Jump to content
GS=

Питане относно Сивик Д15Б2 и газова уредба

Recommended Posts

Здравейте, Сивика ми 5 ген започна да ми прави номера с оборотите на газ. Карам само на газ/и паля и карам/, бензина ме мъчи от половин година, губи се тока към помпата по +са. Пробвал съм и друго main relay, но няма ефект... Та питането ми: Когато загрее, падат жестоко оборотите, дори гасне - пробвах какво ли не по настройките на изпарителя, но нямаше резултат. Реших да я запаля принудително на бензин като пуснах от акумулатора 1 кабел към +са на помпата. Покарах я - никакви проблеми - пушка си е. След като я обърнах на газ оборотите се оправиха и никакви проблеми не ми правеше. От какво може да е това? Нещо ламбда сондата или ЕКУ-то да си "забравят" настойките или незнам на какво се дължи тази рязка промяна. Буквално от само себе си се оправи.. Моля някой компетентен да изрази мнение по въпроса! Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно с обикновена газова си иска малко на бензин да се покарва ;)Презапой релето, другото явно и то е за същата процедура (ако не е ел инсталацията причината)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да ти дам решение на проблема, но мога да споделя че имах идентична ситуация. Карана колата доста време на газ и в един момент на светофарите когато е на празен ход оборотите падаха много и тресеше яко дори ми е гаснала няколко пъти. Занесох я при моя майстор и човека ми каза че всичко е наред и на 1000км на газ да минавам поне 80-100км на бензин. Направих и 100км стъпка на бензин и всичко си дойде по местата....после още 2 пъти ми го е правила тоя номер, но вече знам лечението и работи безотказно. И аз ще се радвам някой който е в час да обясни каква би могла да бъде причината и защо се получава така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно е наистина, логично обяснение може да е .. например евентуални боклуци в газта, които да задръстват системата и след каране на бензин да се оправя, не съм компетентен може и да греша. Но ще е полезно някой, който знае защо става така да обясни :rolleyes: А по въпроса с релето, днес от самосебе си се оправи, карах на бензин и по 1 време угасна и то без нещо да е тропнала сериозно. Явно ел. системата нещо прави номера, ще трябва да се следи парче по парче.. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здравеите при мен на прелюда но тои е карбуратор успяваше да засмуче бензин както карах на газ ,въпреки че бензиновата помпа беше спряна даже ми е гаснела докато проумея какво става че после слагах бензинов клапани там помпата е ел и затова не бяха сложили маисторите такъв, а само реле да прекъсва тока на помпата

Редактирано от kytila
8.�е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...