Ивайло Йовчев 21 #41 Отговорено 19 Юли, 2011 Аха почти ми стана ясно .Не съм много навътре с устройството на заден спирачен апарат за което се извинявам.Надявам се да съм накарал някой да се посмее или просто да се усмихне на моите изцепки с резбата .И за да не съм много ОФФ-дано колегата Essential е разбрал какво му трябва като инструмент и да успее да си оправи колата сам Поздрави на Всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #42 Отговорено 19 Юли, 2011 (Редактирано) Кой каза, че резбата е от външната страна Предните апарати нямат такъв болт в апарата и за това могат да се прибират само с преса. Редактирано 19 Юли, 2011 от sCoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #43 Отговорено 19 Юли, 2011 (Редактирано) А кой каза, че тая резба има отношение към движението на буталото ? тая резба ви регулира колко напред да излиза буталото и като го "връткате" насам - натам само се ебавате с раглажа, нищо чудно на някой като му свършат накладките, буталото да изскочи и да стане едно "мазало". Редактирано 19 Юли, 2011 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Йовчев 21 #44 Отговорено 19 Юли, 2011 Я то изпекло бе Точно това имах предвид че все някъде трябва да има нещо като резба.Хайде сега ще спа добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #45 Отговорено 19 Юли, 2011 Сега остава да ми обясниш и защо предното може да се прибере само с преса, а задното е нужно да го въртиш и ще си легна щастлив, че съм научил още нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #46 Отговорено 19 Юли, 2011 Защото отзад имаш ръчна спирачка а отпред - не. При моделите с дискове отзад, жилото на ръчната задвижва едно лостче, което завърта точно тоя "регулиращ болт" колкото е нужно, все пак накладката се износва и с времето изтънява( и буталото всеки път излиза все по-напред ). Още някой да има проблеми със съня? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Йовчев 21 #47 Отговорено 19 Юли, 2011 (Редактирано) Не се ядосвай Колега когато някой друг пита нещо,защото не всеки в тоя форум има нужните знания.Затова и темата е в Технически ВЪПРОСИ.Благодаря за разбирането Обещавам повече нищо да не питам Редактирано 19 Юли, 2011 от Ивайло Йовчев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #48 Отговорено 19 Юли, 2011 Никой не се ядосва, тва последното беше закачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Йовчев 21 #49 Отговорено 19 Юли, 2011 Дано не ми шибнат някой уорн за прекалено офф-топик,но пожелавам ви лека нощ и Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #50 Отговорено 19 Юли, 2011 Май няма да се размина без раглобяване... Пробвах да го завъртя с един секач но не мърда..ще хвана още 1 човек да ми държи апарата и дано мръдне. Това за завъртането на буталото ми беше ясно въпроса беше, че е позаяло и има ли как да го размърдам без да отварям всичко ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #51 Отговорено 19 Юли, 2011 Ами то така или иначе за да го отвориш ще трябва първо да го раздвижиш... аз на твое място бих го отворил за да се уверя, че не е блокирал и няма проблеми с повърхностите на цилиндъра и буталото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #52 Отговорено 19 Юли, 2011 Дори и навън ли не движи? Ако е така, няма начин да не го отваряш. Съответно можеш да си вземеш и спирачна течност... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #53 Отговорено 19 Юли, 2011 (Редактирано) А кой каза, че тая резба има отношение към движението на буталото ? тая резба ви регулира колко напред да излиза буталото и като го "връткате" насам - натам само се ебавате с раглажа, нищо чудно на някой като му свършат накладките, буталото да изскочи и да стане едно "мазало". Боталцето на задния апарат се прибира точно и само с вартене и натиск ,ако не го вартиш неможеш да пребереш боталото.Винта е точно за ръчната спирачка ,но тои се регулира автоматично с дърпането и.Така,че когато ватриш боталцето механизмат на ръчната се връща,а с натиска пребираш боталцето.П.С. Искам да кажа,че като се врътка насам-натам не се ебаваш с реголажа,и на никои няма да му искочи боталцето. Редактирано 19 Юли, 2011 от combo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #54 Отговорено 20 Юли, 2011 Викат им "акустичен датчик" на тия пластинки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #55 Отговорено 22 Юли, 2011 Колеги като сваля само единия парат после само него ли да обезвъздуша или и предния по диагонал?? И май най - добре да сменя цялата спирачна течност??? Има ли значение като обезвъздушавам цялата система при смяна на течността от къде ше започна дали лява или дясна задна гума първо? И след като сваля апарата при монтажа има ли нещо специфично покрай ръзната спирачка или просто се закача жилото и всичко е ОК? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combo 7 #56 Отговорено 22 Юли, 2011 Попринцип се обезвъздушава от най-далечния кръг на системата ,а ръчната като направиш всички операци я дърпаш няколко пъти и трябва да е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #57 Отговорено 22 Юли, 2011 Ето ти реда за обезвъздушаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #58 Отговорено 22 Юли, 2011 Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #59 Отговорено 22 Юли, 2011 ... И след като сваля апарата при монтажа има ли нещо специфично покрай ръзната спирачка или просто се закача жилото и всичко е ОК? Буталцето се навива докрай. Закачаш жилото, като гледаш лостчето да е опряло в ограничителя. Обезвъздушаваш, БЕЗ ДА ДЪРПАШ РЪЧНАТА. Караш колата няколко километра с честа употреба на крачната, БЕЗ ДА ДЪРПАШ РЪЧНАТА. Връщаш се в "бокса". И сега - Натискаш крачната (яко), дърпаш ръчната (яко), пускаш ръчната, пускаш крачната. Това се повтаря няколко пъти, като следиш хода на ръчната - на всеки следващ път хода на ръчната трябва да е по-малък. Може да го повториш само веднъж, а може да се наложи да го повториш няколко пъти, докато хода на ръчната стане постоянен. Тогава с гайката между седалките правиш хода 5-7 зъба. Ако на първото повторение хода на ръчната не стане по-малък, започваш всичко от начало - навиване на буталцето, каране ( след като си натиснал няколко пъти крачната) и пак - Натискаш крачната (яко), дърпаш ръчната (яко), пускаш ръчната, пускаш крачната. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #60 Отговорено 24 Юли, 2011 Евала за изчепателните обяснения, дано темата остане и е полезна занапред.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове