Jump to content
pagadi

Странно държане след нов ангренаж

Recommended Posts

Здравейте на всички бих искал по знаещите от мен да ме насочат към евентуалната причина за загряване на двигател Х23А2 след смяна на ангренаж.Също така след тази манипулация извършена от мен :( имам чувството, че колата е доста по мудна в оборотите до към 3000хил.Дали проблема е при зацепване на разпределителните валове или при обтягането на ремъка ???Бих ви бил адски благодарена за всякакви съвети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно не си го зацепил правилно,а за загряването може би водната помпа е здала багажа знам ли.Съвпадение.По принцип е хубаво със смяната на ангренажа да се смени и водната помпа.Не всеки път,но на 2,3 смени на ангренажа мисля,че е желателно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това което казваш мисля ,че ремъка е зацепен в предварение. (неправилно но трбябва да се види).МОже и много да си го натегнал !?

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това което казваш мисля ,че ремъка е зацепен в предварение. (неправилно но трбябва да се види).МОже и много да си го натегнал !?

И аз се замислям за зацепването ,но уж му сложих 2 бургии 5мм горе на разпределителните валове имаше нямамва минимална разлика с белега на коляновия вал но ми се стори по малка от един зъб. Балансиращите не ги коментирам защото не вярвам да е от тях, или греша :( . Правя всичко на белези УЖ. утре пак ще се борим то се е видяло ,че нещо не е както трябва особено с това загряване. Редактирано от pagadi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги .Благодаря на отзовалите ,проблема изчезна /ДАЙ БОЖЕ/ след ново презацепване и ново натягане разбирасе при което обаче ми направи впечатление ,че като цяло ремъкът седи добре опънат в дългите отсечки но е една идея по хлабав между двата вала. :) Би трябвало да е опънак по книжка ,пружинки не съм сменял да призная ,а и ги нямаше с ролките /странно/ но факт.Сега колата си е със същия манталитет както преди новия ремък -доста добра в ниските и високи обороти.Да ви попитам все пак центровки от делкото не съм променял след манипулацията, дали това е проблем или щом си държи оборотите да си свиркам ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зацепването при хондите,не го може всеки майстор,така че го провери много внимателно. И аз имах сьщия проблем сьздаден от един 'майстор' и се оказа това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една малка тънкост която колегата може би е пропуснал за тва така е станало. Поне на моя В20 мотор така става, ако зацепя ремъка когато колелетата са на точните места и отпусна обтяжната ролка да опъне ремъка то винаги зацепването мръдва с един зъб на пред. За тва аз врътнах колелата (само колелата на разп. валове) с един зъб на зад, след тва зацепих ремъка отпуснах ролката и тя като го опъна колелата си доидоха на белезите. Завъртях 2-3 оборота мотора всичко си остана на беелизите и ето на , колата си е ОК :) Можеби някои допускат тая грешка и за тва се разминават с един зъб. И да ви кажа на Хонда ремъците са песен за зацепване, земи зацепваи на фиат да видиш тогава как се зацепва, онова няма ни белези ни пружини ни дявол, тряя фиксираш валовете с нещоси или да си ги бележеш наи малкото, щото не всеки си купува инструмент за фисиране на валове за неговата коала.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав. Не е кой знае каква философия да си смениш ремъците стига да си що годе технически грамотен. Аз лично си ги смених на прелюда и останах очарован - наистина е песен. Единствено си направих П-образна скоба за да стегна обтегача. Двата разпределителни вала и двата балансиращи си имат белези и нищо не можеш да объркаш. Не ти трябват никакви специализирани инструменти. За разминаване на зъби и дума не може да става,явно човекът не е направил няколко оборота на сухо и да провери белезите след това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз я направих тази грешка при първата смяна ама тъѝ се учи човек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се колеги .Желая на всички ви, включително и на себеси леки и безавариини километри.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровката попрнцип си е задължителна...(Другото е НА око).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...