D16Y3 1 #1 Публикувано 16 Юни, 2011 Здравейте колеги проблема ми е следния: Хондата загрява на дълъг път или по-голямо натоварване (кара се нормално 2-3к оборота) като се изкачва баир стрелката на температурата отива направо в червеното... внос от Италия е на 160к км. двигател D16Y3. Първо смених всичко по охладителната система (термостат, водна помпа, филтри и разни други чаркове) никакъв ефект... Последва отваряне на главата и смяна на гарнитурата на блока (промивка на охладителната система също, от нея излезнаха доста мръсотии предполагам от някви добавки които Италианците са решили да ми подарят...) при затягането на болтовете на главата майстора е превъртял резбите на 2, но е сложил някакви уселени и по-дълги. Проблема със загряването си остана... някакви идие от къде може да ми смуче въздух??? Няма вода в маслото и няма масло във водата! Прави ми въздушна тапа в двигателя... Помагайте.. нямам идеи, едва ли е спукан блока, но и това може да е... Дайте компетенто мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grigor 0 #2 Отговорено 16 Юни, 2011 Имах кола със същия двигател и абсолютно същия проблем - загряваше на дълъг път. Смяна на термостат, промивка на охладителната система, смяна на гарнитура на глава и шлайфане - без резултат. Проблемът изчезна едва след като беше сменена водната помпа. Колата и до сега се кара яко. Виждам, че ти вече си сменил водната помпа, но все пак споделям моя опит. Искрено ти съчувствам, защото си спомням много добре колко ме дразнеше и мен тоя проблем и как мина маса време, преди да се отстрани. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ekzekytora 51 #3 Отговорено 16 Юни, 2011 имах същия проблем и при една от смените на гарнитурите се оказа 4е два от болтовете на главата бяха разхлабени. при повторното стягане превъртя резбата. наложи се да я направя с шпилки и от тогава нямам проблем. при мен отначало се оказа крива главата. излезе чак на 1.2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 16 Юни, 2011 ... при затягането на болтовете на главата майстора е превъртял резбите на 2, но е сложил някакви уселени и по-дълги. Прави ми въздушна тапа в двигателя... Смени си майстора!Проблемът си го написал сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fresh4y 38 #5 Отговорено 16 Юни, 2011 Здравейте колеги проблема ми е следния: Хондата загрява на дълъг път или по-голямо натоварване (кара се нормално 2-3к оборота) като се изкачва баир стрелката на температурата отива направо в червеното... внос от Италия е на 160к км. двигател D16Y3. Първо смених всичко по охладителната система (термостат, водна помпа, филтри и разни други чаркове) никакъв ефект... Последва отваряне на главата и смяна на гарнитурата на блока (промивка на охладителната система също, от нея излезнаха доста мръсотии предполагам от някви добавки които Италианците са решили да ми подарят...) при затягането на болтовете на главата майстора е превъртял резбите на 2, но е сложил някакви уселени и по-дълги. Проблема със загряването си остана... някакви идие от къде може да ми смуче въздух??? Няма вода в маслото и няма масло във водата! Прави ми въздушна тапа в двигателя... Помагайте.. нямам идеи, едва ли е спукан блока, но и това може да е... Дайте компетенто мнениеСега я кажи главата има ли правен шлайф и хидротест за пукнатини ? Ако е шлайфана на какво е шлайфана на фреза или ? и третия ми въпрос е дали ти накара майстора да провери дали е натегнал ганитурата на правилните Н.М Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #6 Отговорено 16 Юни, 2011 Мх тия двата болта вероятно ти правят проблеми усилени ала бала.Свали главата надуйте я да се види дали е спукана,шлайвайте я ако е нужно и оправи проблема с болтовете всички трябва да са стегнати на правилните килограми.И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРИ ДРУГ МАЙСТОР. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #7 Отговорено 16 Юни, 2011 за всеки случаи прегледаи радиатора отвън да не е набита кал и боклуци моят беше целият набит с кал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D16Y3 1 #8 Отговорено 17 Юни, 2011 Мерси на всички за бързите отговори Главата е шлайфана на шлайф машина, проверена е на водна проба - не тече. Радиатора е промит, от цялата охладителна система излезнаха 1 куп мръсотии. Оказа се че блока е изкривен с 0.1 - 0.2мм. Сега се търси двигател който може да се напасне за колата моят е D16Y3 с какъв мога да го сменя и каква е процедурата с ел. системата и компютъра, че съм много бос тука А на майстори вяра... Я споделете ако знаете за двигателите и от къде мога да си намеря някакъв който да ми върши работа, пълна инжекция е. Мерси пак за помощта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #9 Отговорено 17 Юни, 2011 Защо не шлайфаш и блока и да се оправят нещата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D16Y3 1 #10 Отговорено 17 Юни, 2011 Защо не шлайфаш и блока и да се оправят нещата?Хубаво ще е да шлайфам блока обаче ще излезне много скъпо, а може ли да се шлайфа без да се сваля блока все пак е малко повече от 0.1мм. А някой знае ли дали ще стане да се сложи D16A6 без проблеми в компютъра и въобще в цялата система? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 17 Юни, 2011 Всеки един блок от едноваловата Д серия ще ти свърши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #12 Отговорено 17 Юни, 2011 Това че си мил охладителната система не значи много.Щом е имало боклуци,значи там има проблем.Преди да смениш двигател опитаи с друг радиатор.За да промиеш охладителна система , трябва да караш колата няколко дни с вода и добър обезмаслител.Ако нямаш радиатор, заповядай в Монтана и ще направим тази проба,а 0,1мм кривина на блока, без да се свали ,не знам кой и с какво може да измери . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #13 Отговорено 18 Юни, 2011 Това 0.1 няма ли да се обере от гарнитурата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
x-ray 0 #14 Отговорено 18 Юни, 2011 според мен колега ако ти е запазен мотора без харчове на масла и такива работи свали си блока шлаифаи си го провери главата пак защощо щом си сложел главата на кривия блог при натягането може пак да е потдала и ако оправиш блока проблема да е в главата!Провери си тези работи и си я направи защото не се знае като вземеш друг блог в какво състояние е и дали няма да има пак проблем!Тези болтове които са ти превартяли по добре ги направи сас шпилки и наи вече пробваи с друг маисторДано да сам бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D16Y3 1 #15 Отговорено 18 Юни, 2011 Колеги, може ли вместо метална гарнитура на блока да се сложи клингиритова (обикновена), пак за D16Y3 двигател, предложиха ни един D16A6, но ако не ни хареса ще пробваме да изправим блока без да го сваляме? Охладителна система ни е 6+ просто прави въздушна тапа от блока... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 18 Юни, 2011 ще пробваме да изправим блока без да го сваляме? Няма как да стане това упражнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #17 Отговорено 19 Юни, 2011 Има една англииска присатка която решава всички тези проблеми дори и малки шупли в главата.Дори не е скъпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D16Y3 1 #18 Отговорено 23 Юни, 2011 Има една англииска присатка която решава всички тези проблеми дори и малки шупли в главата.Дори не е скъпа.Къде мога да намеря такава присатка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetli92 2 #19 Отговорено 27 Април, 2013 здравей колега...мойта е със същия проблем смао 4е мотора е 1.4 90к.с. италянска..искам да попитам дали си оправил този проблем и как Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #20 Отговорено 28 Април, 2013 А не вида ли, че темата е от преди две години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове