KOS_with_NOS 18 #1 Публикувано 26 Юни, 2011 (Редактирано) Днес един приятел ми спомена, че правели някакви канали върху ризите които задържали гарнитурата на главата на мястото си при по-сериозен бууст. Ползвах търсачката, но не намерих нищо по темата. Ако има някой запознат нека да сподели опита си, защото това ще е полезно на всички, които правят турбo или all-motor конверсии. Редактирано 26 Юни, 2011 от KOS_with_NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #2 Отговорено 26 Юни, 2011 http://www.google.bg/search?tbm=isch&hl=bg&source=hp&biw=1280&bih=881&q=honda+block+guard&gbv=2&aq=f&aqi=g-L1&aql=&oq= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #3 Отговорено 26 Юни, 2011 По-скоро това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #4 Отговорено 26 Юни, 2011 Именно за това второто говорих! Има ли някакви размери на канала и на телта която се набива? От какъв материал трябва да е телта - на снимката ми изглежда, че е от цветен метал и си мисля че ще се деформира лесно и няма да държи гарнитурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #5 Отговорено 29 Юни, 2011 До колкото намерих информация ако се използва стоманен тел, трябва да се направи канал и в блока и в главата, а ако се използва тел от мед има нужда само от канал в блока. Обаче никъде не намерих инфо за размерите на канала и диаметъра на тела. Някой ако знае нека да каже какви са размерите ако се ползва тел от мед защото скоро ще слагам ккк к26 и по-голям кулер и не ми се иска да сменям гарнитурата през 2 седмици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #6 Отговорено 29 Юни, 2011 Информацията толкова ли е секретна . Или наистина никой не знае. Ако е така вече сериозно се замислям какво правя в тоя форум? Серозно...някой като иска информацията или го оплюват, че не разбира нищо или му слагат уорн или го убиват с мълчание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 30 Юни, 2011 Днес един приятел ми спомена, че правели някакви канали върху ризите които задържали гарнитурата на главата на мястото си при по-сериозен бууст.Тоя твой приятел може ли да обясни как точно тая гарнитура се мести от мястото си, като е бая затисната, мисля??? Не ти трябват струни там! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #8 Отговорено 30 Юни, 2011 Тя си е бая затисната ама на 1.2 бара бууст се предаде. Наду водната система и радиатора се пръсна. А гарнитурата беше метална хондова която според чуждите форуми държи повече от Cometic. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #9 Отговорено 30 Юни, 2011 Шлайфай и блока и главата и стягай с ARP. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 1 Юли, 2011 Тя си е бая затисната ама на 1.2 бара бууст се предаде. Наду водната система и радиатора се пръсна. А гарнитурата беше метална хондова която според чуждите форуми държи повече от Cometic.Може и някъде да си написал, ама при каква степен на сгъстяване надуваш над 1 бар?Преди слагането на главата нещо изправяно ( шлайфано ) ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #11 Отговорено 3 Юли, 2011 7.5:1 с обемна ефективност 70% при 1.2 бара ми дава ефективна степен на сгъстяване 11.2:1 което не е много. Главата е шлайфана но блока не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #12 Отговорено 3 Юли, 2011 (Редактирано) колега според мен не се занимавай с това,проблема идва от това че ОЕМ болтовете са ти сдали багажа,купи си АРО болтове и стягай,аз карах на 2,5 бара и никога несъм духвал гарнитура,а буталата бяха 8,5:1 и последните 9:1. Редактирано 3 Юли, 2011 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове