Jump to content
Сивик 5

Проблем с антифриза

Recommended Posts

Здр те колеги значи проблема ми е следния като си пусна парното антифриза в казанчето на разширителя намалява искам да знам причината карам Сивик d13b2 :huh:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега.Имам едно питане към теб, имаш ли газ на колата? Защото, ако имаш е напълно нормално да ти изпарява от антифриза.Ако нямаш газова уредба, трябва да си провериш капачките на радиатора и на разширителния съд дали са добре затворени и също така да огледаш дали няма текло покраи радиатора или главата на двигателя.Другият момент е да запалиш колата да я покараш докато загрее и да я оставиш да работи на едно място на празен ход и да подадеш повечко газ на колата (няколко пъти), след което слизаш и гледаш дали не изкарва вода от ауспуха,ако е мокро на земята около ауспуха(това е само ,ако си без газова уредба),тогава вече можеш да започнеш да се притесняваш. Пак подчертавам, че ако си с газ и вади вода ауспуха няма от какво да се притесняваш. И другото е стрелката на температурата на таблото не трябва да мърда нагоре надолу при загряло положение. Поздрави и да пишеш какво е станало ;).

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нямам газ но интересното е че само когато включа парното се получава иначе нямам грижи до морето не мрадна после като си пуснах парното и трябваше да долея а и никаде нямам течове

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен най - логичното е щом нямаш течове от никаде да е самата капачка на радиатора , понякога тя създава доста главоболия, та дори и до загува на антифриз. Като не уплътнява добре нямаш затворена система и така ти го изпарява. Пробвай с на някой приятел с неговата капачка как ще е положението и ако всичко е наред, можеш да си купиш една предполагам за около 10-тина лева и си решаваш проблема генерално ;). Поздрави!

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега.

Имам едно питане към теб, имаш ли газ на колата? Защото, ако имаш е напълно нормално да ти изпарява от антифриза.Ако нямаш газова уредба, трябва да си провериш капачките на радиатора и на разширителния съд дали са добре затворени и също така да огледаш дали няма текло покраи радиатора или главата на двигателя.Другият момент е да запалиш колата да я покараш докато загрее и да я оставиш да работи на едно място на празен ход и да подадеш повечко газ на колата (няколко пъти), след което слизаш и гледаш дали не изкарва вода от ауспуха,ако е мокро на земята около ауспуха(това е само ,ако си без газова уредба),тогава вече можеш да започнеш да се притесняваш. Пак подчертавам, че ако си с газ и вади вода ауспуха няма от какво да се притесняваш. И другото е стрелката на температурата на таблото не трябва да мърда нагоре надолу при загряло положение. Поздрави и да пишеш какво е станало ;).

 

Само с това бих се съгласил с тебе (подчертаното), всичко друго е меко казано несериозно, какво общо има газовата с загуба на антифриз, карам 6 та кола на газ и за по 3-4 год дето ги карам не са загубили и грам антифриз.

Конденза в аспуха не е само симптом при газова, карането зимно време на къси разстояния води до събиране на конденз в аспуха и теча на вода от него по никъв начин не значи че мотора гори вода. Симптомите за сдухана гарнитура са съвсем различни и далеч по ясни от това да загрееш колата и после да даваш газ и да гледаш капе ли вода от гърнето :D Ако е така тва значи зимата всички тряя да отворим моторите. А и сам се сещаш колко литра вода събират гърнетата докато текнат :)ако всичката минава през двигателя на колегата последното нещо което ще му е на главата да пита е парното :) Така че да те послуша и да си провери капачката, смукването на вода при отваряне на парното е нормалоно в извесни граници, малко е вероятно да има и въздух в ситемата които също прави тоя ефект, но не виждам нищо притеснително за колегата. Всъщност какво имаш предвид под намалява??? почва да губи антифриз или просто му спада нивото в казанчето и не се е налагало да доливаш.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей, колега.

Имам едно питане към теб, имаш ли газ на колата? Защото, ако имаш е напълно нормално да ти изпарява от антифриза.Ако нямаш газова уредба, трябва да си провериш капачките на радиатора и на разширителния съд дали са добре затворени и също така да огледаш дали няма текло покраи радиатора или главата на двигателя.Другият момент е да запалиш колата да я покараш докато загрее и да я оставиш да работи на едно място на празен ход и да подадеш повечко газ на колата (няколко пъти), след което слизаш и гледаш дали не изкарва вода от ауспуха,ако е мокро на земята около ауспуха(това е само ,ако си без газова уредба),тогава вече можеш да започнеш да се притесняваш. Пак подчертавам, че ако си с газ и вади вода ауспуха няма от какво да се притесняваш. И другото е стрелката на температурата на таблото не трябва да мърда нагоре надолу при загряло положение. Поздрави и да пишеш какво е станало ;).

 

Само с това бих се съгласил с тебе (подчертаното), всичко друго е меко казано несериозно, какво общо има газовата с загуба на антифриз, карам 6 та кола на газ и за по 3-4 год дето ги карам не са загубили и грам антифриз.

Конденза в аспуха не е само симптом при газова, карането зимно време на къси разстояния води до събиране на конденз в аспуха и теча на вода от него по никъв начин не значи че мотора гори вода. Симптомите за сдухана гарнитура са съвсем различни и далеч по ясни от това да загрееш колата и после да даваш газ и да гледаш капе ли вода от гърнето :D Ако е така тва значи зимата всички тряя да отворим моторите. А и сам се сещаш колко литра вода събират гърнетата докато текнат :)ако всичката минава през двигателя на колегата последното нещо което ще му е на главата да пита е парното :) Така че да те послуша и да си провери капачката, смукването на вода при отваряне на парното е нормалоно в извесни граници, малко е вероятно да има и въздух в ситемата които също прави тоя ефект, но не виждам нищо притеснително за колегата. Всъщност какво имаш предвид под намалява??? почва да губи антифриз или просто му спада нивото в казанчето и не се е налагало да доливаш.

 

Здравей, колега ! Само да кажа, че аз не съм казвал и при зимното каране защотото тогава много повече конденз се отделя, но това е друга тема. Аз го опоменавам факта , защото ако е сдухана гарнитурата на главата би следвало да хварля струики вода от ауспуха. Имам и Опел Вектра и при нея го имаше този момент и затова съм посъветвал колегата така да направи и ако не хварля струики вода от ауспуха да е спокоен , че не е гарнитурата на главата.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, не мога да се съглася че струките вода от аспуха са свързани с къв и да е проблем в двигателя, струиките вода са единствено и само конденз. Ако по някъв начин влиза вода в цилиндрите то колата пуши бяло сив пушек а възможноста да вкара толкова вода в аспуха че чак да излиза в течно състояние било то капки или струики е невъзможна. По скоро би направила воден удър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, не мога да се съглася че струките вода от аспуха са свързани с къв и да е проблем в двигателя, струиките вода са единствено и само конденз. Ако по някъв начин влиза вода в цилиндрите то колата пуши бяло сив пушек а възможноста да вкара толкова вода в аспуха че чак да излиза в течно състояние било то капки или струики е невъзможна. По скоро би направила воден удър.

Аз пак споменавам ситуацията която ме споходи с Вектрата преди около 4 год.. Губеше вода в разширителния съд и постоянно си досипвах и не трагвах преди да съм погледнал казанчето в какво състояние е. Мислех си че от газовата уредба изпарява течността от казанчето, докато един ден започна от ауспуха да вади толкова вода че чак на струики я вадеше и не малки струики . И се наложи шлаифане на глава и т.н.. Но както и да е да не задълбаваме с излишни приказки , а ако може да сме от помощ на колегата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

:offtopic::tooth: Само че колегата си направи 50 поста с работите, които пише.....в този раздел. :lol: Във всяко мнение цитира предходното / Тино се опита да го поправи /, но... :oops: А ти май си заядлив, а Слави??? :bye:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бре, къде видя да се заяждам, покажи ми и веднага се извинявам на колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вече за енти пат доливам антифриз пусна ли парното независимо топло или студено просто изчезва за около час искам насока за да знам кам какви части да се оринтирам

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към радиаторче за парно!Няма ли локва в краката? :lol:

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчезва за около час!!!!! то тряя яко да тече от някъде спри колата на място нека работи пусни парното и гледаи под таблото , гледаи под колата да не е от някои маркуч или.... абе такъв теч няма начин да не го видиш. Пусни вентилатора и помириши от духалките ако издуха яко сволач на спарено значи и радиатора на парното е заминал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

:offtopic::tooth: Само че колегата си направи 50 поста с работите, които пише.....в този раздел. :lol: Във всяко мнение цитира предходното / Тино се опита да го поправи /, но... :oops: А ти май си заядлив, а Слави??? :bye:
А на мен ми е чудно от каде ти си направи твоите постове, че гледаш в паницата на другия. Между другото съм регистриран с 2 дена след теб , но досега не съм бил толкова активен, колкото сега, защото имам повече свободно време(макар, че това въобще не ти влиза в работата).И ми кажи още нещо кой си ти, че да ме съдиш аз какво пиша и не пиша, вместо да помогнеш на колегата ми бройш постовете и кой на кой се заяждал!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля ви големи хора сме нека запазим добрия тон а за парното нямам локва никади или аз не виждам такава

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

:offtopic::tooth: Само че колегата си направи 50 поста с работите, които пише.....в този раздел. :lol: Във всяко мнение цитира предходното / Тино се опита да го поправи /, но... :oops: А ти май си заядлив, а Слави??? :bye:
А на мен ми е чудно от каде ти си направи твоите постове, че гледаш в паницата на другия. Между другото съм регистриран с 2 дена след теб , но досега не съм бил толкова активен, колкото сега, защото имам повече свободно време(макар, че това въобще не ти влиза в работата).И ми кажи още нещо кой си ти, че да ме съдиш аз какво пиша и не пиша, вместо да помогнеш на колегата ми бройш постовете и кой на кой се заяждал!!!
Не помагаш!!!Ръсиш акъл и откриваш топлата вода, но не си помогнал на никой!!! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при хонда но в корпуса дето са радиаторите за климатика и парното има дренажен отвор дето кат караш на клима конденза които се образува се стича и капе на земята от тоя отвор. За да губиш толкова много течност за толкова малко време то направо трябва да си капе. Сигурен съм че си гледал за течове под колата ама..... просто няма къде другаде да отива толкова течност :huh: Принципно ако тече по малко радиатора на парното успява да я изпарява, ама ти казваш за час вече се налагало да доливаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих повредата значи всичко е от капачката на радиатора сляп ли сам бил че изобщо не се затваря евала колеги за насоките и барзото реагиране горд съм че колата ми е ХОНДА:D :D :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре, аи честито, зарад теб щяхме се изпокараме тука :D все пак колегата JUST.... уцели с едно от предположенията си, с другите ме развесели, но всеки има право на мнение, ама и ти не си признаваш че капачката тече ми ни фърляш в тъча да се чудим де ти се стичат водите :) И все пак кво общо има пускането на парното с фърлянето на вода от капачката незнам, ми тя тряя си фърля със или без парно щом не е на ред, ма тва е тема на друг разговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След доста смени пак ми протече антифриза обаче гледам капе от ролката долу да не би да е там водната помпа:unsure: защото гледам няма саединения а си тече

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност ако си спестил смяната и при обслужването сега да ти прави номера. Водната помпа си е консуматив :) Вероятно си тече от дренажното каналче на самата помпа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи абе и аз си мислех да я сменя помпата ама нейсе дано е това че ми писна вече от тези антифризи вече:angry:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...