Jump to content

Recommended Posts

Мога ли на стокови амортесъори от civic vti да сложа спортни пружини . Какво би трябвало да стане?Ще се прецакат ли амортесъорите? Искам да я направя малко по-ниска и с една идея по-твърда. Мерси.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш. На амортисьора няма да му е кой знае колко приятно, като се има предвид, че е създаден за пружините, които смяташ да смениш. Ще стане по-ниска и една идея по-твърда при подходящи пружини. Аз също съм със спортни пружини на сток амортисьори само дето не карам VTI. :D Поразрови се с помощта на търсачката и ще намериш няколко подобни теми, в които колегите са описали възможните варианти са добра визия и държене на пътя, както и плюсовите и минусите при всяка опция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ако е по-къса пружината няма ли да има луфт като се разгъне амортесъора(например се вдигна с четирите колела във въздуха)....това мн ме тревожи.Мерси;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, тоя колега лети направо. :P Как ще да има луфт и къде, като е къса пружината, А??? :lol: Шегаджия. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате не знам така ми казаха ,че ако сложа по-къси пружини на сток амортесъри ще има луфт ,защото самия амортесъор е по-дълъг от спортния за които са правени тия пружини. Аз не разбирам ,просто си карам,така че по-споко с тия коментари.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Що споко?Нещо преча ли??? :lol:;)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя форум съм за да получа инфо, а не да се заяждам с някой сладуран като теб брато. Така че не виждам смисъл да си висим пред компютрите и да си пишем някви глупости кой е по-велик. Както решиш аз нямам нищо против никой от ''колегите'' просто е тъпо да внасяме ежедневната простотия и тук.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Йонка, по принцип си прав но не се сърди на колегата Sebulba за реакцията. Все пак във раздел технически не е хубаво да пишем всичко което сме чували или си мислим. По въпроса - на стоковите амортисьори заспиват едни понижаващи пружини Koni или Eibach. Пружините са с приблизително 30мм по-ниски от заводските, но за сметка на това са по-твърди. Имат достатъчно навивки за да може като се качат двама дебели отзад в хеча 15-ките да не зажулят в калниците. Няма проблем с амортисьора защото хода на пружината е изчислен, както и натоварването. Кода на Eibach за ВТИ-ката е E4015-140. Пружините са страхотни, возят почти като заводските, обират всички дребни вибрации от пътя. В същото време боди рол на купето няма и се влюбваш в стоковия амортисьор по завоите защото в комбинация с тия пружини ефекта се конкурира със скъпи койловъри. Мой приятел е с такива на BMW 3-ка и ефекта е мнооого добър. Няма нищо общо с койловър пружините за 100лв с които колата става като пейка. Предполагам че на Сивика ефекта ще е още по-як и скоро ще си купувам тия пружини. Относно луфта :rolleyes: няма място за притеснение .... все пак трябва да слагаме точно определени пружини мислени за нашата кола. Ако вместо правилните пружини сложим например пружини от химикал :lol: не само луфт ще има ами и на диаметър няма да паснат :P Хумора ми е добронамерен, дано не се засегне някой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...