Сивик 5 3 #1 Публикувано 13 Август, 2011 Здр те колеги значи проблема ми е следния като си пусна парното антифриза в казанчето на разширителя намалява искам да знам причината карам Сивик d13b2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #2 Отговорено 14 Август, 2011 (Редактирано) Здравей, колега.Имам едно питане към теб, имаш ли газ на колата? Защото, ако имаш е напълно нормално да ти изпарява от антифриза.Ако нямаш газова уредба, трябва да си провериш капачките на радиатора и на разширителния съд дали са добре затворени и също така да огледаш дали няма текло покраи радиатора или главата на двигателя.Другият момент е да запалиш колата да я покараш докато загрее и да я оставиш да работи на едно място на празен ход и да подадеш повечко газ на колата (няколко пъти), след което слизаш и гледаш дали не изкарва вода от ауспуха,ако е мокро на земята около ауспуха(това е само ,ако си без газова уредба),тогава вече можеш да започнеш да се притесняваш. Пак подчертавам, че ако си с газ и вади вода ауспуха няма от какво да се притесняваш. И другото е стрелката на температурата на таблото не трябва да мърда нагоре надолу при загряло положение. Поздрави и да пишеш какво е станало . Редактирано 15 Август, 2011 от Tino Предходно мнение не Ñ�е цитира ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сивик 5 3 #3 Отговорено 14 Август, 2011 Значи нямам газ но интересното е че само когато включа парното се получава иначе нямам грижи до морето не мрадна после като си пуснах парното и трябваше да долея а и никаде нямам течове 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #4 Отговорено 15 Август, 2011 (Редактирано) Ами според мен най - логичното е щом нямаш течове от никаде да е самата капачка на радиатора , понякога тя създава доста главоболия, та дори и до загува на антифриз. Като не уплътнява добре нямаш затворена система и така ти го изпарява. Пробвай с на някой приятел с неговата капачка как ще е положението и ако всичко е наред, можеш да си купиш една предполагам за около 10-тина лева и си решаваш проблема генерално . Поздрави! Редактирано 15 Август, 2011 от Tino Предходно мнение не Ñ�е цитира ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 16 Август, 2011 (Редактирано) Здравей, колега. Имам едно питане към теб, имаш ли газ на колата? Защото, ако имаш е напълно нормално да ти изпарява от антифриза.Ако нямаш газова уредба, трябва да си провериш капачките на радиатора и на разширителния съд дали са добре затворени и също така да огледаш дали няма текло покраи радиатора или главата на двигателя.Другият момент е да запалиш колата да я покараш докато загрее и да я оставиш да работи на едно място на празен ход и да подадеш повечко газ на колата (няколко пъти), след което слизаш и гледаш дали не изкарва вода от ауспуха,ако е мокро на земята около ауспуха(това е само ,ако си без газова уредба),тогава вече можеш да започнеш да се притесняваш. Пак подчертавам, че ако си с газ и вади вода ауспуха няма от какво да се притесняваш. И другото е стрелката на температурата на таблото не трябва да мърда нагоре надолу при загряло положение. Поздрави и да пишеш какво е станало . Само с това бих се съгласил с тебе (подчертаното), всичко друго е меко казано несериозно, какво общо има газовата с загуба на антифриз, карам 6 та кола на газ и за по 3-4 год дето ги карам не са загубили и грам антифриз.Конденза в аспуха не е само симптом при газова, карането зимно време на къси разстояния води до събиране на конденз в аспуха и теча на вода от него по никъв начин не значи че мотора гори вода. Симптомите за сдухана гарнитура са съвсем различни и далеч по ясни от това да загрееш колата и после да даваш газ и да гледаш капе ли вода от гърнето Ако е така тва значи зимата всички тряя да отворим моторите. А и сам се сещаш колко литра вода събират гърнетата докато текнат ако всичката минава през двигателя на колегата последното нещо което ще му е на главата да пита е парното Така че да те послуша и да си провери капачката, смукването на вода при отваряне на парното е нормалоно в извесни граници, малко е вероятно да има и въздух в ситемата които също прави тоя ефект, но не виждам нищо притеснително за колегата. Всъщност какво имаш предвид под намалява??? почва да губи антифриз или просто му спада нивото в казанчето и не се е налагало да доливаш. Редактирано 16 Август, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #6 Отговорено 16 Август, 2011 Здравей, колега. Имам едно питане към теб, имаш ли газ на колата? Защото, ако имаш е напълно нормално да ти изпарява от антифриза.Ако нямаш газова уредба, трябва да си провериш капачките на радиатора и на разширителния съд дали са добре затворени и също така да огледаш дали няма текло покраи радиатора или главата на двигателя.Другият момент е да запалиш колата да я покараш докато загрее и да я оставиш да работи на едно място на празен ход и да подадеш повечко газ на колата (няколко пъти), след което слизаш и гледаш дали не изкарва вода от ауспуха,ако е мокро на земята около ауспуха(това е само ,ако си без газова уредба),тогава вече можеш да започнеш да се притесняваш. Пак подчертавам, че ако си с газ и вади вода ауспуха няма от какво да се притесняваш. И другото е стрелката на температурата на таблото не трябва да мърда нагоре надолу при загряло положение. Поздрави и да пишеш какво е станало . Само с това бих се съгласил с тебе (подчертаното), всичко друго е меко казано несериозно, какво общо има газовата с загуба на антифриз, карам 6 та кола на газ и за по 3-4 год дето ги карам не са загубили и грам антифриз.Конденза в аспуха не е само симптом при газова, карането зимно време на къси разстояния води до събиране на конденз в аспуха и теча на вода от него по никъв начин не значи че мотора гори вода. Симптомите за сдухана гарнитура са съвсем различни и далеч по ясни от това да загрееш колата и после да даваш газ и да гледаш капе ли вода от гърнето Ако е така тва значи зимата всички тряя да отворим моторите. А и сам се сещаш колко литра вода събират гърнетата докато текнат ако всичката минава през двигателя на колегата последното нещо което ще му е на главата да пита е парното Така че да те послуша и да си провери капачката, смукването на вода при отваряне на парното е нормалоно в извесни граници, малко е вероятно да има и въздух в ситемата които също прави тоя ефект, но не виждам нищо притеснително за колегата. Всъщност какво имаш предвид под намалява??? почва да губи антифриз или просто му спада нивото в казанчето и не се е налагало да доливаш. Здравей, колега ! Само да кажа, че аз не съм казвал и при зимното каране защотото тогава много повече конденз се отделя, но това е друга тема. Аз го опоменавам факта , защото ако е сдухана гарнитурата на главата би следвало да хварля струики вода от ауспуха. Имам и Опел Вектра и при нея го имаше този момент и затова съм посъветвал колегата така да направи и ако не хварля струики вода от ауспуха да е спокоен , че не е гарнитурата на главата.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 16 Август, 2011 Не колега, не мога да се съглася че струките вода от аспуха са свързани с къв и да е проблем в двигателя, струиките вода са единствено и само конденз. Ако по някъв начин влиза вода в цилиндрите то колата пуши бяло сив пушек а възможноста да вкара толкова вода в аспуха че чак да излиза в течно състояние било то капки или струики е невъзможна. По скоро би направила воден удър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #8 Отговорено 16 Август, 2011 Не колега, не мога да се съглася че струките вода от аспуха са свързани с къв и да е проблем в двигателя, струиките вода са единствено и само конденз. Ако по някъв начин влиза вода в цилиндрите то колата пуши бяло сив пушек а възможноста да вкара толкова вода в аспуха че чак да излиза в течно състояние било то капки или струики е невъзможна. По скоро би направила воден удър.Аз пак споменавам ситуацията която ме споходи с Вектрата преди около 4 год.. Губеше вода в разширителния съд и постоянно си досипвах и не трагвах преди да съм погледнал казанчето в какво състояние е. Мислех си че от газовата уредба изпарява течността от казанчето, докато един ден започна от ауспуха да вади толкова вода че чак на струики я вадеше и не малки струики . И се наложи шлаифане на глава и т.н.. Но както и да е да не задълбаваме с излишни приказки , а ако може да сме от помощ на колегата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 16 Август, 2011 Само че колегата си направи 50 поста с работите, които пише.....в този раздел. Във всяко мнение цитира предходното / Тино се опита да го поправи /, но... А ти май си заядлив, а Слави??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 16 Август, 2011 Що бре, къде видя да се заяждам, покажи ми и веднага се извинявам на колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сивик 5 3 #11 Отговорено 16 Август, 2011 Значи вече за енти пат доливам антифриз пусна ли парното независимо топло или студено просто изчезва за около час искам насока за да знам кам какви части да се оринтирам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 16 Август, 2011 (Редактирано) Към радиаторче за парно!Няма ли локва в краката? Редактирано 16 Август, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 16 Август, 2011 Изчезва за около час!!!!! то тряя яко да тече от някъде спри колата на място нека работи пусни парното и гледаи под таблото , гледаи под колата да не е от някои маркуч или.... абе такъв теч няма начин да не го видиш. Пусни вентилатора и помириши от духалките ако издуха яко сволач на спарено значи и радиатора на парното е заминал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #14 Отговорено 16 Август, 2011 Само че колегата си направи 50 поста с работите, които пише.....в този раздел. Във всяко мнение цитира предходното / Тино се опита да го поправи /, но... А ти май си заядлив, а Слави??? А на мен ми е чудно от каде ти си направи твоите постове, че гледаш в паницата на другия. Между другото съм регистриран с 2 дена след теб , но досега не съм бил толкова активен, колкото сега, защото имам повече свободно време(макар, че това въобще не ти влиза в работата).И ми кажи още нещо кой си ти, че да ме съдиш аз какво пиша и не пиша, вместо да помогнеш на колегата ми бройш постовете и кой на кой се заяждал!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сивик 5 3 #15 Отговорено 16 Август, 2011 Колеги моля ви големи хора сме нека запазим добрия тон а за парното нямам локва никади или аз не виждам такава 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 16 Август, 2011 Само че колегата си направи 50 поста с работите, които пише.....в този раздел. Във всяко мнение цитира предходното / Тино се опита да го поправи /, но... А ти май си заядлив, а Слави??? А на мен ми е чудно от каде ти си направи твоите постове, че гледаш в паницата на другия. Между другото съм регистриран с 2 дена след теб , но досега не съм бил толкова активен, колкото сега, защото имам повече свободно време(макар, че това въобще не ти влиза в работата).И ми кажи още нещо кой си ти, че да ме съдиш аз какво пиша и не пиша, вместо да помогнеш на колегата ми бройш постовете и кой на кой се заяждал!!!Не помагаш!!!Ръсиш акъл и откриваш топлата вода, но не си помогнал на никой!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #17 Отговорено 17 Август, 2011 Не знам как е при хонда но в корпуса дето са радиаторите за климатика и парното има дренажен отвор дето кат караш на клима конденза които се образува се стича и капе на земята от тоя отвор. За да губиш толкова много течност за толкова малко време то направо трябва да си капе. Сигурен съм че си гледал за течове под колата ама..... просто няма къде другаде да отива толкова течност Принципно ако тече по малко радиатора на парното успява да я изпарява, ама ти казваш за час вече се налагало да доливаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сивик 5 3 #18 Отговорено 17 Август, 2011 Открих повредата значи всичко е от капачката на радиатора сляп ли сам бил че изобщо не се затваря евала колеги за насоките и барзото реагиране горд съм че колата ми е ХОНДА :D 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #19 Отговорено 17 Август, 2011 Абре, аи честито, зарад теб щяхме се изпокараме тука все пак колегата JUST.... уцели с едно от предположенията си, с другите ме развесели, но всеки има право на мнение, ама и ти не си признаваш че капачката тече ми ни фърляш в тъча да се чудим де ти се стичат водите И все пак кво общо има пускането на парното с фърлянето на вода от капачката незнам, ми тя тряя си фърля със или без парно щом не е на ред, ма тва е тема на друг разговор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сивик 5 3 #20 Отговорено 15 Ноември, 2011 След доста смени пак ми протече антифриза обаче гледам капе от ролката долу да не би да е там водната помпа защото гледам няма саединения а си тече 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #21 Отговорено 15 Ноември, 2011 Има вероятност ако си спестил смяната и при обслужването сега да ти прави номера. Водната помпа си е консуматив Вероятно си тече от дренажното каналче на самата помпа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сивик 5 3 #22 Отговорено 15 Ноември, 2011 Значи абе и аз си мислех да я сменя помпата ама нейсе дано е това че ми писна вече от тези антифризи вече 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове