Jump to content
NesTea

Смяна пружини/амортисьори

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колата е сивик 5-та генерация хеч, а въпроса е:При смяна само на пружини(или койловъри), трябва ли специална скоба за да махна старите и да сложа новите, и ще помоля някой, който е правил това нещо сам в къщи да сподели как става по-подробно.

Редактирано от NesTea

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват ти скоби най-лесно е с тях и по безопасно(20-30 лв предполагам).Смяната е лесна сваляш амортисьора на земята слагаш скобите на прожините,стягаш ги да освободи прожината и развиваш гаиката отготе.Както демонтираш така и монтираш по обратния ред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих една статия, предполагам ще е полезна на хората с въпроси като моя:http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=74038.0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е полезна!Това окачване няма общо с твоето, ако си поглеждал. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип е хубаво да ползваш скоби но ако нямаш не е фатално в повечето случай натиска не е толкова голям че да направи беля за койловарите не ти трябват скоби възможно е някой да не се съгласи с мен аз говоря от опит окачването е на сивик 4 генерация демонташ без проблеми /поне при мен/ с леко придържане от друг човек развивасе гайката на стержена натиска се преди да се отвие до края и си излиза монтажа по същия начин така съм сменял обикновени пружини понижаващи пружини и регулеруеми пружини пак казвам може някой да не е съгласен при мен нямаше проблем и всичко това се прави отвън на улицата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желателно е със скоби за стоковите пружини, но става и с тел ако няма как да намериш скоби.Намери здрава стел направи я двойна.Сваляш джантата с гумата подлагаш на носача трупче или нещо подобно пускаш колата така, че максимално да се свие пружината с амортисъора, като пореди това си прекарал телта(възможно на най-далечните навивки) на три дължини по пружината, едновременно с пускатането на колата на долу стягаш и телта равномерно навскяде, и така докато се получи що годе желаното.Не се обира нацяло пружината, но става. После вадиш амортисъора оставяш го на земята и развиваш шестограма преди това аз съм ги увивал със някви парцали и бях стъпил върху тях. Дано си ме разбрал. Внимавай! Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...става и с тел...

:shock::confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става и с тел ама гледай да е здрава и стягай здраво :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ги вадих няколко пъти :) слагах понижаващи прожини, после рязах оригиналните и накрая разбрах че нестава така и си купих цяло спортно окачване на Jamex и мога да твърдя че за всекидневно каране няма по добро, понеже конито си е твърдо :) А за пружините ще ти трябват скоби дори да са най-фалшивите скоби понеже може да ти избие зъбите :) само че за поставянето мойе и на ръка да се натиско отгоре само че ти трябва някой по обемист помагач да се отпусне отгоре им :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...