Jump to content
no1else

D15B2 не знае че IACV-то е там и не го ползва :)

Recommended Posts

Здравейте колеги. След центровката ми беше дадено предварене 18 градуса, за да върви добре колата на газ. В следствие започна да пали трудно. Днес я карах малко из града и забелязах, че като спра на място оборотите падат на около 300 и колата за маааалко да угасне. Спрях на място и извадих буксата на ИАЦВ-то...никаква промяна в оборотите. Закачих обратно буксата и оборите се вдигнаха до 1000 и се застопориха там. СЛед рязко подаване на газ пак се спираха на 1к. Угасих колата и я запалих отново....колата вече беше затоплила. Много ниски обороти и тресе, изкарах буксата на ИАЦВ--> никаква промяна. Закачих и я оборотите отидоха и замръзнаха пак на 1к. ЕКУ-то дава грешка за ИАЦВ, но след толко вадене е нормално. Махнах предпазителя на ЕКУ-то от кутията с предпазители в двигателният отсек и изчаках около 10-15мин. След връщане на предпазителя и запалване грешките останаха. Клемите на акумулатора ли трябва да извадя, за да изчистя грешките и колко трябва да държа колата с разкачен акумулатор. Как да му набия в главата на тоя двигател, че има ИАЦВ и трябва да го ползва, а не да му махам буксата и да го "преоткрива" ? :)ПС: ИАЦВ-то и дросела са чистени скоро, кабели, свещи, капачка на делко, палец и бубина са нови.

Редактирано от no1else

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че газовата ти изобщо има ли връзка с ЕЦУ-то на колата, за да може да регулира обороти на ГАЗ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че газовата ти изобщо има ли връзка с ЕЦУ-то на колата, за да може да регулира обороти на ГАЗ?

Естествено, че има. И не газовата,а системата за празен ход на автомобила. Сега по темата. No1else прочети някое сервизно ръководство за твоя модел хонда. Има ги във форума. Там е описан целия алгоритъм за проверка на празноходовата система и на всеки сензор по отделно. Щом ти дава ECU-то грешка за проблем с IAC клапана, търси проблема там или във връзките. Когато рестартираш компютъра той чисти всички грешки така, че щом ти дава пак проблем IACV -то значи го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имам съшия проблем. До сега съм чистил иацв-то около 5 пъти , след всяко почистване се оправят за ден ,два и после пак отначало. Сега съм решил да ида до газаджия ,за да направим сместа една идея по-богата (въпреки ,че ми е настроена) и да почистим всичко по газовата. Мисля си (не знам дали е възможно де) ,че малко по-ниските обороти на газта объркват еку-то и то не знае кога да даде сигнал към иацв-то :blink: Понеже всичко работи и всички консумативи са ми сменени :) Ако решиш проблема пиши :) Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и дросела са чистени скоро...

ТПС свалял ли си при чистенето? Ако ТПС не е настроен правилно, IACV -то няма да сработва. Изобщо.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...