Jump to content
D16Y3

Civic 6г прегрява след нови гарнитури

Recommended Posts

Здравейте колеги :) проблема ми е следния: Хондата загрява на дълъг път или по-голямо натоварване (кара се нормално 2-3к оборота) като се изкачва баир стрелката на температурата отива направо в червеното... внос от Италия е на 160к км. двигател D16Y3. Първо смених всичко по охладителната система (термостат, водна помпа, филтри и разни други чаркове) никакъв ефект... Последва отваряне на главата и смяна на гарнитурата на блока (промивка на охладителната система също, от нея излезнаха доста мръсотии предполагам от някви добавки които Италианците са решили да ми подарят...) при затягането на болтовете на главата майстора е превъртял резбите на 2, но е сложил някакви уселени и по-дълги. Проблема със загряването си остана... някакви идие от къде може да ми смуче въздух??? Няма вода в маслото и няма масло във водата! Прави ми въздушна тапа в двигателя... Помагайте.. нямам идеи, едва ли е спукан блока, но и това може да е... Дайте компетенто мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах кола със същия двигател и абсолютно същия проблем - загряваше на дълъг път. Смяна на термостат, промивка на охладителната система, смяна на гарнитура на глава и шлайфане - без резултат. Проблемът изчезна едва след като беше сменена водната помпа. Колата и до сега се кара яко. Виждам, че ти вече си сменил водната помпа, но все пак споделям моя опит. Искрено ти съчувствам, защото си спомням много добре колко ме дразнеше и мен тоя проблем и как мина маса време, преди да се отстрани. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем и при една от смените на гарнитурите се оказа 4е два от болтовете на главата бяха разхлабени. при повторното стягане превъртя резбата. наложи се да я направя с шпилки и от тогава нямам проблем. при мен отначало се оказа крива главата. излезе чак на 1.2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... при затягането на болтовете на главата майстора е превъртял резбите на 2, но е сложил някакви уселени и по-дълги. Прави ми въздушна тапа в двигателя...

Смени си майстора!Проблемът си го написал сам. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :) проблема ми е следния: Хондата загрява на дълъг път или по-голямо натоварване (кара се нормално 2-3к оборота) като се изкачва баир стрелката на температурата отива направо в червеното... внос от Италия е на 160к км. двигател D16Y3. Първо смених всичко по охладителната система (термостат, водна помпа, филтри и разни други чаркове) никакъв ефект... Последва отваряне на главата и смяна на гарнитурата на блока (промивка на охладителната система също, от нея излезнаха доста мръсотии предполагам от някви добавки които Италианците са решили да ми подарят...) при затягането на болтовете на главата майстора е превъртял резбите на 2, но е сложил някакви уселени и по-дълги. Проблема със загряването си остана... някакви идие от къде може да ми смуче въздух??? Няма вода в маслото и няма масло във водата! Прави ми въздушна тапа в двигателя... Помагайте.. нямам идеи, едва ли е спукан блока, но и това може да е... Дайте компетенто мнение

Сега я кажи главата има ли правен шлайф и хидротест за пукнатини ? Ако е шлайфана на какво е шлайфана на фреза или ? и третия ми въпрос е дали ти накара майстора да провери дали е натегнал ганитурата на правилните Н.М :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мх тия двата болта вероятно ти правят проблеми усилени ала бала.Свали главата надуйте я да се види дали е спукана,шлайвайте я ако е нужно и оправи проблема с болтовете всички трябва да са стегнати на правилните килограми.И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРИ ДРУГ МАЙСТОР.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за всеки случаи прегледаи радиатора отвън да не е набита кал и боклуци моят беше целият набит с кал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за бързите отговори :) Главата е шлайфана на шлайф машина, проверена е на водна проба - не тече. Радиатора е промит, от цялата охладителна система излезнаха 1 куп мръсотии. Оказа се че блока е изкривен с 0.1 - 0.2мм. Сега се търси двигател който може да се напасне за колата моят е D16Y3 с какъв мога да го сменя и каква е процедурата с ел. системата и компютъра, че съм много бос тука :) А на майстори вяра... Я споделете ако знаете за двигателите и от къде мога да си намеря някакъв който да ми върши работа, пълна инжекция е. Мерси пак за помощта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не шлайфаш и блока и да се оправят нещата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не шлайфаш и блока и да се оправят нещата?

Хубаво ще е да шлайфам блока обаче ще излезне много скъпо, а може ли да се шлайфа без да се сваля блока все пак е малко повече от 0.1мм. А някой знае ли дали ще стане да се сложи D16A6 без проблеми в компютъра и въобще в цялата система?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки един блок от едноваловата Д серия ще ти свърши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че си мил охладителната система не значи много.Щом е имало боклуци,значи там има проблем.Преди да смениш двигател опитаи с друг радиатор.За да промиеш охладителна система , трябва да караш колата няколко дни с вода и добър обезмаслител.Ако нямаш радиатор, заповядай в Монтана и ще направим тази проба,а 0,1мм кривина на блока, без да се свали ,не знам кой и с какво може да измери .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 0.1 няма ли да се обере от гарнитурата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен колега ако ти е запазен мотора без харчове на масла и такива работи свали си блока шлаифаи си го провери главата пак защощо щом си сложел главата на кривия блог при натягането може пак да е потдала и ако оправиш блока проблема да е в главата!Провери си тези работи и си я направи защото не се знае като вземеш друг блог в какво състояние е и дали няма да има пак проблем:)!Тези болтове които са ти превартяли по добре ги направи сас шпилки и наи вече пробваи с друг маистор:)Дано да сам бил полезен:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли вместо метална гарнитура на блока да се сложи клингиритова (обикновена), пак за D16Y3 двигател, предложиха ни един D16A6, но ако не ни хареса ще пробваме да изправим блока без да го сваляме? Охладителна система ни е 6+ просто прави въздушна тапа от блока...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пробваме да изправим блока без да го сваляме?

Няма как да стане това упражнение! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една англииска присатка която решава всички тези проблеми дори и малки шупли в главата.Дори не е скъпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една англииска присатка която решава всички тези проблеми дори и малки шупли в главата.Дори не е скъпа.

Къде мога да намеря такава присатка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега...мойта е със същия проблем смао 4е мотора е 1.4 90к.с. италянска..искам да попитам дали си оправил този проблем и как Публикувано изображение:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не вида ли, че темата е от преди две години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...