K1r1L 860 #1 Публикувано 27 Юни, 2011 Запушени инжектори симптоми ? АЗ горе долУ ги знам ,но все пак да чуя и другите какво имат да кажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #2 Отговорено 27 Юни, 2011 На мен ми дигаше нивото на маслото заради бензина който влизаше в картера от пропикалите дюзи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 27 Юни, 2011 1. Затруднено пускане на двигателя. 2. Неустойчива работа на същия в режим на празен ход и последващите преходни режими. 3. Заглъхване ( пропадане ) при рязко натискане педала на газта. 4. Намалена динамика в процеса на развъртане на двигателя и загуба на мощност ( като 3 ). 5. Увеличаване разхода на гориво. 6. Повишаване токсичността на отработените газове. 7. Появяване на детонации в пусковия момент при стартиране, вследствие на обедняване на сместа и повишаване температурата в горивната камера. 8. Пропуски при възпламеняване ( прекъсване ). 9. Бензин в маслото. 10.Предпоставки за бързо повреждане на кислородния датчик ( ламбда сондата ) и на катализатора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #4 Отговорено 27 Юни, 2011 Имам въпрос.Повечето симптоми ги имам,как да отстраня проблема със запушен инжектор.Добавка ще помогне ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 27 Юни, 2011 Пробвай с черно STP. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #6 Отговорено 27 Юни, 2011 Свали ги и ги накисни в кореселин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #7 Отговорено 27 Юни, 2011 Мойте инжектори ги почистиха в ултразвукова вана. Казаха ми да не сипвам никакви добавки защто оставали полепи след тях. В тоя специализиран сервиз за инжекционни системи ми взеха по 20лв на дюза и 10лв за сваляне и качване на инж. рейка. Около 6 часа са ги промивали. Били са доста запушени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #8 Отговорено 28 Юни, 2011 Само ултразвукова вана. Освен че киснат във ваната ги свързват и към комутатор който имитира импулс към тях и ги отваря и затваря. Ефекта след това е доста чувствителен.Във Видин в сервиз в който момчетата си разбират от работата струва 10 кинта на инжектор. Рейката я свалят и качват без пари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 28 Юни, 2011 Те тези цени за "промивка на инжектори струват колкото да си купиш още едни. о МЕрси колеги за отговорите интересуваха ме симптомите а по нагоре ги има добре написани това ми стига на мен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 28 Юни, 2011 (Редактирано) Централния електрод на втори цилиндър (свеща)беше гранясал леко. МОже би и се надявам това да е причината колата ми да не е вървяла както аз исках. ! (също празния ход беше на около 950 сега е на 900 оборота с други инжектори. Нямам на идея как се е сцепило. :blink: Редактирано 28 Юни, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове