Jump to content
Essential

Поставяне на накладки

Recommended Posts

Аха почти ми стана ясно :).Не съм много навътре с устройството на заден спирачен апарат за което се извинявам.Надявам се да съм накарал някой да се посмее или просто да се усмихне на моите изцепки с резбата :).И за да не съм много ОФФ-дано колегата Essential е разбрал какво му трябва като инструмент и да успее да си оправи колата сам :) Поздрави на Всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кой каза, че резбата е от външната страна :lol:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Предните апарати нямат такъв болт в апарата и за това могат да се прибират само с преса.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А кой каза, че тая резба има отношение към движението на буталото ? :lol:

 

Публикувано изображение

 

тая резба ви регулира колко напред да излиза буталото и като го "връткате" насам - натам само се ебавате с раглажа, нищо чудно на някой като му свършат накладките, буталото да изскочи и да стане едно "мазало".

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я то изпекло бе :)Точно това имах предвид че все някъде трябва да има нещо като резба.Хайде сега ще спа добре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да ми обясниш и защо предното може да се прибере само с преса, а задното е нужно да го въртиш и ще си легна щастлив, че съм научил още нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото отзад имаш ръчна спирачка а отпред - не. При моделите с дискове отзад, жилото на ръчната задвижва едно лостче, което завърта точно тоя "регулиращ болт" колкото е нужно, все пак накладката се износва и с времето изтънява( и буталото всеки път излиза все по-напред ). ;) Още някой да има проблеми със съня?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не се ядосвай Колега когато някой друг пита нещо,защото не всеки в тоя форум има нужните знания.Затова и темата е в Технически ВЪПРОСИ.Благодаря за разбирането :)Обещавам повече нищо да не питам :)

Редактирано от Ивайло Йовчев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не се ядосва, тва последното беше закачка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не ми шибнат някой уорн за прекалено офф-топик,но пожелавам ви лека нощ и :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май няма да се размина без раглобяване... Пробвах да го завъртя с един секач но не мърда..ще хвана още 1 човек да ми държи апарата и дано мръдне. Това за завъртането на буталото ми беше ясно въпроса беше, че е позаяло и има ли как да го размърдам без да отварям всичко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то така или иначе за да го отвориш ще трябва първо да го раздвижиш... аз на твое място бих го отворил за да се уверя, че не е блокирал и няма проблеми с повърхностите на цилиндъра и буталото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и навън ли не движи? Ако е така, няма начин да не го отваряш. Съответно можеш да си вземеш и спирачна течност...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А кой каза, че тая резба има отношение към движението на буталото ? :lol:

 

Публикувано изображение

 

тая резба ви регулира колко напред да излиза буталото и като го "връткате" насам - натам само се ебавате с раглажа, нищо чудно на някой като му свършат накладките, буталото да изскочи и да стане едно "мазало".

 

Боталцето на задния апарат се прибира точно и само с вартене и натиск ,ако не го вартиш неможеш да пребереш боталото.Винта е точно за ръчната спирачка ,но тои се регулира автоматично с дърпането и.Така,че когато ватриш боталцето механизмат на ръчната се връща,а с натиска пребираш боталцето.

П.С. Искам да кажа,че като се врътка насам-натам не се ебаваш с реголажа,и на никои няма да му искочи боталцето.

 

Редактирано от combo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викат им "акустичен датчик" на тия пластинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като сваля само единия парат после само него ли да обезвъздуша или и предния по диагонал?? И май най - добре да сменя цялата спирачна течност??? Има ли значение като обезвъздушавам цялата система при смяна на течността от къде ше започна дали лява или дясна задна гума първо? И след като сваля апарата при монтажа има ли нещо специфично покрай ръзната спирачка или просто се закача жилото и всичко е ОК?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип се обезвъздушава от най-далечния кръг на системата ,а ръчната като направиш всички операци я дърпаш няколко пъти и трябва да е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти реда за обезвъздушаване.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

И след като сваля апарата при монтажа има ли нещо специфично покрай ръзната спирачка или просто се закача жилото и всичко е ОК?

 

Буталцето се навива докрай. Закачаш жилото, като гледаш лостчето да е опряло в ограничителя. Обезвъздушаваш, БЕЗ ДА ДЪРПАШ РЪЧНАТА. Караш колата няколко километра с честа употреба на крачната, БЕЗ ДА ДЪРПАШ РЪЧНАТА. Връщаш се в "бокса".

И сега -

Натискаш крачната (яко), дърпаш ръчната (яко), пускаш ръчната, пускаш крачната. Това се повтаря няколко пъти, като следиш хода на ръчната - на всеки следващ път хода на ръчната трябва да е по-малък. Може да го повториш само веднъж, а може да се наложи да го повториш няколко пъти, докато хода на ръчната стане постоянен. Тогава с гайката между седалките правиш хода 5-7 зъба.

 

Ако на първото повторение хода на ръчната не стане по-малък, започваш всичко от начало - навиване на буталцето, каране ( след като си натиснал няколко пъти крачната) и пак - Натискаш крачната (яко), дърпаш ръчната (яко), пускаш ръчната, пускаш крачната.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: Евала за изчепателните обяснения, дано темата остане и е полезна занапред.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...