Jump to content
civic hybrid

Сивик Хибрид, проблем при палене

Recommended Posts

Здравейте,отскоро съм собственик на Хонда Сивик и все още не съм наясно с доста неща относно автомобила ми.Пиша ви по повод странен проблем, който ми се случи вчера. Както шофирах един колега внезапно отвори широко предната си врата и ударих страничното си огледало (от удара спуках мигача на огледалото и механизма на прибиране на огледалото). Тъй като това се случи на оживен булевард докато дойдат застрахователите бях пуснал аварийните светлини. Последствие след около 40-50 мин. приключихме с документите и при опит да потегля установих, че автомобила не иска да запали. Осъзнах, че съм допуснал грешка като съм оставил светлините доста време включени и съм разредил акумулатора, затова повиках приятел да ми даде ток и да потегля. Оттук започва странната за мен част от историята. След подаването на напрежение от неговия акумулатор към моя колата запали, но много от предупредителните лампи по таблото светеха ( за ABS, за волана, за проверка на двигателя, лампата на акумулатора, на VSA и още един инфикатор със знак ( ! ). В допълнение волана се въртеше ужасно трудно и колата видимо се мъчеше. Произшествието беше на около 2 км. от нас и след паркиране автомобила в момента не иска да запали, изброените лампи светят, самото табло премигва и почти гасне ( сякаш акумулатора ми въобще го няма).Самия акумулатор според книжката на производителя трябва да е или 28 Ah или 35 Ah (сегашния е 35 Ah японски, като плюса е от лявата страна). Опитах с токоизправител да заредя батерията. След повече от 12 ч. зареждане при измерване показва12 V, а при връзване към автомобила проблема си остава и акумулатора започва да разрежда. Нямам информация предишния собственик да е сменял акумулатор (поне така ми изглежда).Моля за помощ - има ли начин да се ресетне компютъра (ако грешката е в него), познавате ли колега, който да прави диагностика на място понеже колата не е в движение или просто трябва да закупя нов акумулатор. Вероятно ли е проблема да е в това, че при удара се увреди страничното огледало, че Хондата стоя доста време на аварийки ...грешка в ABS поради резките спирачки при удара, сервото на волана възможно ли е също да не работа следствие на някоя от изброените причини.Надявам се някой да е запознат с подобен случай и помогне със съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подай пак ток от друга кола и като запалиш откачете кабелите и я остави да бачка на празен ход поне 10 мин.Гледай на таблото в сектора "IMA" дали е стигнала средата поне.Ако стигне средата на скалата натисни спирачката и виж дали ти светва лампата AutoStop (зелена,долу на таблото).Единственото нещо ,което може да не се оправи самO е лампата "!" ,но се свежда до ресетване,което мога да дойда на място и да го оправя.Дръж ни в течение и не давай някой да се учи на колата ти.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за мнението. Четейки форума виждам че си разбираш от работата и хората те уважават.Проблема е, че колата е още в гаранция и според условие по лизинга трябва да се ремонтира само в Бултрако а наистина малко ме притеснява този факт след като прочетох част от коментарите на колегите за тях.Ще го направя това с кабелите най-късно утре и ще пиша.Разбирам, че е трудно да се дават мнения без да си видял колата, но си мислех възможно ли е заради акумулатора да свети "проверка на двигателя", да нямам серво понеже двигателя не работи правилно (практически колата работи само на N скорост, на другите губи мощност и гасне. Освен двигателя гаснат и лампите на таблото). Пропуснах да кажа, че премигва и лампата D на трансмисията, както и че няма сила да прибере страничните прозорци.Т.е. целия този срив във почти всички системи (от ск. кутия до Body el. дали да го търся като причина в акумулатора и ако е така последствие да се чистят грешки или проблема (недай си боже е по-сериозен и компютъра е дал фира)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом колата е в гаранция отивай до сервиз на представителя :( От вече направените интеревенции от теб може да се заядат за гаранцията :dry: За мен е странно как така ще изгуби всички тоци толкова лесно , но имайки се впредид , че на прази обороти работи на електро двигателя , може и да е нормално... На обикновенна Хонда Джазз , като й падна акомулатора изписваше само грешка за акомулатора и присветваше от време на време , може да е нещо , което просто те подсеща , че си имал такъв проблем. Случайно механизма за прибиране на огледалата да е заклинил и постоянно при подаване на контакт да се мъче да се прибере , но ти това да не го знаеш ?! Реално се получава едно постоянно натоварване на мержата , а батерийте ти се зареждат при движение на самия автомобил , а след като е стоял дълго време без да се движи може да черпат ресурс , за да работят от акомулатора и от там да се получава полу мъртвата ти кола ... Не знам дали не говора глупости , но има някаква логика - пробвай колата като работи на място да работи и бензиновия двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...