filipov 2 #1 Публикувано 20 Юли, 2011 Моля за съвет. Имал ли е някой моя проблем: при скорост 120км.в ч. и по висока след като я потдържам 5-10мин. ми светва лампата на АБС и оставам без него. Имам спирачки, но без АБС . След гасене на двигателя и отново стартиране АБС се възстановява. Установил съм, че не се влияе от оборотите а само от скоростта. И четирите ми колела са с дискови спирачки и с гривни за АБС- фабрично. Колата е сивик 95г англичанка - D15z3 VTEC. Благодаря предварително за компетентно мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #2 Отговорено 20 Юли, 2011 А да си сменял нещо наскоро по спирачките или карета? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 20 Юли, 2011 Направи диагностика, то ще си каже кой датчик прави проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
filipov 2 #4 Отговорено 20 Юли, 2011 Не, нищо от година и половина от както съм я купил. Смених заден лагер главина скоро, с надеждата,че проблема ще изчезне ако е имало нещо в гривната. Лагера беше за смяна. изминал съм 20000км от както я имам колата.Беше заяло от ръжда лостчето за ръчната , по точно шплента и сложихме нов за да я управим, друго- задни накладки и смяна на спирачна течност с нова. Сега имам ръчна и добри спирачки , но проблема с изключването на АБС при висока скорост си остана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
filipov 2 #5 Отговорено 20 Юли, 2011 Диагностика, но как да стане като изключва само при висока скорост - трябва да се върти всяко колело с над 120 км. ч . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #6 Отговорено 20 Юли, 2011 Помпата как е, защото на мен като ми беше скапана след 80 км винаги светваше, до 80 нямах проблеми.Смених я и се оправи, беше зела-дала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 20 Юли, 2011 Нали не очакваш по време на дисгностиката да въртиш гумите със 120 км/ч? Щом веднъж е светнал ABS-а, значи е записал грешка. Просто тябва да провериш каква е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #8 Отговорено 20 Юли, 2011 Ако искаш да си видиш дачиците просто откачи буксите и ги премери всички трябва да ти показват едно и също сапротивление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
filipov 2 #9 Отговорено 20 Юли, 2011 Ще отида на диагностика, но е малко сложно, защото при стартиране АБС си работи и само при висока скорост изключва и тогавасмятам трябва да се прави диагностика - без да се гаси двигателя - при запалване грешката се изчиства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #10 Отговорено 20 Юли, 2011 Ако има нещто на регулатора или помпата попринцип показва на диагностиката или високо или ниско налягане на горивото.Нещо друго да си забелязал освен ,че не вдига повече обороти от 6000? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
filipov 2 #11 Отговорено 20 Юли, 2011 Да ще трябва да се проверят датчиците и ще го направя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #12 Отговорено 20 Юли, 2011 Ако има нещто на регулатора или помпата попринцип показва на диагностиката или високо или ниско налягане на горивото.Нещо друго да си забелязал освен ,че не вдига повече обороти от 6000?Извинявам се за написаното отговорът беше за темата " Губи мошност " Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #13 Отговорено 20 Юли, 2011 Пак ще го напиша, направи си диагностика, няма смисъл да гадаеш и да мериш всички датчици. Грешката остава в комютъра дори и след като угасиш, така че не мисли сложни схеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #14 Отговорено 20 Юли, 2011 Ми кажи на колегата, че диагностиката е същата, като за мотора! combo, колегата ти отговори - що се извиняваш??? "...отговорът беше за темата " Губи мошност " Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #15 Отговорено 20 Юли, 2011 Тургай кламера в буксата и виж случаааайно да не ти дава грешка 1-8!Ако е това да знаеш че не е нищо друго както излиза и го пишат ами помпата!Струва ше ми доста нерви и пари докато го разбера!Интересно че през другото време работи всичко както трябва ,само дето го няма бруталното прещракване и ритане на педала при задействане на системата ,а някакси едвам едвам-според мен директен признак за недостиг на налягане за клапаните ,както и показващата грешка 1-8 но не казваща директно къде е причината!Хем рита гадината ,хем се пързалят гумите и става една....! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #16 Отговорено 21 Юли, 2011 (Редактирано) При мен това се получи след като смених главината. Уж гривната беше една и съща ама не баш. При над 60 км/ч при изключваше АБС-а. Но щом при теб си го е имало и преди да смениш главината, сигурно е нещо друго. Редактирано 21 Юли, 2011 от archer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове