Jump to content
TYPE-S

Луфт във волана при скорост над 90км/ч Civic UK 96г.

Recommended Posts

Колеги проблема е следния, преди година рециклирах рейката понеже беше почнала зверски да хлопа.Проблема се оправи дори и в момента не хлопа (стегната е), но забелязах напоследък един странен луфт във волана, като карам по магистралата.При скорост над 90км/ч, но доста по осезаемо към 120-130 км/ч трябва съвсем леко да се обира луфта. при движение в градски условия не се усеща.Къде може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също го имах този проблем с моята 6та генерация ама смених кормилни накрайници и външни и вътрешни и се оправи сега няма никакъв луфт :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип, при рециклиране на рейката, рециклират и вътрешните и външните накрайници, но ще ги проверя въреки, че не се усеща тропане.А може ли карето на кормилния вал да е или е по-малко вероятно?Или пък рейката пак да се е прецакала но да не тропа.

Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чак такъв осезаем луфт от карето но провери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта рейка тропа, имам същият проблем... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега моята не тропа. Ходих при "Жизет" в Младост, където ми рециклираха рейката и майсторите казаха, че била наред.Или в карето (на кормилния вал преди рейката непосредствено) бил проблема или в накрайниците, което било по вероятно.

Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите кормилни накрайници са здрави, или поне майстора като ги гледа каза че няма луфт. Остава да се провери това каре. И мен то ме съмнява донякъде, защото волана ми има съвсем лек луфт когато колата е в покой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондите имат ли такова каре?? Аз мислех, че само френските имат такава отвратителна измишльотина... Поне при тях(френските), знам че смяната на това каре е изключително скъпа прцедура и трудно се намира само карето... Обаче, при разбито такова каре на френски автомобил поведението на автомобила е толкова зле, че скорост от 120/130км/ч е направо адреналин. По скоро залагам на накрайник(рециклирането не винаги удължава кой знае колко живота, и мойте са рециклирани). Второ е пак рейката, най-малко вероятно според мен е дори да има такова каре да е то. За пръв път чувам за такова каре на хонда, което ме навежда на мисълта, че дори да го има е рядко проявяващо се като проблем. А как стои въпроса с лагерите? Шумни ли са ти? Имах едно Ауди и ми рпавеше подобни проблеми когато се развиеха лагерите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво ще рече рециклиран накрайник???? как се развиват лагери????при моя кола в момента- нови накрайници, нови шарнири, нови кор щанги, здрави тампони, предни нови лагери и над 100 се появява голям луфт във волана и яко тресе. проблем --рейка. колата не е хонда, но е кола ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера като се износи започва да вие!!!!! Не вярвам да не ти се е случвало да сменяш лагери, но явно не ти се е та това означава да се развие лагер. Рециклиран накрайник, е толкова ремонт на накрайника колкото и рециклиране на рейка, каре, шарнир и всяко част подлежаща на рециклиране. като при различните елементи процеса по рециклиране е различен. при накрайниците доколкото съм запознат основно е смяна на маншон, и гресировка. Ако има сериозен луфт, мисля че не може да се рециклира. Не съм сигурен. Тресене във волана вече отваря нови кръгове на възможности като например криви дискове.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми от сумати време правя коли, та горе доло са ми ясни некои работи, ама не съм чувал да се рециклират накрайници-туй със смяната на маншончето и гресирането си е гола вода. а за лагера ясно, просто начина ти на изразяване ме подведе-искал си да кажеш, че лагера почва да вие, не да се развие. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам,ч е на разбит накрайник, шарнир няма кво да му се рециклира. Но се предлага като опция при специализираните сервизи в тази дейност, и аз лично поради липса на накрайници за моята кола ги рециклирах уж "колко изкарат" вече трета година си търкалям с тях. М/у другото цената на рециклирането беше 5 лева :lol: Та... ясно е, че не могат да се очакват чудеса за тия пари ;) Но си е и факт, че се предлага като услуга, вече е друг въпроса колко качествена е тази услуга и дали си заслужава дертовете. За лагера ми беше пределно ясно, че не сме се доразбрали. Наистина не вярвах да не си сменял лагер ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А проверихте ли гумите? Трябва да се качат на стенд - на око може да изглеждат ОК. Може да е и джанта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...