Jump to content
paRADOx

Засилване на РЕКСа

  

64 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

h22 е компромис защото баланса на колата отива в г*за и не става за атак.... Ако това не те вълнува скачай смело инъче C4 в абсолютно сток вариант си е малко смях (моля притежателите на C4 да не ме атакуват). Каквото и да вземеш започваш от там където би стигнал с Д серията... Трябва да прецениш какво искаш, голям диапазон или момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С правената Д16ка,ще паднеш до ниска 15ка на 400м. Сток б18 ще си ниска-средна 14ка...вече като се направи става страшно ;)

Малко наизуст говориш май, или си забравил на терориста д15-ката? Преди доста време колата му беше във високите 14-ки, сега 100% вече е в ниските и ще убие 80% от б16-ките и Б18-ките във форума. Има и няколко клипа срещу на живака х22-ката. Ако не си ги гледал мога да ти ги постна да видиш как върви с него ;)
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си Д16 - ката,все пак е всекидневна кола,а щом искаш да ровиш по колата,не си отнемай удоволствието със смяна на мотор.

Редактирано от Diego

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш,айде и аз да се курдисам в темата ти!Гледам си написал,че караш два класически автомобила и явно се гордееш с това.....Ами запази класиката на рекса цялостна....Не сменяй мотора!Никога няма да станеш най-бързия,но със смяна на мотора ще развалиш класиката....Направи това,което ти написах в личните,ще ти докара усмивка ма лицето....

Редактирано от RadoslavKZ
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато пуснах темата не мислех, че ще предизвика такъв голям интерес. В тази връзка искам да благодаря на всички които ме подкрепиха, благодаря Ви и за всички съвети които ми дадохте....благодаря и на хората които ме критикуват(без вас нямаше да е същото :) ). В момента имам много идеи в главата си и все още избистрям мислите си. Трябва ми малко време за да преценя бъдещето на РЕКСа си, но....има една истина и това е, че винаги ще има по-бърз от мен, независимо дали съм с D16, B18 или H22 под капака.Освен това няма да правя строго драгаджийска кола, а по скоро ежедневна бегачка с която да влизам бързо в завоите, да излизам с добър въртящ момент, и да правя по 120км/ч на правите докато съм още на 2ра предавка, и разбира се най-важното........да изпитвам удоволствие от всичкото това. :)

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре го каза : "няма да си отново най-бързия". Подкрепям хората, които мислят за нещо, което ги влече,а не мислят за това да са по-добре от другите.Тогава резултатите са по сладки и очаквани :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така!Кефа цена няма....Публикувано изображениеВажното е ти да се чувстваш добре и да имаш приятни изживявания свързани с колата, и както е казал Соичиро-"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred".Публикувано изображение

Редактирано от policeman
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...