Jump to content
HONDA-TEAM

Проблем с оборотите

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги. Имам голям проблем. Изчетох тоста теми отностно проблема с оборотите, но проблема си остана. Имам Honda Civic D13B2 и проблема с нея се появи след ходенето да ми направят настойки на АГУ. Така.... :) Един ден ходих тук във Варна да ми регулират АГУ, но понеже имаше проблем с изпарителя и не успяха да настроят тихите обороти от него, затова врътнаха болчето което е на жилото на карборатура и оборотите се стабилизираха на 900... И ето от този ден ми се появи следния проблем. Всяка сутрин като запаля оборотите са прекалено високи, някаде 2500-600 даже стигат и до 3000-3200. Преди ми стигаха до 1500. Следователно като се появи този проблем, започнах да чета из форума и даже из чуждестранните форуми. Първото нещо което направих е да върна един оборот назад на туй болче, но промяна никаква. После пробвах още да върна, но като ги нормализирам на студен двигател да седят на 1500, после като загрее двигателя падат много ниски 200-300 (този проблем го имам на газ и на бензин) ... Четох че може да е от стъпковото моторче, смених го, но промяна никаква !! :( (еее ови поне спряха да ми играят оборотите, но сутрин отново са високи :D ) След няколко дни четене на ръководства, ровене из интернет се реших да разглобя целия карборатур и да го изчистя от нагар и мрасотии... Така и направих, изчистих го, проверих всички, вакуми, смених филтърчето в СО кутията, въздушния филтър, свещи, кабели, горивен филтър, замервах TPS (всичко е както трябва с TPS) и отново при студен двигател 2500 - 3000 оборота. :( .... И така с моето мъчение... Вече незнам какво да правя, как да го въртя туй болче, при студен ли, при топил двигател ли... и аз вече незнам, а на майстори не искам да ходя защото им нямам вяра... заради майстори ми се появи проблема ;( Моля ви, ако някой е имал подобен проблем или знае от какво може да е това необяснимо явление, ДА ПОМОГНЕ !! Ще съм ви мн. благодарен :)

Редактирано от HONDA-TEAM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли си делкото- капачка и палец. Поне при мен се оказа това проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да проверих ги, не ми изглежда проблема да е от тях... Просто няма логика... Те само врътнаха туй болче на жилото и проблема се появи..!!! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След няколко месечно ходене по мъките , проблема го реших като смених карба с моно ;) Просто на карба има много неща които могат да се барнат и някой преди теб като разчовърка ходи го оправяй (а д13б2 е един от най-сложните карбуратори ) . Няма да е лошо да свалиш капачката и да я огледаш хубаво ,може да има пукнатина :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите ги направи 650-700 с откачено иацв (от врътката отзад на карба) , после ресваш компа , слагаш иацв-то и палиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега проверих капачката, няма пукнато... В момента при загрял двигател работи на 800 оборота без да ми играе стрелката.. утре сутринта ще я видим, какви обороти ще вдигне... сега уж съм я реголирал. Утре ще пиша какво е положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета. Тази сутрин запалих D13-ката и отново същия проблем 2500-3000 оборота. Какво ли не правих, проблема си остава :( HELP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи. Този болт на жилото за газта го върнах както беше преди тез да го въртят ( смисал на студен двигател болчето беше някаде на 1мм разтояние от това там кадето опира) след това откачих EACV и започнах да въртя болчето отзад на карборатора, направих оборотите на студен двигател да са 1500. След това изгасих двигателя, сложих буксата на EACV рестнах ЕСU и я запалих. Като загря паднаха оборотите на 700-750 някаде. Викам ще я оставя да истине и ще видим дали се е оправил проблема. След като изтина двигателя, запалих я и отново 2500 :( после паднаха на 1200 и не мръднаха от там :( Май работата стана много зле !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като е загряла колата , откачаш буксата на иацв-то ,от болта (врътката) отзад нагласяш оборотите към 650-700 (не 1500) , гасиш , закачаш буксата ,ресваш компа и палиш :) Давай :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че цялата гавра ти е в така наречения смукач ;)Доста нерви хвърлих и аз навремето с него погледни тук My link а на празен ход оборотите се регулират от една врътка одзад на карба успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колега. Утре ще направя и това, надявам се да оправя проблема. Искам само да питам на схемата се отнася за онува болче, кадето е със пластмасова врътка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това с пластмасовата врътка се регулират оборотите с изкл. иацв :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси много колега. Утре ще направя и това, надявам се да оправя проблема. Искам само да питам на схемата се отнася за онува болче, кадето е със пластмасова врътка ?

Не това с пластмасовата врътка ти е за оборотите на празен ход при загряла вече кола разгледай по добре има едно болче одзадната страна кадето ти е закачено жилото за газта,точно то ти регулира високите обороти на смукача Редактирано от Viking_pz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, направих всичко което ми казахте, за сега е добре, ще видим като истине двигателя и запаля, как ще са оборотите. ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като запалиш трябва да са към 1500 и след като загрее да паднат към 8-900

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...