Gatsu 22 #1 Публикувано 21 Август, 2011 Здравейте,От скоро и аз съм горд собственик на Хонда Сивик 5та генерация 1.4i Нов съм тук и не намирам точна тема, която да отговори на въпросите от заглавието. Хондичката е пазена от предишния собственик, но вече с годините фабричната защита е почнала да се люпи. Никога преди това не съм третирал автомобил отдолу, но количката ми харесва и ще се наложи да се погрижа навреме за да не я полази безвъзвратно ръждата. Моля всички с компетентно мнение да споделят опита си.П.П: би ли било успешно и трайно третирането с продукти (забравих им точното име), с които се мажат корабите?Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #2 Отговорено 21 Август, 2011 Колега и аз мисля да третирам CRX са си отдолу ще взема 1 спей (струва около 6 лв) който направо гумира колата там където я напръскаш !немога да кажа име и фирма ,но като го купя ще постна снимка !За справка за третирането на 4те подкалници са нужни 5 опаковки (30лв) Ето такива теми са полезни защото всичко друго се прави ламарини не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #3 Отговорено 21 Август, 2011 А със боя няма ли да стане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #4 Отговорено 21 Август, 2011 За отдолу определено антикор (боди ... 777 ли беше?) една кутия е около 15лв. Покрива голяма част от колата ,мисля че с 2-3 кутии цялата може да се намаца. Кофти е че трябва с ръкавици и трябва добре да се гледа за да няма пропуснати места (дори мънички да са) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #5 Отговорено 21 Август, 2011 За отдолу определено антикор А този антикор може ли да се приложи директно върху старото боди, или трябва първо да се изчисти цялата кола? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VMG 0 #6 Отговорено 21 Август, 2011 Колеги,аз моя сивик му намазах калниците с боди 777 ,кутията дали има и 10 лв.За 4те калници изразходвах почти една кутия.Първо я минах с водоструйката, изчаках я да изсъхне и след това стабилно мацане с четката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #7 Отговорено 21 Август, 2011 То е хубаво след бодито да се мине и с боя за да се запечати. Това което спомена Кембо е интересно за шпрея кьдето като се напрьска гумира покритието. Ще чакам с интерес как се казва. Аз на прелюда и ровера сьм минал подкалниците с боя 3 в 1 ,две рьце за да е пльтно. За сега дьржи и не е паднала боята. Цената беше май 17лв кутията. Хубаво е да се напрьска с парафин и задните калници от вьтре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 21 Август, 2011 (Редактирано) първо се минава с ръждопреобразувател-най-добре марков, на вюрт. преди това се маха всичко надигнато или слабодържащо се за купето. след като изсъхне вюрта мажете с т.н. рапид-боди 999(бяло). 11лж кутията. върху него се боядисва. рапида е най-доброто за външна защита.спрея за който говорят колегите е шагре- ако се пръска с пистолет е добре, но не и на спрей. Редактирано 21 Август, 2011 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #9 Отговорено 21 Август, 2011 Колега, накратко, процедурата е следната: вземаш дрелка, телени четки с различна форма, за да можеш да подбръкваш навсякъде, също накрайници с шкурка (пак за дрелка) и започваш яко пилене. След като се нагълташ обилно с ръжда , намазваш тънко всички места с оголен метал с преобразувател за ръжда на Вюрт. Тук искам да подчертая, че трябва да направиш разлика между повърхностна ръжда и дълбока корозия, т.е. гнилоч. Второто го спасява само ъглошлайф. След 24часа изтриваш внимателно гланца на преобразуватела и напръскваш с качествен грунд, след още 24часа нанасяш боя. След като изсъхне напръскваш с антикорозионен парафин (може Вюрт, а може и по - евтин) и си готов. След известно време установяваш, че като тръгне ръжда и жена, връщане назад няма и си купуваш следващата кола от Италия, като не обръщаш внимание на щуротиите, които се говорят за италианския внос. Успех в начинанието! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #10 Отговорено 21 Август, 2011 То е хубаво след бодито да се мине и с боя за да се запечати. Това което спомена Кембо е интересно за шпрея кьдето като се напрьска гумира покритието. Ще чакам с интерес как се казва. Аз на прелюда и ровера сьм минал подкалниците с боя 3 в 1 ,две рьце за да е пльтно. За сега дьржи и не е паднала боята. Цената беше май 17лв кутията. Хубаво е да се напрьска с парафин и задните калници от вьтре. Това със спрея е бошлав работа. Пръска нещо като гумени стружки, ама при първия дъжд и са паднали. Не е никак устойчиво. Бодито му е майката, но поне 2-3 слоя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #11 Отговорено 21 Август, 2011 Благодарско на всички Само да добавя. Колата не стигнала до там, че да третирам ръжди. Единствено искам да възстановя вече люпещото се боди с цел цялостно запечатване отдолу и калниците. Лично бих я намазал до последния детайл с прозрачен силикон за фуги, но първо че е доста трудоемнко и второ ще е доста скъпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #12 Отговорено 21 Август, 2011 Тук за тази тема има само 1 човек и това е КАЗАДОРЕС пиша го така защото неговата кола след 19г е в състояние излязла все едно току що от поточната линия в град Сузука.Жорка кажи името на гумиращия спрей ,че хората докато ме чакат да събера пари да го купя ще дойде лошата баба зима Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #13 Отговорено 22 Август, 2011 Тук за тази тема има само 1 човек и това е КАЗАДОРЕС пиша го така защото неговата кола след 19г е в състояние излязла все едно току що от поточната линия в град Сузука.Жорка кажи името на гумиращия спрей ,че хората докато ме чакат да събера пари да го купя ще дойде лошата баба зима Мдам проблемите по двигателя мога да ги отложа засега, но е желателно да се погрижа за съхранението на ламарините преди зимата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #14 Отговорено 22 Август, 2011 Боди 930 е за запечатване, може да се разреди и да се пръсне с пистолет,но на няколко слоя,защото е много тънко заради разреждането.И естествено трябва де е много чисто там където го пръскаш. Не ползвай телени четки и преобразуватели да не си надереш и размекнеш ориг.покритие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове