Jump to content
Lukov

смяна на генерацията с друга, нова

Recommended Posts

Има ли възможност да стане това - да сменя генерацията с друга от по голям мотор за да може да се поотпуши малко и в същото време да е тиха, че ми надува главата сега.Двигателя е Д14а3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Интересно от какво ти надува главата сега старата генерация ? Фабрично са доста тихи освен ако не си със издънено гърне. Според мен по добре пробвай без катализатор като го заместиш със резонатор. Може да е запушен след дълги години служба. Друго може да сложиш 4-2-1 колектор да ти поотпуши в ниските малко. Обаче на Д14А3 който е 75 коня мисля ако не се лъжа можеш да го ъпгрейтнеш да стане на към 90 със смяна на една гарнитурка http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275&st=15&p=80467entry80467 Ако вече си го направил можеш да пробваш това горе което ти предложих . Според мен от изцяло нова генерация няма да спечелиш вървеж за сметка на безшумност. А ето този човек виж какво е направил със неговата Д14-ка http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=28013VTEC главата е най-доброто решение ако искаш да върви осезаемо повече .

Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време махни катализатора и сложи резонаторно гърне - няма да ти струва и стотинка ако им оставиш катализатора на тея дето го сменят. Ще се отпуши малко гарантирано. А за шума - накарай ги да ти проверят да нямаш издънено гърне или дупки по генерацията - заварките не са скъпи :beer2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май twin loop ти е решението на теб.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,гарнитурата е махната и бучи защото задното гърне е избушено, вътре почти нищо няма :)Искат ми 90лв за ново което не се знае колко е качествено.Ще се сменя всичко и ще се маха катализатора поне да е нещо което ще върши маалко по добра работа ;)Това Twin Loop изглежда интересно и евтино в e-bay. Ако върши и работа и да има място за него ще е супер ;)Тая кола е единствена, ежедневка и не мисля да вкарвам пари никви в нея освен за ремотни и подръжка. Живот и здраве още година и половина или максимум 30000км и я махам докато не е взела да прави проблеми ;)

Редактирано от Lukov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък да я махаш след 30 000 км.? Много хора карат хонди повече от 100 000км. и нямат проблеми...поне сериозни! Аз моята е карам 4-та година вече и нямам нищо сериозно като ремонти освен потдръжката ,която е неизбежна при по-голям пробег.За 50000 км. имам не повече от 300 лева по колата до сега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В БГ от къде може да се снабди човек с twinloop?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък да я махаш след 30 000 км.? Много хора карат хонди повече от 100 000км. и нямат проблеми...поне сериозни! Аз моята е карам 4-та година вече и нямам нищо сериозно като ремонти освен потдръжката ,която е неизбежна при по-голям пробег.За 50000 км. имам не повече от 300 лева по колата до сега!

Аз на моята за 2 години и направих 50 000 км ;) знам ли колко е карана преди мен и колко е блъскана ;) карам я с някво малсо което е около 25лв литара, само с антифриз...когато е студена не се вдигат повече от 2500 оборота.. бе гледам да я пазя ама кола втора рака и жена втора рака не се знае къде ще избие ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво представлява twinloop?С какво е по-добро от нормално гърне?Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 в 1

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защо пък да я махаш след 30 000 км.? Много хора карат хонди повече от 100 000км. и нямат проблеми...поне сериозни! Аз моята е карам 4-та година вече и нямам нищо сериозно като ремонти освен потдръжката ,която е неизбежна при по-голям пробег.За 50000 км. имам не повече от 300 лева по колата до сега!

Аз на моята за 2 години и направих 50 000 км ;) знам ли колко е карана преди мен и колко е блъскана ;) карам я с някво малсо което е около 25лв литара, само с антифриз...когато е студена не се вдигат повече от 2500 оборота.. бе гледам да я пазя ама кола втора рака и жена втора рака не се знае къде ще избие ;)
Ха ха ха ха ха ха ....то жена първа ръка тряя от детската градина да си я пазиш! Всички са си втора ръка,ама си вършат работа кво??? И с колите е така и трябва да ти кажа че ако имам 30-40 бона за кола никога няма да си взема нова Шкода или нова Дачия ,а бих взел нещо по-прилично на 3-4 годинки,което е по-добре от тея боклуци!Така че втората ръка за България и нашия начин на живот маи ни е единствената алтернатива! Редактирано от Riko_Chervenia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не мисли че в новата кола не се наливат пари ;) даже повече ;)Изпитал съм го на гърба си и все още продължавам :D От опит ти казвам че ако я подържаш хондата няма да те остави :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 в 1

Дай малко разяснения, де. Две гърнета в едно ли е?По темата: Ако се сложат два резонатора един след друг ще има ли двойно заглушаващ ефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе не е толкова тихо и то...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако наистина си решил да я караш още 30000 км и да продаваш си вземи просто гърне от 90 лева хем ще ти е тихо и хем няма да мислиш какво повече да подобриш по нея (по генерацията).Със сигурност ако не си с газова уредба това гърне няма да се издъни за този пробег който си намислил, че и следващия собственик може да покара. Моето лично убеждение е ,че с оригиналните гърнета всяка Хонда е страшно безшумна особено ако не я дзвериш много, а ти казваш ,че караш на 2,500 оборота което е нищо .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...