mitaks 101 #1 Публикувано 19 Юли, 2011 Колеги имам сериозен проблем, колата губи мощност и повече от 6000 оборота не иска да вдига, горивния ми филтър е сменен преди 3000 км, гледах катализатора да не би да е запушен и той не е проблем, гледах и свещите и кабелите и те не са нз вече какво може да е , дайте савет.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2 Отговорено 19 Юли, 2011 Дай някакво инфо колега, каква е колата, с какъв мотор е, какво си правил и т.н. и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #3 Отговорено 19 Юли, 2011 Колата е хонда сивик купе 1,5 101 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #4 Отговорено 19 Юли, 2011 (Редактирано) Имаше ли го преди този проблем или се появи наскоро?Ако е от скоро, има ли нещо което е правено по колата точно преди да се появи?Имал съм подобен проблем на D14 от неправилно зацепен ангренажен ремък. Оборотите отиваха само до 6 и колата вървеше доста по-малко от колкото трябва. Редактирано 19 Юли, 2011 от Stancho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #5 Отговорено 19 Юли, 2011 (Редактирано) Не от скоро се появиНищо не е барано по нея. Редактирано 19 Юли, 2011 от kytila 9.Ð�Ñ�ма нужда от два поÑ�та един Ñ�лед друг! Има бутон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #6 Отговорено 20 Юли, 2011 Не от скоро се появиНищо не е барано по нея.Колега случайно бутал ли си колата, за да запали , ако си значи може да е прескочил зъб на ангренажния ремък и от това да се дължи загубата на обороти и мощност. Успех с разрешаването на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #7 Отговорено 20 Юли, 2011 (Редактирано) Спред мен имаш проблем по тоците, датчиците на мотора или ламбда сондата. Възможно е да има проблем и с налягането на горивото, регулатора, помпата. По-добре мини една диагностика. А тва да прескочи зъб на ангренажния ремък при дърпане на автомобила ми се струва малко невероятно, ако е изправен самия ремък. Редактирано 20 Юли, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #8 Отговорено 20 Юли, 2011 Неска минах диагностика нищо конкретно не ми казаха. Казаха че горяла много масло и сложихме добавка и смених свещите ама пак същата работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #9 Отговорено 20 Юли, 2011 Колега кажи нещо за тоя регулатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #10 Отговорено 20 Юли, 2011 Ако има нещто на регулатора или на помпата на диагностиката щеше да пока ниско или високо налягане на горивото.А освен,че не вдига повече от 6000 об. нещо друго да си забелязал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #11 Отговорено 20 Юли, 2011 Друго не сам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #12 Отговорено 20 Юли, 2011 Спред мен имаш проблем по тоците, датчиците на мотора или ламбда сондата. Възможно е да има проблем и с налягането на горивото, регулатора, помпата. По-добре мини една диагностика. А тва да прескочи зъб на ангренажния ремък при дърпане на автомобила ми се струва малко невероятно, ако е изправен самия ремък.Може да ти се струва невероятно, но е факт и то най - често при бутане на заден ход ,което е най-лошия вариянт!!! Засичал съм доста хора да го правят ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #13 Отговорено 20 Юли, 2011 Колата не е бутана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове