Jump to content
ivomugen 無限

високи обороти при празен ход

Recommended Posts

От давна се каня да пусна тази тема,но си мислех,че ще се справя.От както си купих колата си работи на 1100 об/мин.(беше напълно стокова)сега е с множество сменени чаркове и все така си работи на 1100 сменихме мап сензора,датчик на температурата,дроселовата клапа...и все така си стои.оборотите падат и остават на 800 единствено,когато извадя буксата на смукача.Мислех,че е от него и го смених,но и с другия все така 1100,а 800 при извадена букса.забия ли я отново ел.магнита щтраква и оборотите се покачват.Ако някой знае нещо моля помагайте...Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва дето си му вадил буксата го остави,гледам че искаш да си оправиш колата сам затова ще се опитам да те насоча възможно с наи-точно.Има един термоклапан в които няма никаква електроника и се влияе единствено от температурата на антифриза които минава през него.Лошото е че незнам къде точно се намира на твоята кола,знам само че е някъде близко до това което наричаш ,,смукач,,и през него минават тънки маркучета-същите които минават и през ,,смукача,,-проследи ги.Това термоклапанче има за цел да ти покачва оборотите когато колата ти е студена пускаики допълнително въздух към двигателя и като започне да минава топла течност през него се затваря.Та мисълта ми е че този клапан се регулира има капаче с два винта а под него ще видиш как се ре регулира-елементарно е.Надявам се да откриеш проблема ако за нещо съм се изразил неясно-питаи,вероятно колеги със сивици ще го обяснят по точно от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,на много хонди тоя термо клапан или смукач е отдолу под дросела .аз там нямам такова нещо моя е от зад на интейка от страната на купето и вътре има пружинка,но няма никакво болче за регулиране от долната му страна влиза тая букса и задейства ел магнит,който отваря клапана,не знам обаче защо не затваря като се стопли от антифриза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ето и снимка на клапана

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Редактирано от ivomugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това на снимката което виждам ми се струва че ти е електронно управлявания клапан за ниските обороти(EACV)аз ти говоря за един друг които за съжаление не мога да ти опиша как изглежда и къде е точно на твоя модел но със сигурност през него минава антифриз и е голямо горе долу колкото другия клапан.В това нещо има цилиндър с резба и вътре е навит самия клапан а на дъното е термоелемента от които излиза едно палче когато колата загрее и спира притока на допълнителен въздух,въртеики самия клапан по резбата го приближаваш или отдалечаваш от термоелемента и ако е много развито палчето просто неможе да го затвори.На мен акорда дигаше до 3500 оборота от това нещо.Лесно се регулира само да го откриеш.Виждал съм на някои модели да се намира точно под дросела-но незнам на какваточно хонда беше.Името на клапана е FAST IDLE THERMO VALVE.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го видях на прелюд на дросела но на моята няма други клапани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега хубаво би било да напишеш подробно какви са симптомите за да може адекватно да те насочиме. Като я запалиш на студено какви обороти държи? Като загрее какви са? Ако качиш снимки на всмукателя и дросела от няколко страни би било хубаво. От това което чета до тук аз бих се насочил кам регулиране на дросела. Хубаво си го сменил, а регулиран ли е? На тази снимка немога да преценя как се регулира, но на теб може да ти хрумне нещо като идея.Поздрави.П.П. Пиши като пробваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от ivomugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може би това наричаш смукач, но се казва "клапан за празния ход". Това каза, че си го сменил, а това тези входове са за да го подгрява охлаждащата течност. Другия колега имаше предвид друг клапан, който е за празен ход на студен двигател.

Редактирано от ICJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Погледни дали дросела ти има тези две болтчета

 

Публикувано изображение

 

и ако да при завиване на болт 1 оборотите трябва да намалеят, а при развиването да се повишът. Пробваи го и кажи резултата.

 

П.П. ако го няма болт 1 ще коментираме и болт 2 но за сега не го пипай. Тои е за регулиране на ъгъла на дроселовата клапа.

 

А ти си ме изпреварил със снимката.

Редактирано от ICJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

болт 1 го имам и съм пробвал вече ,но без резултат :( а на този клапан на празния ход му вадя буксата и оборотите се нормализират на 800...някой може ли да ми каже има ли промяна на входящото напрежение на този клапан при студен и топъл двигател или той трябва да затвори при затопляне на пружинката вътре в него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо друго провери на това което си свалил(EACV) дали отстрани има болт шестограм а при теб може и да е петограм ако има пробваи да го навиеш или развиеш и изчакваи дали ще има промяна на оборотите,но брои колко оборота си го навъртал/завъртал за да можеш да го върнеш в сегашно положение ако няма ефект.Но първо провери болт номер 2 в описанието на колегата по горе данеби някои някога да е пипал там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега ако още не си разбрал каде е това клапанче за регулиране аз ще ти обясня.Загледай се под дросела е точно, излиза 1 маркучле от главата и влиза във него. На снимкта която си приложил виждам това маркучле. Двете болчета за които говореше колегата са от задната страна и се развиват с ключе 8 ;) отвътре е нещо като голяма гайка по средата с клапанчето. Трябва да провериш дали трябва да се завива или развива ( не помня точно във момента).

 

ето снимка на това за което говроя :

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Посочил съм със стрелка каде се намират болчетата ;)

Редактирано от spezov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото разбрах няма FITV(това под дросела) ;) Сваляш и почистващ дросела и ЕАCV-то(това което си оградил на гърба на колектора)огледай как са гарнитурите,съответно на дросела и на клапана(гумено пръстенче).Сглабяш всичко ,палиш изчакай да стопли хубаво двигателя(вкл на перката за охлаждане)откачаш буксата на ЕАCV-то и гласиш оборотите от винта на дросела(този отгоре до Мап-а)не другият под макарата на жилото.Виж някъде колко трябва да са оборотите при откачен клапан, 650 или повече.След като ги нагласиш закачи буксата на ЕАCV-то.Гасиш и ресетваш ECU-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако още не си разбрал каде е това клапанче за регулиране аз ще ти обясня.Загледай се под дросела е точно, излиза 1 маркучле от главата и влиза във него. На снимкта която си приложил виждам това маркучле. Двете болчета за които говореше колегата са от задната страна и се развиват с ключе 8 ;) отвътре е нещо като голяма гайка по средата с клапанчето. Трябва да провериш дали трябва да се завива или развива ( не помня точно във момента).

 

ето снимка на това за което говроя :

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Посочил съм със стрелка каде се намират болчетата ;)

 

колега на снимката по горе,която съм качил се вижда ,че тоя дросел няма нищо такова от долу има само маркучлета,през които минава охладителна течност,за да топли дросела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ето нещо което мойе да помогне на по запознатите с ел. инсталации.При диагностика ми изкара тези две грешки:

20 Electrical Load Detector defective circuit or unplugged / defective sensor

61 Oxygen Sensor, Heated - Sensor 1 (Primary) high voltage, low voltage, or slow response

смених ламбда сондата,но се оказа ,че няма резултат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...