Jump to content
Mahadeva

Сервизиране на въздушен филтър K&N

Recommended Posts

Незнам дали темата ми е за този раздел или за "Технически въпроси", нека модераторите преценят...Директно на въпроса: възможно ли е да се преомасли въздушен филтър K&N и по този начин той да се "запуши" от прекалено много смазка ?Работата е следната: имам Сивик 5 с панелен въздушен K&N филтър, филтъра беше над 15 000км от както го имах и външно беше мръсен и реших да си купя комплекта на K&N за почистване (въпреки, че колата си вървеше идеално и не ме е притеснявала с нещо, просто рекох да направя процедурата). Всичките точки изпълних както си пише от производителя, но имам чувството че сега, като е измит филтъра, колата върви по-зле от преди :blink: Усеща се и в ниските обороти и също във високите, преди хондичката ми като че ли се развърташе по-бързо и след 4000 оборота полудяваше, сега имам странното чувство, че не е толкова силна във високи обороти. Вярно, че е най-обикновена д15б2, но правя разликата от "днес за утре" (когато беше с мръсен филтър и като го почистих). И сега се чудя, възможно ли е да се е прекалило с омасляващия спрей и той един вид да е запушил филтъра, въпреки че си прозира на светлина, измит е идеално на вид, знам ли.Някой има ли наблюдения след миене и омасляване (с оригиналния комплект) на K&N филтър има ли пдообрение или като в моя случай - като че ли има отрицателен ефект (много глупаво се получи, всичко си беше ОК, не само че дадох около 40лв за този комплект за почистване, ами нещата се влошиха).

Редактирано от Mahadeva

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ти кажа и аз моя го чистих така скоро и като че ли се получи същия ефект. Според мен и двамата си въобразяваме , понеже всички казват че ще върви повече като изпереш филтъра. Ама разликата е толкова малка, че не се забелязва, така че споко всичко е ок. Дори и да си го омаслил повече , той ще си поизсъхне до 3-4 дена. Моят филтър е същия ама е на б16а2.:ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за самовнушението е напълно нормално, но знам ли...Понеже навсякъде чета, че не трябвало да се прекалява със спрея, затова се филмирам, дали пък не се е прекалило, въпреки, че ден-два след изпирането на филтъра, го вадих от кутията да го видя, нито имаше пръски от предозиране (т.е. да е "засмукало" от смазката и да се е разнесъл в тръбата - няма такива работи, всичко е сухо и чисто), плюс това на светлина филтъра си прозира и то много, всичко изглежда наред. Аз това немога да разбера, защо пишат по инстуркцията, да не се прекалява със спрея - данеби да е с цел предпазване на т.нар. "дебитомери" да не се зацапат (нашите хонди не са с дебитомери както знаем) или е възможно по принцип да се запуши от смазката филтъра, аз това искам да разбера.Абе ужас, много сложни за подръжка тези "спортни" филтри K&N :blink: То булчинска рокля е по-лесно и не ангажиращо човек да изпере, вместо такъв филтър. :lol: Това в кръга на шегата разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: да ама все пак покарай няколко дена пък виж дали има разлика, аз да ти кажа сега нямам ядове ма като го изпрах моя бях в същия филм. Само ,че аз си го напръсках арабийската яко със спрея и после като че ли се оправи.... Абе, давай газ и не го мисли:plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те не са ли консуматив, който сменяш 3-4 пъти в годината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кn филтрите ги дават да са с гаранция 1 000 000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

markup - говорим за "спортен въздушен филтър", такъв който не се сменя, само се пере.Към yoni - карам вече близо 3 седмици от както го изпрах този филтър и има навъртяни с него близо 800км, като повечето са в градски условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а също там някъде пише че почва да работи след като се замърси след миене така че изчакайте да зацапа и тогава трябва да е както трябва :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва не го бях чел ама явно си е така защото и при мен имаше подобрение след 10-тина дена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внушавате си. Може и да има някакъв отрицателен ефект върху динамиката на двигателя, докато маслото "слегне" по филтъра, но това ще е само за първите 1-2 дни. След това, колата трябва да е "пушка".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги и все пак на колко километра трябва да се пере филтара.Със всяка смяна на маслото или по рядко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го пера ''на око'' като видя ,че е мръсен вече и го пера,иначе май някъде на към 7000 км, все пак тука в София е супер прах навсякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама от по горните мнения излиза,че колкото е по зацапан по добре.И друго мой колега си купи нов от магазина и указанията на продавача били да не го пипа поне 50000км.Излиза,че преценката е субективна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Според мен яко си внушавате. Аз карам със конус повече от 2 години, но не го пера толкова често колкото вас. Тоест се получава по-голяма разлика между състоянията и на съм видял разлика във вървенето. Това го тествам при 2 двигателя и при 2-та няма разлика (D16Y2, B18C4).
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да даде линк къде в официалния сайт на К&Н и т.н. се споменава затова, че при току що измит и омаслен филтър, колата не върви напълно ? Защото нито на кутията ми от новозакупения преди една година филтър, нито на китчето за почистване (независимо дали картонената кутия или флаконите или опътването как се чисти) пише подобно нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...