Jump to content
K1r1L

КОлко пари ще ми струва ..

Recommended Posts

Тази пластмаса да се облепи с карбоново фолио ? :rolleyes:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15-20 лв максимум с фолио на 3М!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм се замислил точно тази част да облепа с черно карбоново фолио като се прибера.нещо ми сивее. :angry: колега от тунинг форума предлага много добро фолио,пълна имитация на 3М на много по добра цена.има тънко за вътрешни детайли и по дебело за външни.около 20 лева излиза метъра.хората пазаруват здраво и има страшно много добри отзивието ти линк да видиш за кво става въпрос:http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=203220&sid=bb7a5339ea22fa7965c5c704d8b8cbe0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А демонтажа на въпросния детайл? Точно за това парче пластмаса фолиото е смешна цифра,ма не се сещам кой ще демонтира таблото(цялото се сваля) и дали сметката няма да скочи поне 200%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре казано. :o хубаво,че не се захванах да го разглобявам.е....мен поне бат Сашо ме отказа точно за този детайл. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да търси някои за демонтаж,може и сам да свърши тая работа,смятам че всеки имащ желанието и с познания на къде се отвърта гаика ще го направи... :blink: Преди седмица правихме табло на Субару и на още доста детаили...да ти кажа видя ми се като игра...сега вече съм готов и за по голями детаили,може дори и цяла кола... :yawn:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не е задължително да се сваля детаила ,а този сцпециално въбще не бих си играл да го свалям.Ще питам в някои агенция дали могат да го сложат както е в момента. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината, не е задължително да се свали изцяло таблото за да се демонтира тази част, но е много пипкаво и изнервящо. Правил съм я тази процедура (свалянето на тази част от таблото именно за пребоядисване) и бях направил тема с описание на всички стъпки как се прави (даже бях нарисувал къде точно се намират винтчета за отвиване), уви след многото ъпдейтвания/хакване (най-вече) на форума, тази тема не я намирам (от 2006-а година е). За да не говоря празни приказки, накратко да опиша какво се прави: -демонтираш барчето отдолу с пепелника (голямо или малко, зависи какво имаш), -сваляш управлението за парното (първо откачи жилото което управлява топла/студена струя, да знаеш, че после напасването на това жило е голяма мъка, за да се движи плъзгача на управлението хубаво, иначе ако не е напаснато жилото --->>> плъзгача ще се счупи и ще трябва ново управление за парно) -касетофона както и шейната за касетофона се махат, -махаш черната пластмаса която е с въздуховодите часовника и бутона за аварийните светлини-махаш и самото табло (с циферблатите - километраж, оборотомер...), -махаш от лявата страна бутоните за ел. огледала/шибедах/халогени (ако ги има), махаш тези от дясната (за реотаните за задното стъкло и светлината за мъглата) - тези бутони се държат на щипки острани, леко с тънък предмет (чикийка - ножка :rolleyes: ) от едната им страна пъхаш и се откопчават и ги вадиш. -Мисля (но не помня с точност), че се маха и пластмасата под таблото и волана (тази плоската, на която стои вратичката за бушоните). След това започва самия демонтаж на тази пластмаса която искаш да облепиш: с къса отвертка (ама много къса, не повече от 5 - 6см. и да е с удобна, дебела дръжка; ако нямаш такава късна отвертка, по-добре и не започвай да се занимаваш с всичко описано до тук !!!) започваш да си провираш ръката и да развиваш, за съжаление не помня точния брой на винтчетата, бяха или 7 или 9 (едно от двете са със сигурност, помня че са нечетен брой) които се намират като цяло в ъглите на тази пластмаса (т.е. където видиш че е ъгъл, бъркаш от задната страна и търсиш винт). Запаси се с много търпение и си сложи нещо на ръцете и китките (леки ръкавици примерно) защото за да развиеш тези 7 (или 9 винта), ще си одереш ръцете от промушване в тесните дупки и отвори, ама няма начин - без бой, няма слава. Така както го описвам, не е от най-приятните неща за занимание (което си е самата истина), самия факт, че съм го правил преди 5 години на стария си Сивик 5, а на сегашния Сивик (също 5-а ген) който имам от 2 години и половина я карам също с изпожулено табло и не го правя... мисля, че е показателно, колко ми се занимава да повтарям процедурата, но мисълта ми е, че се получава и без сваляне на цялото табло като цяло от купето.Независимо дали ще се боядисва или ще се облепва тази пластмаса, трябва да се свали, защото за да се направи грамотно, старатя боя трябва да се махне (на водна шкурка), иначе ефекта ще е никакъв, независимо дали ще се боядисва или ще се лепи фолио. Една от работите ми е да облепвам именно с фолио, не по коли, но по разни детайли и плоскости и за да лепне фолиото и после за да се "изпече" с топъл въздух, има ли една деруга/забележка или мръсотия на основата, всичко ще се личи, а нали се сещаш, че тази пластмаса ако не се обработи, каквато е изпожулена особено около касетофона... лепне ли се фолио, ефекта ще е отрицателен дори. А на място (както си е на таблото тази пластмаса) нито може да се изшкури (обработи), нито после с топлия въздух може да се оправи фолиото (този топъл въздух ще стопи изкуствената кожа на таблото). Така, че ако искаш да правиш нещо, задължително трябва демонтаж на този елемент, иначе всичко е безмислено.Успех.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то останаха 4 болта за да свалиш цялото табло :starwars:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами хубаво, щом тези още 4 болта, свалянето на волана и конзолата около волана (заедно с управлението за мигачи/фарове и чистачки) и разни други "дреболии" не са проблем, сваляйте цялото табло щом е по-лесно. :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се заяждам ,ама тези дреболии се свалят за 20 минути (свалям съм табло ,знам как се сваля) .Мисля ,че е по-добре да се свали таблото и тогава ще е доста по-удобно , много по-малко нерви и доста по-бързо ще стане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...