pagadi 2 #1 Публикувано 16 Август, 2011 (Редактирано) Здравейте колегиПрди известно време пуснах тук една тема за предгряване на един Прелюд след смяна на ангренаж. След ново презацепране на ремъците нещата си дойдоха на местата, уви за кратко.Наскоро след изминаването на 150тина километра извънградско каране хондичката даде признаци за загряване /поне по нежните си уреди на таблото/ след доста наблюдения перката беше вързана на късо и колата се прибра благополъчно до вкъщи. Проблемът обаче остана ,след смяната на датчика включващ перката тя отново заработи коректно, самоче ми направи впечатление ,че доста често включва , при гратско каране на малки обороти колата пак започва да загрява доста бързо .Поне до онзи ден не губеше антифриз ,сега след една камара отваряния и затваряния вече и заагубих нишката.Капачката на радиатора е на около 1-2 месеца , термостатът е Vernet ,уж отваря и затваря , парно има да топи ледовете в Аляска.Другото странно нещо което забелязъх е ,че сега маркучите на радиатора ми се струват една идея по меки от преди на загряло полужение, мехурчета или тем подобни не се забелязват , което ме навежда към водна помпа,обаче -какво по дяволите ще се прецака в тази помпа ако е тя ,Лопадките не ми се вярва, не съм я сменял защото нямаше луфтове и тракания при смяната на ангренажа.ДАвайте съвети ,моля ви Редактирано 16 Август, 2011 от pagadi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #2 Отговорено 16 Август, 2011 І во колага щеше да е хубаво да напишеш от къде си причините да грее са много но по принцип не трябва да са много меки маркучите все пак капачката трябва да държи на 1 бар и тогава да отвори според мен причини може да е капачка и не добро обезвъздушаваневодна помпа трудно само ако е карана с вода е възможно да са се изяли перките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 16 Август, 2011 Вернет-а е боклук - сменяй го! После, ако не се оправи виж радиатора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #4 Отговорено 16 Август, 2011 И аз така знам като Сепулба че Вернет е боклук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagadi 2 #5 Отговорено 18 Август, 2011 Колеги дилемата продължава ,с нов датчик за перката с нов термостат ТЕМА ,колата на моменти пак загрява . Започвам доста да се чудя дали датчикът за уреда на таблото не ме бъзика ,не изхвърля водата днес и наливаха някакви гадории и уж казаха ,че гарнитурата е добре /което ми даде глътка въздух / но все повее се замислям какво може да е?.Радиаторът загрява равномерно няма студени части , би трябвало да е обезвъздушена добре /отгоре ,защото тапата на блока отзад до масления филтър да си призная не съм я пипал след като едвам я напипах с пръсти.Днес ме наведоха на някакви идеи за налягания на масло ,запушени маслени филтри и тем подобни-УЖАС, това възможно ли е ? -подчертавам беше ми казано по телефона от любител на коли а не от уж майстор.Давайте съвети.Да свалям ли водната помпа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #6 Отговорено 18 Август, 2011 (Редактирано) Отиди някаде да я замерят с газ анализатора.Понякога трудно се хваща от радиатора да мерят и в казанчето.Поздрави Редактирано 18 Август, 2011 от R-Racing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #7 Отговорено 18 Август, 2011 (Редактирано) От налягането на маслото няма как да ти грее. Може да ти присветва лампата,да завлекат лагери но не и да ти прегрява двигателя. Да ти кажа че и моя прелюд беше почнал да вдига до 105 градуса(показания на инфоборда) дори и при движение по магистралата и с вкл.климатик. Свалях радиатора за водата и му мих питата ,а радиатора за климатика го мих на място за да не разкачам трьбите за фреона . Резултата беше че вече колкото и да е натоварен двигателя повече от 95 градуса невдига дори в най големите жеги. А на магистралата си седи около 87 градуса. Разликата от преди е 18 градуса при движение по магистрала и с вкл.климатик. Преди по крупни мерки пробвай да измиеш питите на радиаторите. Ако са задрьстени питите и да вьртят вентилаторите като не може да мине вьздушния поток през тях няма как да отдават топлината.Явно ще е на принципа проба-грешка. И да не е от там проблема поне ще си направил тая профилактика така че не губиш нищо. Стискам ти палци.Пс. Като го напрьскаш радиатора с някакьв силен препарт за да разтори органичните гадости го остави да си покисне малко. След това и с мьркуч можеш да го изплакнеш. Ако ползваш пароструйка прьскай от от далече че са много нежни ламелите и се кривят от струята. Редактирано 18 Август, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 18 Август, 2011 "Ъ-то" е между "Й" и "Э", що пишеш на руски? И МАркуча си е мАркуч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #9 Отговорено 18 Август, 2011 (Редактирано) добре Марто Редактирано 18 Август, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yakeen 2 #10 Отговорено 22 Август, 2011 Здравей, според мен трябва да разбереш дали имаш изгорели газове в охладителната система, много лесно се вижда, правят го във всеки сервиз. Аз също мих радиатори, сменях термостати, после и радиатор смених, капачка, и чак след това я занесох да и направят този тест и то се оказа, че си има газове в антифриза. И разбира се, сменях гарнитура.А освен това при мен се чуваше едно бълбукане откъм радиаторчето на парното, системата не можеше да се обезвъздуши. Чува се само, когато парното е нагласено да духа топло и колата е загряла.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #11 Отговорено 20 Декември, 2011 Колега сподели какъв е бил проблема и как си го решил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagadi 2 #12 Отговорено 22 Декември, 2011 Като цяло всичко си дойде по местата след доста проверки на помпи датчици и тем подобни ,ново зацепване на ремъка и хубаво промиване на воднич радиатор.За момента колата се кара всеки ден и всичко е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове