Jump to content
Guest icko

Време на 400м

Recommended Posts

Guest dj_mi6o

Само за сведение, да кажа че на последния Божур на 09.09-и, черния civicType-R DC sport дето го кара една засукана мацка /била е и на Калояново/ , направи 2-3 пускания в началото преди сьстезанието и даде времена от порядька на 15 сек. a e 200 + кс.

Не бе приятели адле4 съм от мисълта да споря. Аз си казах че замерванията ми незнам колко са точни!Но факт е че Емо след разните глезотийки - чета тук,там че е в ниските 15-ки вече!!!!!малко OFF TOPIC с извинения към всички!1net - специялен въпрос към теб, тъй като спомена 1,3 и се сетих!Коя 1,3 беше с два карба? Тук във Видин има един такъв двигател за прод и се 4удя!?!?просто ми казаха още не съм ходил да го видя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Само за сведение, да кажа че на последния Божур на 09.09-и, черния civicType-R DC sport дето го кара една засукана мацка /била е и на Калояново/ , направи 2-3 пускания в началото преди сьстезанието и даде времена от порядька на 15 сек. a e 200 + кс.

Не бе приятели адле4 съм от мисълта да споря. Аз си казах че замерванията ми незнам колко са точни!Но факт е че Емо след разните глезотийки - чета тук,там че е в ниските 15-ки вече!!!!!малко OFF TOPIC с извинения към всички!1net - специялен въпрос към теб, тъй като спомена 1,3 и се сетих!Коя 1,3 беше с два карба? Тук във Видин има един такъв двигател за прод и се 4удя!?!?просто ми казаха още не съм ходил да го видя!
D14A1-е с два карба. D13-е с един. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Само за сведение, да кажа че на последния Божур на 09.09-и, черния civicType-R DC sport дето го кара една засукана мацка /била е и на Калояново/ , направи 2-3 пускания в началото преди сьстезанието и даде времена от порядька на 15 сек. a e 200 + кс.

и аз съм я виждал тая мадама много е луда а и хондата варви яко егати и самолета :D:D

Мацката е Катето Стратиева - автомобилна състезателка (този сезон е със Saxo VTS) иначе и ценителка на автомобилите с този Type R ;) С 2 думи Евала на момичето, супер си кара!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

1net - специялен въпрос към теб, тъй като спомена 1,3 и се сетих!Коя 1,3 беше с два карба? Тук във Видин има един такъв двигател за прод и се 4удя!?!?просто ми казаха още не съм ходил да го видя!

за 1.3 ти казаха вече, няма 1.3 с 2карб... има 1.4 от 4генбрей тия слухове... вече и ниски 15-ки били :cool: олекотен давам високи 15-ки ( за по-точно: 15.7)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx

олекотен давам високи 15-ки ( за по-точно: 15.7)

И това твое време(15.7) на кой ъпгрейд се дължи най-вече, според теб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

на всички.. откакто съм я взел (високи 17-ки) падам малко по малкоинжекцион: 17:100втек: 16.8 - 16.4 (сумати време я настройвах и изкосурявах)споретен филтър: 16.1-16.2 (15.992 олекотен)....тук някъде чипът преодоля доста промени че ми писна да ми чука аванса (деба яката д15-ка)4-2-1: само олекотен съм пробвал читаво: 15.7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vlaladim

Пич - бавно е - 1.5-иците са пръчка - взимайте само 1.6 .1.5 не си струва парите - просто квот и да и сменяш една 1.6 ще те издуха без спортните и екстри.1.6 RULEZ ;)

Редактирано от vlaladim

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Стига дуднал де..... ако имах парите нямаше да съм с 1.5.... но това имам и това карам и това пипам... а и да ти кажа, малко са 1.6-ците дето ми се опъват... само читави големи втеци и читави ЦРХ-и без втек. А нещо не му е съвсем в ред, а е паднал.Важното е ентусиазъм да има... другото малко по малко.Пази се ;) винаги има член на "наказателния 1.5 отряд" ( Ванката, Тино, аз, Змея, Мишо) :angry:Охлади малко тия страсти и не плюй по чуждия труд моля. В една друга тема бах писал "Пренебрежително може да ме гледа само този, които ме бие със сходна кубатура на мойта" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Пич - бавно е - 1.5-иците са пръчка - взимайте само 1.6 .1.5 не си струва парите - просто квот и да и сменяш една 1.6 ще те издуха без спортните и екстри.1.6 RULEZ ;)

не съм много сигурен 4е си прав!всяко нещо си казва думата! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vlaladim

Братко - казвам го за да знаят хората кво да копуват ;) . Що не и туриш една турбина ? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Ако си беше направил труда да се пообразоваш малко щеше да знаеш защо не съм с турбина. Абе човек, за теб света е само 1.6 втек с турбо...... Много от нас искат да е така, но сме реалисти и докато ти чакаш твоя и само лаеш напред назад колко били маниашки, ние реалистите развиваме това което имаме.

 

Освен това, личното ми мнение е че една атмосферка обикновено превъзхожда турбинираната кола. Турбото се прави много трудно когато искаш колата да е приятна за града, да може да се кара бързо на писта и да се представя добре за драг.

Турбото за драг има зверски лаг, сравнително лесно е за правене и не става за писта. Атмосферката може да е по-бавна на драг-а, да се прави по-трудно, но пък няма лаг, момента е доста постоянен и има доста широк работен диапазон. Оттам е много удобна за писта и улично каране.

 

НЕ плюя по турбото, но да ми обясняваш че нищо друго не струва.....

и да не мислиш сега че всички ще почнат само големи втеци да купуват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Абе кво са тея 1.6-ци ;) VTEC признавам само от 2200 нагоре ;) тука приказката " по-добре 2.0 литра кола , отколкото 1.6 литра VTEC " май важи с пълна сила :angry: Нас / D15 team / не на бройте към нормалните , всякак сме ви доказали къде е истината :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Тази тема стана много интересна и предлагамтака или ина4е ве4е я има тук да си публикуваме резултатите отквито и да било замервания!Мисля 4е ще бъде полезно за всеки от нас да има с кво да си прави сверки :angry: Аз се бора споко с 2.0/16v/115hp, пък кво да стаа с сток 1,6 , която да е в рамките 90-125hp?И да паднем и да бием - важен е ентусиазма и на4ините по които успяваме да намалим коли4еството адреналин! :angry: , а то май не пада никога деа! ;) Мене ми се кара ВИТЕК даже не 125 а 160к.с., ма Емо каза-квой кво има това прави!Тино - ти само си траеш и помпаш мотора, вмъкни некоя новина за твоя сивик де? ;) Дай некъв жокер ;)

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Тази тема стана много интересна и предлагамтака или ина4е ве4е я има тук да си публикуваме резултатите отквито и да било замервания!Мисля 4е ще бъде полезно за всеки от нас да има с кво да си прави сверки :) Аз се бора споко с 2.0/16v/115hp, пък кво да стаа с сток 1,6 , която да е в рамките 90-125hp?И да паднем и да бием - важен е ентусиазма и на4ините по които успяваме да намалим коли4еството адреналин! :) , а то май не пада никога деа! :angry: Мене ми се кара ВИТЕК даже не 125 а 160к.с., ма Емо каза-квой кво има това прави!Тино - ти само си траеш и помпаш мотора, вмъкни некоя новина за твоя сивик де? :angry: Дай некъв жокер ;)

Моя сивик от 2 седмици наказва подред по софийските улици и чака удобния момент когато ще се снабди с една хендмейд генерация от-до , снабди се с гърненце дето пак 2 седмици се търкаля в багажника и се смее на това което е на колата ми ;) За сега нищо ново , ще гледам да се наконтя за диноденя , пък да видим ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Тази тема стана много интересна и предлагамтака или ина4е ве4е я има тук да си публикуваме резултатите отквито и да било замервания!Мисля 4е ще бъде полезно за всеки от нас да има с кво да си прави сверки :) Аз се бора споко с 2.0/16v/115hp, пък кво да стаа с сток 1,6 , която да е в рамките 90-125hp?И да паднем и да бием - важен е ентусиазма и на4ините по които успяваме да намалим коли4еството адреналин! :) , а то май не пада никога деа! :angry: Мене ми се кара ВИТЕК даже не 125 а 160к.с., ма Емо каза-квой кво има това прави!Тино - ти само си траеш и помпаш мотора, вмъкни некоя новина за твоя сивик де? :angry: Дай некъв жокер ;)

Моя сивик от 2 седмици наказва подред по софийските улици и чака удобния момент когато ще се снабди с една хендмейд генерация от-до , снабди се с гърненце дето пак 2 седмици се търкаля в багажника и се смее на това което е на колата ми ;) За сега нищо ново , ще гледам да се наконтя за диноденя , пък да видим ;)
Ам така ....нещо за дино ден чувам...кога това....и според мене всеки прави това което може да си позволи...това което има това което му харесва....а за колегата кадето дава съвети за 1.6....еми като може да си го позволи хубаво...ама мноооого хора тука не могат и правят алтернативи....има ли друга д15-ка като на 1net или на Tino ...еми нема и трябва да са горди с това...аз също съм горд с това което правя....и аз искам 1.6 Два Вала ама нема....толкова изработих толкова скътах....ама ако ти кажа колко съм налял ...и не съжалявам за нито една стотинка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Пич - бавно е - 1.5-иците са пръчка - взимайте само 1.6 .1.5 не си струва парите - просто квот и да и сменяш една 1.6 ще те издуха без спортните и екстри.1.6 RULEZ ;)

Ти какво то4но кара6 и кви времена дава6,4е ми стана интересно как сипва6 след всеки пост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Хм,има една поговорка- Куче което лае не хапе! ;) Ми да,не се сдържах ;)

Редактирано от Policman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Що не и туриш една турбина ? :lol:

Ейййй верно ве,да са ебем в главите прости.То от тва по-лесно няма,отваряш капака хвърляш турбото от долу и си готов.Емо малко ще му е една седмица почивка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Що не и туриш една турбина ? :lol:

Ейййй верно ве,да са ебем в главите прости.То от тва по-лесно няма,отваряш капака хвърляш турбото от долу и си готов.Емо малко ще му е една седмица почивка ;)
а така обесни му....супер лесно е....висисш един месец без кола....нервиш се ...хвърляш пари...не става...пак почваш...пак нерви...пак пари....абе лесна работа си е мани мани.....и при това евтина..... ;) ...на думи е лесно ;) Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icko

Лелеее на кво сте ми обърнали темата :D Както и да е. Понеже тва си е (или така като гледам по-скоро беше) мойта тема аз да си кажа какво ми е на сърцето ;) Понеже съм един тунер-уникат и започнах да си слагам туй онуй на колата. . . и тя си е*а м****а :D Та сега изобщо не върви както преди, който иска да се състезава с мен да заповяда и да падна и да бия все ми е тая (е не точно де), пускам се заради тръпката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...