Phoros 0 #1 Публикувано 19 Юни, 2011 Здравейте!Искам да споделя един проблем с Акорд 1996 г.,1.8 ies /115к.с./.Значи както си карах и спуках радиатор..дотук добре,отидох купих нов и го сменихме.Наляхме антифриз,обаче ми ври през разширителния съд и изхвърля през него.Когато намаля нивото в разширителния съд-ок спира да ври.На другия ден при студен двигател,налях вода до средата на казанчето и после като загря пак ми го изхвърли почти до дъно.И сега карам така...антифриза ми е на дъното на разширителния съд.Няма проблем,не загрява то и преди да спукам радиатора не ми е загрявала,но имаше повече антифриз в казанчето и не ми е вряла..Доколкото знам тези радиатори сами се обезвъждушават.Та искам да попитам някой сблълсквал ли се е с този проблем?Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 19 Юни, 2011 Първо смени капачката на радиатора!Парно имаш ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Phoros 0 #3 Отговорено 19 Юни, 2011 (Редактирано) Първо смени капачката на радиатора!Парно имаш ли?Имам парно.В действителност трудно поставих старата капачка на новия радиатор.Налягане ли губи?Защо така? Редактирано 19 Юни, 2011 от Phoros Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #4 Отговорено 19 Юни, 2011 Капачката ти е друг вид.Сравни гърловините на стария и новия радиатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Phoros 0 #5 Отговорено 19 Юни, 2011 Ако отида там откъдето взех радиатора по модела може би да ми намерят капачка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_25 0 #6 Отговорено 20 Юни, 2011 колега не обезваздушават сами тези двигатели.там където е термостата отгоре на него има пробка за обезвъздошаване отвъртваш палиш,чакаш да заглее и да изкара въздуха и тогава завинтваш.алп не знаеш каде и как става мисля че един колега беше пуснал подробна тема в полезни със снимков материал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Phoros 0 #7 Отговорено 22 Юни, 2011 колега не обезваздушават сами тези двигатели.там където е термостата отгоре на него има пробка за обезвъздошаване отвъртваш палиш,чакаш да заглее и да изкара въздуха и тогава завинтваш.алп не знаеш каде и как става мисля че един колега беше пуснал подробна тема в полезни със снимков материал.Колега няма клапан никъде разгледах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Phoros 0 #8 Отговорено 22 Юни, 2011 Благодаря Ви,колеги.Смених капачката на радиатора и всичко е перфектно-както преди.2 вида капачки са били за Хонда-радиатори,е др. е била Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове