yoni 4 #1 Публикувано 29 Юни, 2011 Мога ли на стокови амортесъори от civic vti да сложа спортни пружини . Какво би трябвало да стане?Ще се прецакат ли амортесъорите? Искам да я направя малко по-ниска и с една идея по-твърда. Мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #2 Отговорено 30 Юни, 2011 Можеш. На амортисьора няма да му е кой знае колко приятно, като се има предвид, че е създаден за пружините, които смяташ да смениш. Ще стане по-ниска и една идея по-твърда при подходящи пружини. Аз също съм със спортни пружини на сток амортисьори само дето не карам VTI. Поразрови се с помощта на търсачката и ще намериш няколко подобни теми, в които колегите са описали възможните варианти са добра визия и държене на пътя, както и плюсовите и минусите при всяка опция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yoni 4 #3 Отговорено 30 Юни, 2011 а ако е по-къса пружината няма ли да има луфт като се разгъне амортесъора(например се вдигна с четирите колела във въздуха)....това мн ме тревожи.Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 30 Юни, 2011 Брей, тоя колега лети направо. Как ще да има луфт и къде, като е къса пружината, А??? Шегаджия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yoni 4 #5 Отговорено 30 Юни, 2011 Бате не знам така ми казаха ,че ако сложа по-къси пружини на сток амортесъри ще има луфт ,защото самия амортесъор е по-дълъг от спортния за които са правени тия пружини. Аз не разбирам ,просто си карам,така че по-споко с тия коментари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 30 Юни, 2011 (Редактирано) Що споко?Нещо преча ли??? Редактирано 30 Юни, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yoni 4 #7 Отговорено 1 Юли, 2011 В тоя форум съм за да получа инфо, а не да се заяждам с някой сладуран като теб брато. Така че не виждам смисъл да си висим пред компютрите и да си пишем някви глупости кой е по-велик. Както решиш аз нямам нищо против никой от ''колегите'' просто е тъпо да внасяме ежедневната простотия и тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #8 Отговорено 3 Юли, 2011 Йонка, по принцип си прав но не се сърди на колегата Sebulba за реакцията. Все пак във раздел технически не е хубаво да пишем всичко което сме чували или си мислим. По въпроса - на стоковите амортисьори заспиват едни понижаващи пружини Koni или Eibach. Пружините са с приблизително 30мм по-ниски от заводските, но за сметка на това са по-твърди. Имат достатъчно навивки за да може като се качат двама дебели отзад в хеча 15-ките да не зажулят в калниците. Няма проблем с амортисьора защото хода на пружината е изчислен, както и натоварването. Кода на Eibach за ВТИ-ката е E4015-140. Пружините са страхотни, возят почти като заводските, обират всички дребни вибрации от пътя. В същото време боди рол на купето няма и се влюбваш в стоковия амортисьор по завоите защото в комбинация с тия пружини ефекта се конкурира със скъпи койловъри. Мой приятел е с такива на BMW 3-ка и ефекта е мнооого добър. Няма нищо общо с койловър пружините за 100лв с които колата става като пейка. Предполагам че на Сивика ефекта ще е още по-як и скоро ще си купувам тия пружини. Относно луфта няма място за притеснение .... все пак трябва да слагаме точно определени пружини мислени за нашата кола. Ако вместо правилните пружини сложим например пружини от химикал не само луфт ще има ами и на диаметър няма да паснат Хумора ми е добронамерен, дано не се засегне някой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове