти залепва и да не тормозиш моторчето ;).Аз така направих когато с ръка трябваше да му помогна. Колкото до колегата с неговия проблем, ако не се лъжа трябва да има едно лостче(манивела-шестограм)и с него да пробваш ръчно да пребереш люка , ако не иска с копчето. При желание и воля трябва да си поиграеш да свалиш люка и да стигнеш до моторчето , за да провериш дали няма хлабава или клеясала вразка, или просто четките на моторчето са си отишли и иска нови четки. Успех !

Редактирано от Just'Do'It

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз бях с такъв проблем на път и свалях тапицерията на тавана за да стигна до моторчето, Има прекъсвач който се активира, когато пластмасовото зъбно колело задвижвано от моторчето стигне до определено положение и колкото и да си натискаш копчето то спира тока към моторчето.Може да се е разцентровало и да не е в положение да върне обратно.Прекъсвача има 2 положения според мен - за нагоре/надолу и напред/назад.Само внимавай ако се хващаш сам като мен да не преебеш щипките които закрепват зъбните механизми и самото пластмасово зъбно колело, което ако не си го центровал ще превърти и ще изяде зъбите и няма да може да захапе. Ако е от самото моторче аз имам здраво такова ако ти потрябва.Ако го разглобяваш много внимавай и запомни точно в какво положение го отваряш!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за Сивик англичанка, но Ровър 400 ( т.е. същото купе ) , в задният край на тавана има едно пластмасово капаче, около 3 см.диаметър. В багажникът, при крика има едно специално ключе. Махаш капачето, и с ключа натискаш навътре. Ако тогава не тръгне на ток да се прибира, го затваряш ръчно със същият ключ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...