NesTea 96 #1 Публикувано 22 Юли, 2011 (Редактирано) Колата е сивик 5-та генерация хеч, а въпроса е:При смяна само на пружини(или койловъри), трябва ли специална скоба за да махна старите и да сложа новите, и ще помоля някой, който е правил това нещо сам в къщи да сподели как става по-подробно. Редактирано 22 Юли, 2011 от NesTea Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #2 Отговорено 22 Юли, 2011 Трябват ти скоби най-лесно е с тях и по безопасно(20-30 лв предполагам).Смяната е лесна сваляш амортисьора на земята слагаш скобите на прожините,стягаш ги да освободи прожината и развиваш гаиката отготе.Както демонтираш така и монтираш по обратния ред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #3 Отговорено 24 Юли, 2011 намерих една статия, предполагам ще е полезна на хората с въпроси като моя:http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=74038.0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 24 Юли, 2011 Няма да е полезна!Това окачване няма общо с твоето, ако си поглеждал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinoptika 12 #5 Отговорено 24 Юли, 2011 по принцип е хубаво да ползваш скоби но ако нямаш не е фатално в повечето случай натиска не е толкова голям че да направи беля за койловарите не ти трябват скоби възможно е някой да не се съгласи с мен аз говоря от опит окачването е на сивик 4 генерация демонташ без проблеми /поне при мен/ с леко придържане от друг човек развивасе гайката на стержена натиска се преди да се отвие до края и си излиза монтажа по същия начин така съм сменял обикновени пружини понижаващи пружини и регулеруеми пружини пак казвам може някой да не е съгласен при мен нямаше проблем и всичко това се прави отвън на улицата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #6 Отговорено 24 Юли, 2011 Желателно е със скоби за стоковите пружини, но става и с тел ако няма как да намериш скоби.Намери здрава стел направи я двойна.Сваляш джантата с гумата подлагаш на носача трупче или нещо подобно пускаш колата така, че максимално да се свие пружината с амортисъора, като пореди това си прекарал телта(възможно на най-далечните навивки) на три дължини по пружината, едновременно с пускатането на колата на долу стягаш и телта равномерно навскяде, и така докато се получи що годе желаното.Не се обира нацяло пружината, но става. После вадиш амортисъора оставяш го на земята и развиваш шестограма преди това аз съм ги увивал със някви парцали и бях стъпил върху тях. Дано си ме разбрал. Внимавай! Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #7 Отговорено 25 Юли, 2011 ...става и с тел... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #8 Отговорено 25 Юли, 2011 става и с тел ама гледай да е здрава и стягай здраво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weezer 0 #9 Отговорено 25 Юли, 2011 аз ги вадих няколко пъти слагах понижаващи прожини, после рязах оригиналните и накрая разбрах че нестава така и си купих цяло спортно окачване на Jamex и мога да твърдя че за всекидневно каране няма по добро, понеже конито си е твърдо А за пружините ще ти трябват скоби дори да са най-фалшивите скоби понеже може да ти избие зъбите само че за поставянето мойе и на ръка да се натиско отгоре само че ти трябва някой по обемист помагач да се отпусне отгоре им Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове