Jump to content
Gatsu

Третиране на колата отдолу?

Recommended Posts

Здравейте,От скоро и аз съм горд собственик на Хонда Сивик 5та генерация 1.4i Нов съм тук и не намирам точна тема, която да отговори на въпросите от заглавието. Хондичката е пазена от предишния собственик, но вече с годините фабричната защита е почнала да се люпи. Никога преди това не съм третирал автомобил отдолу, но количката ми харесва и ще се наложи да се погрижа навреме за да не я полази безвъзвратно ръждата. Моля всички с компетентно мнение да споделят опита си.П.П: би ли било успешно и трайно третирането с продукти (забравих им точното име), с които се мажат корабите?Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз мисля да третирам CRX са си отдолу ще взема 1 спей (струва около 6 лв) който направо гумира колата там където я напръскаш !немога да кажа име и фирма ,но като го купя ще постна снимка !За справка за третирането на 4те подкалници са нужни 5 опаковки (30лв) Ето такива теми са полезни защото всичко друго се прави ламарини не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А със боя няма ли да стане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За отдолу определено антикор (боди ... 777 ли беше?) една кутия е около 15лв. Покрива голяма част от колата ,мисля че с 2-3 кутии цялата може да се намаца. Кофти е че трябва с ръкавици :cool: и трябва добре да се гледа за да няма пропуснати места (дори мънички да са) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За отдолу определено антикор

А този антикор може ли да се приложи директно върху старото боди, или трябва първо да се изчисти цялата кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,аз моя сивик му намазах калниците с боди 777 ,кутията дали има и 10 лв.За 4те калници изразходвах почти една кутия.Първо я минах с водоструйката, изчаках я да изсъхне и след това стабилно мацане с четката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е хубаво след бодито да се мине и с боя за да се запечати. Това което спомена Кембо е интересно за шпрея кьдето като се напрьска гумира покритието. Ще чакам с интерес как се казва. Аз на прелюда и ровера сьм минал подкалниците с боя 3 в 1 ,две рьце за да е пльтно. За сега дьржи и не е паднала боята. Цената беше май 17лв кутията. Хубаво е да се напрьска с парафин и задните калници от вьтре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо се минава с ръждопреобразувател-най-добре марков, на вюрт. преди това се маха всичко надигнато или слабодържащо се за купето. след като изсъхне вюрта мажете с т.н. рапид-боди 999(бяло). 11лж кутията. върху него се боядисва. рапида е най-доброто за външна защита.спрея за който говорят колегите е шагре- ако се пръска с пистолет е добре, но не и на спрей.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, накратко, процедурата е следната: вземаш дрелка, телени четки с различна форма, за да можеш да подбръкваш навсякъде, също накрайници с шкурка (пак за дрелка) и започваш яко пилене. След като се нагълташ обилно с ръжда :) , намазваш тънко всички места с оголен метал с преобразувател за ръжда на Вюрт. Тук искам да подчертая, че трябва да направиш разлика между повърхностна ръжда и дълбока корозия, т.е. гнилоч. :) Второто го спасява само ъглошлайф. След 24часа изтриваш внимателно гланца на преобразуватела и напръскваш с качествен грунд, след още 24часа нанасяш боя. След като изсъхне напръскваш с антикорозионен парафин (може Вюрт, а може и по - евтин) и си готов. След известно време установяваш, че като тръгне ръжда и жена, връщане назад няма :D и си купуваш следващата кола от Италия, като не обръщаш внимание на щуротиите, които се говорят за италианския внос. :) Успех в начинанието!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е хубаво след бодито да се мине и с боя за да се запечати. Това което спомена Кембо е интересно за шпрея кьдето като се напрьска гумира покритието. Ще чакам с интерес как се казва. Аз на прелюда и ровера сьм минал подкалниците с боя 3 в 1 ,две рьце за да е пльтно. За сега дьржи и не е паднала боята. Цената беше май 17лв кутията. Хубаво е да се напрьска с парафин и задните калници от вьтре.

 

Това със спрея е бошлав работа. Пръска нещо като гумени стружки, ама при първия дъжд и са паднали. Не е никак устойчиво. Бодито му е майката, но поне 2-3 слоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско на всички :)Само да добавя. Колата не стигнала до там, че да третирам ръжди. Единствено искам да възстановя вече люпещото се боди с цел цялостно запечатване отдолу и калниците. Лично бих я намазал до последния детайл с прозрачен силикон за фуги, но първо че е доста трудоемнко и второ ще е доста скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук за тази тема има само 1 човек и това е КАЗАДОРЕС пиша го така защото неговата кола след 19г е в състояние излязла все едно току що от поточната линия в град Сузука.Жорка кажи името на гумиращия спрей ,че хората докато ме чакат да събера пари да го купя ще дойде лошата баба зима :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук за тази тема има само 1 човек и това е КАЗАДОРЕС пиша го така защото неговата кола след 19г е в състояние излязла все едно току що от поточната линия в град Сузука.Жорка кажи името на гумиращия спрей ,че хората докато ме чакат да събера пари да го купя ще дойде лошата баба зима :lol:

Мдам проблемите по двигателя мога да ги отложа засега, но е желателно да се погрижа за съхранението на ламарините :) преди зимата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боди 930 е за запечатване, може да се разреди и да се пръсне с пистолет,но на няколко слоя,защото е много тънко заради разреждането.И естествено трябва де е много чисто там където го пръскаш. Не ползвай телени четки и преобразуватели да не си надереш и размекнеш ориг.покритие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...