4ushi 54 #1 Публикувано 14 Юни, 2011 Въпроса ми е към колегите със Б18Ц4 двигател . Каква е приблизителната цена на консумативите необходими за обслужването на двигателя , говорим за стоков двигател , като имам в предвид (ролки ,ремъци ,масло на скорости и на двигател , водна помпа ) може да съм изпуснал нещо , но ще съм благодарен да узная за да си направя една сметка колко би струвало да се направи суап с такъв мотор и после колко ще трябва за да се пусне в движение с новите консумативи . Благодаря предварително на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #2 Отговорено 14 Юни, 2011 зависи от каде и какво купуваш.Разликите от магазин до магазин и от производител до производител е в пъти.Ако си купиш мотор от подържана кола имаш поне 10000 км до смяната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 14 Юни, 2011 И това как го изчисли, ама стъпка по стъпка ако обичаш, че ми стана любопитно.По темата- около 200 кинта горе долу са ти нещата.Колега, Гледам си габровец, защо не се свържеш с местните фанатици/поздрави на дружинката/ и не се запознаеш тях. Те мисля, че могат много да ти помогнат /най-много да те набият, завържат и да ти направят с парите стария мотор и да ти остане лев /. В раздел срещи има тема. Ако имаш затруднения, пиши едно лично да ти съдействам да се намерите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #4 Отговорено 14 Юни, 2011 От къде толкова евтини части бе, аз за 200лв едвам си купих ремък и ролка, а какво остава за филтри, масло, водна помпа и т.н. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #5 Отговорено 15 Юни, 2011 И това как го изчисли, ама стъпка по стъпка ако обичаш, че ми стана любопитно.По темата- около 200 кинта горе долу са ти нещата.Колега, Гледам си габровец, защо не се свържеш с местните фанатици/поздрави на дружинката/ и не се запознаеш тях. Те мисля, че могат много да ти помогнат /най-много да те набият, завържат и да ти направят с парите стария мотор и да ти остане лев /. В раздел срещи има тема. Ако имаш затруднения, пиши едно лично да ти съдействам да се намерите. ммм аз ги знам тея момчета начело с "Терориста , Хондю ,Доктора" и т.н. Той варианта за стария Д16 да се тунингова не е отпаднал още дори никак даже. Точно затова си правя проучване. Но няма да се прави кола за състезания ,а за личен кеф . Затова гледам кое е по бързо като скорост и финансово безболезнено, а също така със директен суап нещата ще станат за по кратко време . Поръчването на части за тунинг на Д-серия ми се струва ,че може да отнеме месеци правенето след това още месеци ,а резултата не се знае . И все още се чудя как тунингована Д15-ка може да бие Б-серия сток . Ако знам че примерно за 3000 лева колкото струва един Б18ц4 може да се направи Д16 едновалова да е по бърза от него --- вие бихте ли се замислили кое да предпочетете ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 15 Юни, 2011 (Редактирано) Онази Д15-ка е нещо объркана а и е по лек.Относно консумативите мога да ти кажа само за маслата,каквито са при теб ,такива са и при Б-то. МТФ скорости а двигател каквото си избереш. Редактирано 15 Юни, 2011 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове