Dimteam 1 #41 Отговорено 27 Май, 2011 След това предполагам трябва да напълня системата с нов антифриз понеже този ще изтече ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #42 Отговорено 27 Май, 2011 След това предполагам трябва да напълня системата с нов антифриз понеже този ще изтече ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #43 Отговорено 27 Май, 2011 На прибиране по магистралата при скорост 130-140км/ч пак започна да загрява и след като завъртях парното само да отвори клапата за топлото без вентилатор температурата ряско падна.В такъв случаи не ми се вярва да се разминеш само с миене на радиатора. Дано да не съм прав но..... така мисля. Виж предишният ми пост в темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #44 Отговорено 27 Май, 2011 Абе днес чета из ровър-форума че с хондови мотори и те кат мене се радват на новия термостат ама после и гарнитура сменят !Абе каквото сабя покаже ,важното е че засега са стабилизирани нещата пък докога -не знам,възможно е колегите да са ги оставали да влязат в червеното и тогава като се поизкриви главата и след време да духва гарнитурката.Аз мисля че сварвах да сваля с парното температурите навреме и да предотвратя Големия ремонт,днес забелязвам че мотора и след много гърч мога с ръка да го пипам без да се изгоря фатално ,преди това беше като силно нагорещена ютия -а си пипнал и залепваш -явно от нормалното на стрелката нагоре са десетки градуси в плюс ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #45 Отговорено 27 Май, 2011 (Редактирано) Абе днес чета из ровър-форума че с хондови мотори и те кат мене се радват на новия термостат ама после и гарнитура сменят... Те в тоя форум 80% мислят, че карат двигател на Хонда , но всъщност при тях е английски мотор К-серия, който е конструиран да гори гарнитурата на главата от екип инженери, работещи по специалността си. Дай линк за такъв с двигател на Хонда, който е имал проблем с гарнитурата в "ровър-форума"! На прибиране по магистралата при скорост 130-140км/ч пак започна да загрява и след като завъртях парното само да отвори клапата за топлото без вентилатор температурата ряско падна. В такъв случаи не ми се вярва да се разминеш само с миене на радиатора. Дано да не съм прав но..... така мисля. Виж предишният ми пост в темата. Предишният ти пост пишеш за проблем с водната помпа, но при колегата съм сигурен, че водната помпа е наред. Не всички хора са с махнат апендикс... П.П. Ако колега напише защо съм сигурен, получава напитка по избор! / четете мненията на Dimteam / Редактирано 27 Май, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #46 Отговорено 28 Май, 2011 Според мен доколкото мога да си го обясня с мойте скромни технически познания при скорост 130-140км/ч няма как проблема да е водна помпа понеже тя е зацепена на ангренажния ремак в следсвтие на което нейните обороти и дебит пряко зависят от оборотите на мотора. А при такава скорост на 5-та двигатела е в около 4К оборота и помпата би трябвало да създава достатъчно дебит и налягане в системата за да охлади а също така имаме и голямо обдухване на радиатора което пък също помага. Колега Sebulba незнам дали съм познал верния отговор ама ми е много любопитно да разбера твоето мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #47 Отговорено 28 Май, 2011 Близо си, но не е това, щото тук оборотите оправят проблема с натоварения / макар и малко / двигател. Друг е верният отговор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #48 Отговорено 1 Юни, 2011 Здравейте! И аз имах до скоро следния проблем с прегряване за отрицателно кратко време, ако мога да бъда полезен, с това което ще пусна като снимков материал..... водната помпа е keikhin не знам кога е сменяна за последно....обаче вижте колко лопатки са останали (подсказвам една и то с люлеещ се вертикален елемент). След като сложих нова помпа GMB сега няма загряване (да чукна на дърво ). Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #49 Отговорено 1 Юни, 2011 .............. няма как проблема да е водна помпа .......А ако помпата е като тази на горната снимка - само с една лопатка??? Кога за последно си я сменял? След всичките ядове които имах , за себе си имам обяснение (някакво) , защо се получава така но, няма да се задълбочавам с разсъждения. Факт е обаче че същия проблем със същите симптоми го реших със смяна на помпата. .....а лопатките й бяха здрави - до една.За съжаление хората около мен не се вслушват в съветите ми и сменят ангренажа и ролката но не и помпата. В следствие на това само за изминалата седмица (и малко) има една прегрята Д15-ка , а един двувалов Rover остана на трупчета с издухана гарнитура. Немога да направя online-диагностика на колата ти , нито твърдя че съм 100% прав , просто споделям мнението и опита си.Успех!п.п. ...и пиши като я излекуваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #50 Отговорено 1 Юни, 2011 Същият проблем - друг път, както и същите симптоми. Двуваловият Ровър е и винаги ще бъде тояга, щото мотора е измислен калпав / не Хондов такъв /. martjo, къде точно в темата видя "прегряване за отрицателно кратко време"??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #51 Отговорено 6 Юни, 2011 Ами колега Sebulba темата е за загряване мисля.... или се лъжа? Никъде не пише в заглавието за колко точно време загрява...нали? Като пускам постовете си по-скоро се опитвам да помогна отколкото да давам акъли Сори за личното обръщение към теб специално, колегата borko30 не е виновен, че иска да си оправи колата. А що се отнася до докачливостта ти и гледането под лупа на чуждите мнения, казвам следното за уточнение - колата е със студен двигател, паля след 3 минути започва да загрява (показание на стрелката за температурата - стига до малко под средата), карам още 2-3 минути и задминава средата, след каране на 90-100 км/ч до 10 мин и след това намалям до 50 км/ч е стигнала червената зона. Надявам се това описание да е достатъчно за теб и да видиш, че не е толкова ''отрицателно'' времето, за което загряваШЕ колата ми. Именно затова реших да постна снимките, за да покажа моя проблем на колегата. Още веднъж извинявай колега borko 30 за размяната на любезности в твоята тема! Успех с ''лечението'' на колата! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #52 Отговорено 6 Юни, 2011 А,тя мойта от както смених термостата не е загрявала повече от колкото трябва и мисля че вече охладителната система е добре ,сега вече е на дневен ред търсене на спирачна помпа -как може да няма като моята помпа на нормални цени 100-200 лв ами само оригинална за 600лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #53 Отговорено 6 Юни, 2011 Като пускам постовете си по-скоро се опитвам да помогна отколкото да давам акъли Сори за личното обръщение към теб специално, колегата borko30 не е виновен, че иска да си оправи колата.Още веднъж извинявай колега borko 30 за размяната на любезности в твоята тема!Успех с ''лечението'' на колата!Поздрави!Брей, как се помага на колега, който си е решил проблема отдавна???Като гледам, Борето ти е написал, че няма проблем ВЕЧЕ и в предишни постове.Всеки има снимки за постване, но Верно, не всеки има такава водна помпа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове