Jump to content

Recommended Posts

Колеги имам сериозен проблем, колата губи мощност и повече от 6000 оборота не иска да вдига, горивния ми филтър е сменен преди 3000 км, гледах катализатора да не би да е запушен и той не е проблем, гледах и свещите и кабелите и те не са нз вече какво може да е , дайте савет..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай някакво инфо колега, каква е колата, с какъв мотор е, какво си правил и т.н. и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е хонда сивик купе 1,5 101 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имаше ли го преди този проблем или се появи наскоро?Ако е от скоро, има ли нещо което е правено по колата точно преди да се появи?Имал съм подобен проблем на D14 от неправилно зацепен ангренажен ремък. Оборотите отиваха само до 6 и колата вървеше доста по-малко от колкото трябва.

Редактирано от Stancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не от скоро се появиНищо не е барано по нея.

Редактирано от kytila
9.��ма нужда от два по�та един �лед друг! Има бутон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не от скоро се появиНищо не е барано по нея.

Колега случайно бутал ли си колата, за да запали , ако си значи може да е прескочил зъб на ангренажния ремък и от това да се дължи загубата на обороти и мощност. Успех с разрешаването на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Спред мен имаш проблем по тоците, датчиците на мотора или ламбда сондата. Възможно е да има проблем и с налягането на горивото, регулатора, помпата. По-добре мини една диагностика. А тва да прескочи зъб на ангренажния ремък при дърпане на автомобила ми се струва малко невероятно, ако е изправен самия ремък.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неска минах диагностика нищо конкретно не ми казаха. Казаха че горяла много масло и сложихме добавка и смених свещите ама пак същата работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кажи нещо за тоя регулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има нещто на регулатора или на помпата на диагностиката щеше да пока ниско или високо налягане на горивото.А освен,че не вдига повече от 6000 об. нещо друго да си забелязал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго не сам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спред мен имаш проблем по тоците, датчиците на мотора или ламбда сондата. Възможно е да има проблем и с налягането на горивото, регулатора, помпата. По-добре мини една диагностика. А тва да прескочи зъб на ангренажния ремък при дърпане на автомобила ми се струва малко невероятно, ако е изправен самия ремък.

Може да ти се струва невероятно, но е факт и то най - често при бутане на заден ход ,което е най-лошия вариянт!!! Засичал съм доста хора да го правят !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е бутана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...