jakiro 5 #1 Публикувано 23 Юли, 2011 Имам въпрос окачването еднакво ли е crx 1г и civic 4г,ако не е на црх 1ва намират ли се части по окачването,и какъв е този мотор 1,5 12в 101 коня Д серия ли е пак.И сполучлив мотор ли е?Благодаря на отзовалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostata_v 9 #2 Отговорено 23 Юли, 2011 (Редактирано) Колега Сивик 4г е идентичен с РЕКС 2г за мотора не знам каква серия е.Колкото до сполучлив 1 мой приятел 1992г имаше такъв рекс 1995 г го продаде на около 240 000 км и след 6-7 години колата я видяхме в обява на 170 х км сам си прави извода мотора със сигурност е бил над 350х км Редактирано 23 Юли, 2011 от kostata_v Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jakiro 5 #3 Отговорено 23 Юли, 2011 Аз питам за рекс 1ва че ми е на оферта ама тия старите години ме притесняват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 23 Юли, 2011 1.5 ,12 винтила ,101 коня EW серия и по скоро EW4 pgmfi предшественика на д15 .сиреч д15 е наследник . Какво те притеснява в годините ,окачването няма нищо общо ако това ще те успокои.The final E-family engine was the EW. Displacing 1,488 cc (1.488 L; 90.8 cu in), the EWs were SOHC 12-valve engines. Early 3 barrel EW1s produced between 58 to 76 hp (43 to 57 kW) and 80 to 84 ft•lbf (108 to 114 N•m). The fuel injected EW3 and EW4 produced 91 hp (68 kW) @ 5500 rpm and 93 ft•lbf (126 N•m) @ 4500 rpm. The "EW" name was replaced by the Honda D series. In 1987 the EW (1, 2, 3, 4, and 5) was renamed to D15A (1, 2, 3, 4, and 5). It also received a new engine stamp placement on the front of the engine like the "modern D series" (1988+). EW1 1984-1985 Honda Civic/CRX DX(unlabeled) 1984-1987 Honda Civic EW2 1984-1987 Honda Civic non-CVCC EFI (CDM) EW3 1985- Honda Civic/CRX Si non-CVCC EW4 1985-1987 Honda CRX Si non-CVCC 1986-1987 Honda Civic Si non-CVCC EW5 similar to the EW1, Fuel injected CVCC 12Valve 4 Aux valves. A third throttle plate in the throttle body supplied intake air to a 5th injector which powered the CVCC ports, The rated power is different between the Civic and the CR-X the Civic makes 100 PS (99 hp) 5800 rpm 13.2 kg/m (9.7 lb•ft) torque @ 4000 rpm, the CR-X made 110 PS (110 hp) 5800 rpm 13.8 kg/m (10.2 lb•ft) torque @ 4500 rpm. Differences in power are largely down to a more efficient exhaust system on the CR-X it used a factory cast iron 4-2-1 extractor went through a catalytic converter further down the exhaust system and had twin exit tail pipes. The Civic had a short 4-1 design into a catalytic converter and single pipe exit. There was a revised intake manifold for vehicles produced in 1986 and 1987. The EW5 was only available in Japan. It came in the following models: CR-X 1.5i, Civic 25i Hatchback, Ballade CRi Sedan. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maho 6 #5 Отговорено 23 Юли, 2011 Ако окачването е като на 3та генерация Сивик, най вероятно да е на торсиони отпред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #6 Отговорено 25 Юли, 2011 (Редактирано) Имам въпрос окачването еднакво ли е crx 1г и civic 4г,ако не е на црх 1ва намират ли се части по окачването,и какъв е този мотор 1,5 12в 101 коня Д серия ли е пак.И сполучлив мотор ли е?Благодаря на отзовалите се. Нямат нищо общо двете коли (освен може би задните барабанни накладки). Редактирано 25 Юли, 2011 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове