Jump to content
meto'o

Климатика спря да работи

Recommended Posts

Пускам климатика и установявам, че не работи. Поглеждам и диодите в-у копчетата за управление на струята въздух също не работят, както и самата струя не се променя, в смисъл, че само да джама духа и не реагира на командите на копчетата :( Днес прегледах бушоните в краката и тези във двигателня отсек, но уви няма изгорял :lol: Та реших преди да я закарам на жичкаджия до вас да се допитам първо :) Ако някой има идея ще се радвам да я сподели . Поздрави Мето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да имаш проблем с клапите за студен и топъл въздух. Имах подобен не се оправя трудно и не е скъпо. А между другото... провери дали климатика ти не е за пълнене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен е второто и като няма фреон, датчика на компресора не затваря веригата и от там всичко умира :)

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше из форума теми за студени спойки на контролния панел на парното/климатика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще потърся тази тема :) А иначе климатика си работеше, но дори и да е за пълнене не би трябвало копчетата да ми откажат :blink: Друго ще да е. Благодаря все пак, всяко мнение поражда съмнение за откриването на истината :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Всичко за Прелюд, 28-ми пост. Не е цяла тема за проблема, но поне е възможност. Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам не ти тръгва перката да върти и от там няма как да тръгне или светне нещо защото климатик без перка не се включва.Провери при перката зад жабката има един модул с жички навити на пружинка букса с 4 кабела влиза в него това е за степените на парното ако са прекъснати това ти е проблема с 2 болчета са хванати за охлюва на парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колеги, спойките са проблемът. Преди две седмици изкарах платката с бутоните за управление и презапоих с обилно количество припой всички спойки на куплунга. Това е чист технически недостатък в комбинация с много скромно количество припой. От вибрациите спойките се пукат и започава една игра "тука има, тука нема"... В сервизното е описано последователно кое се разглобява за да се стигне до платката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ако приемем, че това е проблема някой може ли да ми каже как да си сваля контролня панел на парното, без да потроша половината интериор :) Ако ме разбирате. Гледах днеска от къде да го подхвана ама не намерих културен начин за сваляне. Помогнете :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си човека :) Мерси и ще пиша ако проблема е това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да съживя темата имам подобрен проблем на 4г в началото климатика ту се пускаше ту спираше и почваше да духа топло докато сега като цъкна бутона Ац и изобщо не светва и компресора не тръгва дали проблема е в спойките.Колегата ако пише дали и как го е оправил няма да е зле :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е за пълнете климатика но си работи като го включа.Според мен е друг проблема но темата е интересна все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да съживя темата имам подобрен проблем на 4г в началото климатика ту се пускаше ту спираше и почваше да духа топло докато сега като цъкна бутона Ац и изобщо не светва и компресора не тръгва дали проблема е в спойките.Колегата ако пише дали и как го е оправил няма да е зле :)

Или са спойките или нямаш достатъчно фреон!Ако налягането на фреона в системата ти е под 2 атмосфери пресостата не включва компресора.Но първо си припой спойките,този проблем е много често срещан в Прелюдите на тези години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това , че няма фреон не пречи да работи системата.Просто компресора работи постоянно а не изключва както трябва да бъде.Поне при мен след проверка е това , но още не съм се занимавал да го пълня че парното е достатъчно силно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми моя лично лятото го напълних доста малко беше изчезнало обаче нещо спираше да духа трагваше докато не спря да действа ама ще видя спойките ако не е там проблема може ли самия компресор да се е прецакал ?? или другия вариятн нещо да се е спукало и целия фреон да е избягам и затва да не пали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите, проблема при мен не беше в спойките или фреона а в българската мърлящина.Някой е жичкаджийствал много сериозно и е взел захранване на климатика от +-а на ЦД-то. Не е ясно защо и как, но след тази намеса връзката не е издържала (издържа) много. Това предполагам няма да ви помогне, но моя проблем беше това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...