Jump to content
KOS_with_NOS

о-рингване на ризите

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Днес един приятел ми спомена, че правели някакви канали върху ризите които задържали гарнитурата на главата на мястото си при по-сериозен бууст. Ползвах търсачката, но не намерих нищо по темата. Ако има някой запознат нека да сподели опита си, защото това ще е полезно на всички, които правят турбo или all-motor конверсии.

Редактирано от KOS_with_NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро това

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно за това второто говорих! Има ли някакви размери на канала и на телта която се набива? От какъв материал трябва да е телта - на снимката ми изглежда, че е от цветен метал и си мисля че ще се деформира лесно и няма да държи гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото намерих информация ако се използва стоманен тел, трябва да се направи канал и в блока и в главата, а ако се използва тел от мед има нужда само от канал в блока. Обаче никъде не намерих инфо за размерите на канала и диаметъра на тела. Някой ако знае нека да каже какви са размерите ако се ползва тел от мед защото скоро ще слагам ккк к26 и по-голям кулер и не ми се иска да сменям гарнитурата през 2 седмици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията толкова ли е секретна :lol: . Или наистина никой не знае. Ако е така вече сериозно се замислям какво правя в тоя форум? Серозно...някой като иска информацията или го оплюват, че не разбира нищо или му слагат уорн или го убиват с мълчание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес един приятел ми спомена, че правели някакви канали върху ризите които задържали гарнитурата на главата на мястото си при по-сериозен бууст.

Тоя твой приятел може ли да обясни как точно тая гарнитура се мести от мястото си, като е бая затисната, мисля??? :) Не ти трябват струни там!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си е бая затисната ама на 1.2 бара бууст се предаде. Наду водната система и радиатора се пръсна. А гарнитурата беше метална хондова която според чуждите форуми държи повече от Cometic.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шлайфай и блока и главата и стягай с ARP.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си е бая затисната ама на 1.2 бара бууст се предаде. Наду водната система и радиатора се пръсна. А гарнитурата беше метална хондова която според чуждите форуми държи повече от Cometic.

Може и някъде да си написал, ама при каква степен на сгъстяване надуваш над 1 бар?Преди слагането на главата нещо изправяно ( шлайфано ) ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7.5:1 с обемна ефективност 70% при 1.2 бара ми дава ефективна степен на сгъстяване 11.2:1 което не е много. Главата е шлайфана но блока не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега според мен не се занимавай с това,проблема идва от това че ОЕМ болтовете са ти сдали багажа,купи си АРО болтове и стягай,аз карах на 2,5 бара и никога несъм духвал гарнитура,а буталата бяха 8,5:1 и последните 9:1.

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...