mitaks 101 #1 Публикувано 21 Юли, 2011 По рано ми се включва прекъсвача от какво може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #2 Отговорено 21 Юли, 2011 колко по-рано ?? limp mode ? подскажи - модел, година, двигател ... колко (в числа) е по-рано Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #3 Отговорено 21 Юли, 2011 ами хонда купе 1,5 101 коня включва се на 5500 а преди на 7500 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #4 Отговорено 21 Юли, 2011 (Редактирано) Да позная ли д15б7 на около 5500 ?Опс, не видях, че си го написал преди мен Редактирано 21 Юли, 2011 от KpaTyH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #5 Отговорено 21 Юли, 2011 да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #6 Отговорено 21 Юли, 2011 Едно време имаше 2 теми за това, но накрая нищо не излезе. И моя е така, но пък на едно момче и на мен примерно на 2-ра ни прекъсва на еднаква скорост, само че на него на 7200, та си мисля да не е от оборотомера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #7 Отговорено 21 Юли, 2011 да съм точен и моя преди на 7200 изключваше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
карлос 18 #8 Отговорено 21 Юли, 2011 В темата за ранен прекъсвач, точно на D15B7, така и не разбрах защо? Надявам се с тази тема да се разбере Моята прекъсва на 6500 и никога не е прекъсвала на повече, поне от както е в мен(близо три години). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #9 Отговорено 21 Юли, 2011 Прекасвачът попринцип е в ЕЦУ-то така,че или някои датчик лъже него (попринцип е зададена стоиност)или оборотомерът лъже вас.Ако някои знае откаде ЕЦУ-то взема сигнала за оборотите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 21 Юли, 2011 От делкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_fen_stz 0 #11 Отговорено 21 Юли, 2011 Еми според думите на кратун е оборотомера...иначе не се връзва 2 еднакви мотора, с 2 еднакви кутии, да вдигат една и съща скорост на различни обороти и то от порядъка на 1700 оборота разлика. Според мен трябва да се закачи на компютър и да се види дали оборотите на оборотомера пасват с тези на компютъра и ако има разлика, поне да знаеш от каде ти идва проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #12 Отговорено 21 Юли, 2011 Ето ви тема как се оправя оборотомер 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pliu666kin 1 #13 Отговорено 8 Август, 2011 братле виж си центровката,и ако делкото ти е зацепено в краино положение нямаш центровка сас сигурност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #14 Отговорено 9 Август, 2011 Moето е зацепено в крайно положение и имам центровка!!! Това за положението са глупости , отивай на стробоскоп (хубав) ,разбери колко предверение дават по каталог и така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове